Mandagsprat tjuende desember 2010

Looney

Forumet er livet
VIP
Her ser vi på Månetoppen[:)]

Tidlig oppe i dag for vi skal på 4 årskontroll kl halv ni. Ny helsestasjon fordi vi har flyttet. Spent på vekt og lenge, om det stemmer med det jeg har målt her hjemme. Så skal han i bhg, og jeg hjem på sofaen. Skal kjøre bestefaren min til l egen etterpå også, kanskje starte taxi firma?

Ellers blir det middagslaging i dag, også var det dette huset da[&:] Det burde vært vasket og jeg har ikke lyst til å gjøre det!

Mornings. Fri i dag, men lillemor skal leveres i barnehagen likevel. Så skal jeg kjøre mor og noen tanter litt rundtforbi. På sykehusbesøk blant annet, så blir visst taxi i dag jeg og.[:D] Og så må jeg finne bunadsskjorte og sko til lillemor.

mårnings!

trøtt i tryne i dag. thomas leverte julegave til bhg i dag, stooor stas for alle det[:D] var twist til de ansatte og julekort. ble ikke så vi ga noe da maria slutta og nå skal yndlings-voksnen til thomas slutte så da hadde jeg lyst til å gi nå[:)]

trening i dag også skal jeg bytte julegaver med 2 venninner, de jobber i samme cateringfirma nå før jul og har laget noe som er i fryseren til meg, er det is mon tro??? egentlig må jeg kjøpe meg juleklær å, men jeg gidder ikke...

"God" morgen!

Vært våken siden 4.15 med spysjuk Tobias. Ida våkna også av alt bråket, og har ikke sovet et sekund etterpå... [8|] Nå surrer ei stappfull maskin med spyklær, gutten ligger i sofaen og ser Lynet McQueen, Ida er hyperenergisk og plagsom, og jeg er skikkelig drittrøtt og lite optimistisk. Ser for meg at det ikke blir jul i år, at vi andre kommer til å få spysjuka som perler på en snor utover uka og i det hele tatt.
Jaja, får se om jeg får strøket juledukene i dag i det minste. Skulle på trening i ettermiddag, hadde barnevakt og alt, men det utgår nok nå. Ingen som vil ofre sin egen jul med å passe Spymann.

Ha en fin dag dere andre.

masse god bedring sendes skrållan-heimen[:)]

vask og sprit, jeg har levd over 2 runder med spysyka nå!

ORIGINAL: MaRtE:)

masse god bedring sendes skrållan-heimen[:)]

vask og sprit, jeg har levd over 2 runder med spysyka nå!

Tusen takk MaRtE! [:)]
Tro meg, I'm on it! Det meste er jo vaska nå, skal sprite når jeg gidder å reise meg. Kan man sprite hele ungen tro? [8D]

Skrållan: god bedring til Mr. T, og tvi tvi for at dere andre slipper unna

Vi er hjemme fra 4 årskontroll. Alt er bare velstand, men den varte litt lenge synes N så det siste kvarteret var han ikke videre samarbeidsvillig. Pussig... Høyden var hele 110,5 cm og vekten 18 kg. Så han har vokst en del den siste tiden ja.

Nå skal jeg småsove litt før jeg tar på "taxi uniformen" og drar ut på oppdrag[:D][:D]

masse god bedring sendes skrållan-heimen

Her har jeg levert ungene i bhg og sambisen har tatt julefeire..Han skal nå være hjemme til neste år[;)]
Uvant å ha han hjemme dagtid

Jeg har trent ikke så lenge siden jeg trener meg opp til min gode gamle form[:)] Men 20 min på tredemøllen pluss 20 min på elipsemaskine er godkjent for meg[:)]

Jeg gikk på vekta i dag og jeg har tatt av meg 4 kg på dem siste ukene..Grunn jeg har ikke matlyst og når jeg spiser blir jeg uggen i magen...Jaja det kommer vel tilbake etter jul vil jeg tro[;)]

I dag skal jeg på shoppis med ei venninen det blir koz[:)]

Å for en morgen Skrållan![:'(] Krysser fingre og tær for at spyingen ikke sprer seg.
Jeg sitter og med litt angst for at vi kommer til å bli syke til julaften. Så og si "alle" rundt oss har vært gjennom masse spysyke og influensa, det er bare vi som ikke har hatt det. Så da kommer det vel natt til julaften....[:o] Det gjorde det i 2007 og det var en mildt sagt kjip jul. hele julaften satt jeg å drakk vann og skalv. [8|]

Vi har enda ikke fått innkallelse til 4 års kontroll. Og så trege som de er her så er det godt mulig hun rekker å fylle 5 før det skjer noe....[>:]

Ellers begynte min dag også kjipt med krangling med mannen. Jeg er sint ennå![:@] Jeg ble sur på han fordi om morran når de søte små kommer inn i senga vår så prøver man jo å dra ut tiden litt og slappe av. Men han bare snur ryggen til og ligger der i fred og slumrer mens begge ungene klatrer på meg for å få oppmerksomhet. Også kunne ikke han forstå hvorfor jeg ble sur fordi jeg måtte jo skjønne at han ikke sov noe godt siden ungene bråket! Hva med meg da som har bråket OG den fysiske jobben?[>:]

Og verst av alt var at Hannah merket jo at vi kranglet (ikke høylydt da) på badet og begynte å spørre hvorfor vi krangla. Og da begynner dustegubben å dra henne inn i krangelen vår![:@] "Ja mamma er så sur på pappa fordi han er så dum!" [:@][:@] ER DET MULIG! Sa at jeg syns han var barnslig og nektet å snakke mer med han.
Er det jeg som overreagerer???

