Mandagsprat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Hverdagen starter først i morgen her viste det seg. Jeg har fri og niesen min trengte noen å være med siden skolen har planleggingsdag. Teodor ble med siden de koser seg så veldig sammen (hun er 8).
Så vi skal straks en tur på senteret og kikke litt, så blir det sikker en tur ut senere!
Så blir det jobb resten av uken, til og med lørdag [:D]
Håper alle får en fin dag!

Hei!

Så fine bilder av Teodor da! Går han virkelig på ski på ordentlig?? Håvard nekter å lee seg når han får på skia han, men vil ikke tvinge han til noe så han får ta den tiden han trenger. Er ikke så glad i å ake heller da. Skummelt nemlig [;)]

Jeg er her, stor og overgravid. 1 dag over termin, men fornøyd med at det er januar og at jeg ikke har født enda. Føler ikke det skjer noe med det første. Får vel begynne å vaske litt her for å starte tingene tenker jeg [;)]
Ellers er Håvard tilbake i barnehagen, tror han har godt av det etter lang jul hjemme med en sliten mor.

Her er jeg fortsatt hjemme med Amelia siden hun fortsatt er litt syk og veldig sliten.

Holder henne hjemme i morra også, og onsdag har vi jo fri, så da blir torsdag første dag på meg etter jul [:)]

Vi sov til 10 idag, og nå leker hun og koser seg, deilig [:D]

ORIGINAL: *Carine*

Hei!

Så fine bilder av Teodor da! Går han virkelig på ski på ordentlig?? Håvard nekter å lee seg når han får på skia han, men vil ikke tvinge han til noe så han får ta den tiden han trenger. Er ikke så glad i å ake heller da. Skummelt nemlig [;)]

Jeg er her, stor og overgravid. 1 dag over termin, men fornøyd med at det er januar og at jeg ikke har født enda. Føler ikke det skjer noe med det første. Får vel begynne å vaske litt her for å starte tingene tenker jeg [;)]
Ellers er Håvard tilbake i barnehagen, tror han har godt av det etter lang jul hjemme med en sliten mor.

Ja, han går faktisk på ski, og jeg var utrolig overrasket, for det var første gang han hadde ski på bena [8|]
Tror ikke de har ski i barnehagen, så han kan ikke ha prøvd det der heller.
Han så skiene og sa "Tedo bruke dem ski!", han og pappa'n har sett på ski på TV da, det er det eneste...Og ste-bestefaren hans dro han i pulk på ski før jul.
Han bare går bortover da, glir ikke [8D]
Men de skiene på bildet er altfor store. Han hadde bare ikke tid til å vente på at vi flyttet over bindingene på noen andre ski, så vi får prøve igjen en annen dag når vi også har fått kjøpt staver som ikke er altfor lange [:D]
Deilig å være over på 2011 da, slik du ønsket med babyen [:)]

ORIGINAL: *trinemor*

Her er jeg fortsatt hjemme med Amelia siden hun fortsatt er litt syk og veldig sliten.

Holder henne hjemme i morra også, og onsdag har vi jo fri, så da blir torsdag første dag på meg etter jul [:)]

Så deilig å sove så lenge da!
Vi måtte stå opp litt over kl 8 i dag, siden vi skulle passe kusinepetrine, men kunne trengt å sovet lenger kjenner jeg, T holdt det gående til kl 23 i går.
LITT klar for å få igjen riktige rutiner nå tror jeg [:D]
Nå sover han duppen sin, til vanlig tid, så det går nok i orden!

ORIGINAL: Fru H

ORIGINAL: *trinemor*

Så deilig å sove så lenge da!
Vi måtte stå opp litt over kl 8 i dag, siden vi skulle passe kusinepetrine, men kunne trengt å sovet lenger kjenner jeg, T holdt det gående til kl 23 i går.
LITT klar for å få igjen riktige rutiner nå tror jeg [:D]
Nå sover han duppen sin, til vanlig tid, så det går nok i orden!

Ja, det er virkelig deilig å sove lenge på morran [:)] Hun sover 14 timer om natta for tiden, og er ikke våken på natta heller så vi får nyte det så lenge det varer.

Hun sover i tillegg en dupp på dagen, så skjønner at hun ikke er heeeelt i form enda [:D]

Men er bare kjempeglad for at hun er så mye bedre [:D] godt å se smil igjen....

Her har det vært en fin mandag, egentlig... følte meg effektiv på jobb, og mannen min henta Alma i bhg siden han hadde fri (eller, fri og fri, han måtte egentlig jobbe hjemmefra).
I dag har jeg følt meg våken og i veldig fin form. Bare så vidt litt over to mnd. til termin nå, deilig å ha bikket januar og 2011!
Føler meg i godt humør også fordi jeg har en ukes ferie fra onsdag til onsdag, og torsdag reiser vi en liten tur til Spania. Når vi kommer hjem, har jeg bare en mnd igjen på jobb før permisjonen begynner den 14. februar..

Høres ut som Teodor går på ski akkurat som Alma- går rett framover uten å skli. Blir gøy å prøve igjen med henne snart.

Godt nytt år damer [:D]

Her startet det nye året med plan.dag i bhg så min mamma har passet Håvard i dag og eldstemann har vært med meg på jobb. Merker at vi alle har hatt lang ferie og at det var hardt å stå opp i dag ja [:-]
Ha en fin fin kveld alle sammen [:D]

Back
Topp