Mandagsprat

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis! [:)]

Ungene er levert i bhg i vinterkulda, var -8 og sur vind da vi gikk oppover i dag. På vei hjem var jeg barmhjertelig samaritan to ganger, da samme eldre herren ramla på glatta og slo seg.
Nå sitter jeg i sofaen, har enda ikke helt fått i meg varmen. Skal snart sette på slutten av Sex and the city 2, før klesvasken venter, samt lunsj. Kanskje pakke inn noen julegaver også? [:)]
14.30 skal jeg på foreldresamtale i bhg, Ida sin tur i dag. Kl 17.30 skal vi på trening, jeg skal på Functional Moves, og ungene skal kose seg i barnepassen. I kveld blir det 71 grader nord!

Ha en fin dag! [:)]

Helloen! [:D][:D]

Her sover for øyeblikket begge mine søte små [:)]
I dag har vi allerede rukket å rydda og støvsugd rundt om, sett Elias-filmen et par ganger og vært ute og styra i snøen.. Hurra det er snø ute!! [:)] og Theodor fikk i tillegg endelig prøve alpinskia sine! litt spennende og skummelt på engang [:)]
Ellers i dag er det ikke store planer annet en kos, en tur til ut i snøen (elsker snø!) og litt vasking av klær.
I kveld er det sofasløving med strikking og 71grader nord som står på programmet [:)]

Hei!

Morgenen her sugde kan man si.. våkna av at Amalie hosta sånn i natt, gikk inn med litt vann til henne etterhvert. Det ble stilt og vi sovna igjen.. Så kom hylet! Prøvde med vann, hostesaft, men neida.. hun skulle stå opp hun da[&:] Så jeg har prøvd 1000 triks på å få henne til å sove fra 3-7[&o] Hun var jo i storform da, klar for en ny dag[8|]
Nå er hun i barnehagen, så får vi se hvordan dagen utvikler seg.

Tenker det blir henting i barnehagen, middag til gubben kommer hjem og litt kos + legging av Amalie. Så er det vel 2 utslitte foreldre som halvsover i sofaen resten av kvelden[8D]

Kjenner jeg gruer meg litt til nr 2 kommer jeg, ser for meg at det blir bare våkenetter, syk tannunge og feber om igjen[&o]

ORIGINAL: Destiny85

Hei!

Morgenen her sugde kan man si.. våkna av at Amalie hosta sånn i natt, gikk inn med litt vann til henne etterhvert. Det ble stilt og vi sovna igjen.. Så kom hylet! Prøvde med vann, hostesaft, men neida.. hun skulle stå opp hun da[&:] Så jeg har prøvd 1000 triks på å få henne til å sove fra 3-7[&o] Hun var jo i storform da, klar for en ny dag[8|]
Nå er hun i barnehagen, så får vi se hvordan dagen utvikler seg.

Tenker det blir henting i barnehagen, middag til gubben kommer hjem og litt kos + legging av Amalie. Så er det vel 2 utslitte foreldre som halvsover i sofaen resten av kvelden[8D]

Kjenner jeg gruer meg litt til nr 2 kommer jeg, ser for meg at det blir bare våkenetter, syk tannunge og feber om igjen[&o]

Hehehe, kjenner jeg må le litt[;)] Kan skrive under på att det blir ikke noe bedre....
Sånn har vi det hver natt, Mali plages av natt hoste, tar henne i sengen til oss. Hun kaver å styrer ett par timer før hun ENDELIG sover, så kommer han på 8 å vekker meg for han har vært på do, så jeg må følge han ned til sengen, Mali vokner og bruker like lang tid på å sovne. Når hun endelig har sovnet, kommer han på 4 inn på rommet på tidlig morraskvisten. Og hva skjer, ho Mali vokner igjenn. Rart ungene er så opplakte etter en drit dårlig natt???[8|] Og det verste av alt att pappan vokner om morgenen og har ikke merket NOE av dette, for det er kun mamman som gjelder.... Og for sikkerhetskyld da, så skal pappan opp 6,jeg har fri,å vi vokner av vekkeklokken hans, for den ringer minst 5 minutter før han hører det[8D]

Men dagen i dag[:D]
Mali er syk, hoster masse, og hadde feber i går..
Så vi har tent opp i ovnen, varmepumpen på og bare slapper av. Hadde tenkt å ta en tur ut, solen skinner,men det er -12 grader ut, så vet ikke helt, siden Mali er småurven..
Men har 1000 ting å gjøre i hjemmet da. Skal rydde i skapene på rommet. Har sikkert 1000 sko som skal sorteres. Holder på å rydder å bua vår. Har ei bu på ca 20 kvm som vi holder på å innreder, så det bli på en måte garderobe rom(walk in closet?)for sommer/vinter/vår tøyet vårt.. + skorom å litt lagringsrom....
Så tenkte jeg å male listverket til skyvedøra på stuen.. Den er trehvit.. Ikke pent,når resten i huset er hvitt..[:)]
Men mest av alt, frister det å bare slappe av og ikke gjøre noen ting[8|]
Men må vell på butikken å handle mat og diverse......
Middagstips?? [:D]

Tusen takk Hegepia83, jeg kjenner jeg gleder meg myyye mer nå[8D]

Du får ta med Mali på et annet rom, så får faren ta de to andre[;)]

Du får ta deg en velfortjent hvil, og heller ta ting når lysten hiver seg over deg[;)]
Middag vet jeg ikke.. har litt lyst på laks, potet, "godrømme" (seterrømme med pepper og sukker), agurksalat og raspa gulerot[:)]
Vi får se[;)]

ORIGINAL: Destiny85

Tusen takk Hegepia83, jeg kjenner jeg gleder meg myyye mer nå[8D]

Du får ta med Mali på et annet rom, så får faren ta de to andre[;)]

Du får ta deg en velfortjent hvil, og heller ta ting når lysten hiver seg over deg[;)]
Middag vet jeg ikke.. har litt lyst på laks, potet, "godrømme" (seterrømme med pepper og sukker), agurksalat og raspa gulerot[:)]
Vi får se[;)]

Hehe... Men man blir vant til det da[:D][;)] Det går seg til med tid og stunder. Når alle har begnt på skolen kansje??[8|] [;)]

Har lyst på fisk jeg å, så hørtes fristende ut med laks ja. Godrømme har jeg aldri smakt,men verdt å prøve [:)]

Må ikke gruve deg Destiny, skal se du får en snill soveunge sånn som Tobias har vært helt siden vi lå på pasienthotellet [;)][:)] Kan telle på 1 hånd antall våkenetter vi har hatt med han, og både han og Ida sover hele natta uten å våkne. Herlig!

Back
Topp