Tusen takk jenter! [:)] Mr T har sovna i vogna si nå, etter å ha drukket vann og spist en skive. Virker å være i litt bedre form.
Ida derimot, hun får dere gratis av meg i dag. Førjulsgave, anyone? Hun har vært våken siden 4.15, og er HYPER. Vanlig bivirkning av Bricanylen hun går på er urolige barn, og jaggu sa jeg smør. Hun løper jo bare rundt her og ødelegger ting og herjer som verst. Jeg vil sove nå mens lillemann sover!!!

McBaby: Det er så sinnsykt typisk å få influensa og spysyke i jula, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke avskaffer hele dritten! [:'(] Håper bare vi andre holder oss friske nå...
Vi har faktisk fått innkallelse til 4-årskontroll, hun skal dit 12.januar! [:)] Og forøvrig er jeg helt enig med deg, får da være måte på å være barnslig! Man blander da ikke inn ungene om man er uenige!! Og teitingen som ble sur for at ungene bråkte i senga! Gubben min har lært, han var også sånn som snudde ryggen til før, men han har fått noen spark i leggene sine og irettesettende ord fra meg, hehe.

Tobias er i bedre form nå! [:)] Han slukte 2,5 pølser til middag (og nei Looney, pølser var ikke hovedmiddagen, hehe. Du er jo så glad i pølser du [;)] Vi voksne spiste kyllingfilet, lagde noen pølser siden jeg vet lillemann liker det så godt, så han ble fristet til å spise) og nå har han spist kinderegg også! Han har også begynt å tulle og kødde litt igjen, så da er nok kroppen i bedre form [:)]

HA ha skrållan[:D][:D] Godt du vet hva jeg mener om pølser[:D] Det hender faktisk N får pølser også altså...

Hatt en god dag. N har kost seg i bhg, selv om han sier han savner den gamle bhg enda[&o] Spist god middag, også har gubben støvsuget hele huset og jeg har vasket begge bad. SÅ dro jeg på shopping og kjøpte de siste vennegavene våre. Samboeren mener jeg bruker altfor mye penger på gaver, og kjøper altfor fine ting. Min mening er at skal man bare kjøpe crap kan man like gjerne la være å kjøpe noe altså!!

N og samboeren har kost seg hjemme. De har herja og lekt så N var helt utslitt da jeg kom hjem....nå sover han allerede tror jeg.

McBaby: jeg er enig med deg forresten. Samboeren her snur og ryggen til noen ganger, og det er IRRITERENDE. Man aviser ikke barn på den måten nemlig. Og ikke drar man de inn i krangelen heller.

Krysser alt jeg har for at spya er ute av Srållanheimen for godt!!

Fikk tak i det jeg skulle i dag. Og så stakk jeg innom et galleri der jeg hadde gavekort, og der hang jammen det perfekte bildet!!! Så det fikk bli med hjem. Måtte legge til...litt[8D].... da, men jeg gadd ikke vente lenger på flere gavekort der så jeg hadde nok, når det bildet bare hang der plutselig[:D]

Jeg og N drev og snakket sammen tidligere i dag. Om hva vi skal i morgen. Jeg fortalte at vi skal kose oss hjemme, men at han må være hos oldemor og oldefar mens mamma er i begravelse. Da titter han på meg og sier: "skal du dø mamma"[:D] Han var søt der han undret seg...

endelig hjemme!
Reiste til oslo igår. Ungene fikk fly for første gang, med stor suksess.
Var innom svigerinna mi å så håndball før vi dro ut og spiste.
Deretter var det å prøve å få ungene til å sove selv om vi satt i rommet og så på tv..............ikke lett.
Sånn er det med hotell.

Dagen idag startet med hotellfrokost...........nam nam.
Før vi tok taxi for å hente nybilen vår.

Men det ble en snedig tur hjem til trøndelagen da.
Gubben med magasjau siden søndag kveld. overtrøtt og uopplagt 4 åring.
og så ble det en sjokoladebit her og der på et par seter.
Så vi får vel fram med vaskefillene allerede. Og vi har ikke eid bilen i 1 døgn enno.
Jaja

No driver jeg å fyret opp her, så vi får litt varme i huset før jeg legger meg.
Så skal vi bare kose oss de siste dagene før jul.

Kun fordi jeg har verdens beste mamma så ble det musikal biletter til henne i julegave. Vi skal se Queen i Oslo i mars. Dyrt, men verdt det. Hun fortjener det for hun stiller alltid opp for meg[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp