Mandagsprat

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna jeg litt før halv 8, og trodde ungene var superflinke og sov lenge. Vel, det viste seg at Idamor hadde stått opp allerede, hun satt foran barne-tv, hehe. Greit det også da, aner ikke hvor lenge hun har sittet der da... [:)] Veldig snill som lar mora og broren sove lengre da! [:D] Hun løp og vekte broremann da jeg stod opp, da hadde han vel fått nok skjønnhetssøvn.
Nå sitter mine søte små og ser Biler kortfilmer, vi skal snart spise frokost. I dag skal vi skifte på sengene, legge sammen et tonn med klær jeg vaska i går, vi skal på butikken også må vi dra med oss juletreet bort til lekeplassen. Gata samler juletrærne der, så blir de fjerna etterhvert.
Ungene skal til svigers i ettermiddag, på avlastningshjem siden sambo er i Oslo igjen, hehe! Svigermor ville ha de til i morgen, HELT i orden! [:D][:D] Så kl 18 stikker jeg på Functional Moves, og i kveld skal jeg bare slappe av og kose meg! [:)]

Ha en kjempefin mandag dere! [:)]

Her har vannkoppene kommet i hus, så blir nok en rolig dag på oss. Men jeg syns det er helt greit å bli ferdig med vannkopper nå før jeg begynner å jobbe igjen. Så nå ungene ser på noe tegnefilm mens jeg nyter dagens første kaffe[:)]

God morgen!

I dag sov jeg helt til 7, deilig. Vi la oss 21 i går, så har sovet masse, kun avbrutt av at min Kjære stod opp for å reise til Kamerun halv fire. Sovna raskt igjen, og kjenner jeg for en gang skyld har fått nok søvn om natta!!
Jeg er hjemme med MAiken i dag pga planleggingsdag i barnehagen, og det passer meg utmerket. Blir helt kakeskutt av å være på jobb for tiden, så en ekstra dag hjemme er helt greit.

Maiken sitter nå med kakaobart og bæsjer, stanken brer seg, så vi stikker nok snart på badet.
I dag skal vi på sykehuset og sjekke opp susingen de fant på hjertet hennes på 2-års kontrollen. Er ganske spent kan du si... Det er midt i sovetiden hennes, så det kan jo bli festlig. Ellers er planen å stikke innom Matias, gå en tur, leke litt ute, og ellers ikke gjøre så mye. Er litt småkvalm, men ikke helt sikker på om det er spysykekvalm eller sliten-fysisk-og-psykisk-og-gravid-kvalm [8D]

Maiken spør etter pappa - og så sier hun etterpå at han er hos dyrene i afrika [:)] Herlig... ingen av oss liker at han er borte, men det er alltid værst de første dagene. Nå håper jeg bare han rekker hjem til 19. januar, for da har jeg ultralydtime.......

Ha en finfin dag jenter!!

God morgen...

Her er gullet hjemme med meg i dag,han sovna ikke før klokken var 23.00 i går....var helt i hundre,å skulle smiske som bare det[:D]
Så da tengte jeg han kunne være hjemme å kose seg i dag,siden formen min er ganske grei..

I dag tenkte jeg att vi kansje skulle kjøre en tur innom jobben min,har ikke vært der på mange mnd nå siden jeg er sykemeldt[:(]
Men vi får se ann litt senere..

Ellers i dag er det null planer,bare avslapping[:)]
Ha en fin fin dag alle sammen..

Vi har fått gjort en god del før kl var 11! Butikktur først, før vi kom hjem og tok på utedressene. La fjorårets juletre (jadda, vi har hatt det stående...) på et akebrett med Tobias sittende oppå, og årets juletre på et annet akebrett med Ida sittende oppå, så bars det avgårde. Ble svett for min del, var jo stort sett nedoverbakke til dit vi skulle, så jeg måtte holde igjen akebrettene, som for i hver sin retning siden ungene ikke klarte å styre pga juletrærne, haha. Må ha vært litt av et syn! [:)]
Da vi omsider kom oss hjem igjen, så kom svigermor og henta ungene - allerede nå! [:D] Så de er på vei til dem nå. Var så søte da dro, med ryggsekken på og store glis rundt munnen! [:)]
Jeg skal hive meg rundt og ta klesvasken nå, før sengklærne står for tur. Etterpå blir det nok bare tv-kos og koping, og jeg lurer virkelig på hva jeg skal ha til middag i dag... jeg er så elendig på å lage meg skikkelig mat når jeg er alene.

Back
Topp