Mandagsopprop

Nanna

Betatt av forumet
39+0 i dag. Aldri vært så gravid før, jeg ;) Hvem vet, kanskje jeg skal få oppleve overtid m 3. mann...?
Har stadig vonde kynnere/minirier, men stopper opp før det blir noe regelmesdighet ut av det. Prøver å nyte siste dager alene hjemme mens gutta er på skolen og i bhg. Litt utålmodig, men ikke desperat enda.. Dere, da?

Er her enda :) 38+6 (39 ifølge de reglene om 40+3).
10 dager igjen til termin og jeg blir fremdeles like snurt hver morgen jeg våkner uten fødsel på gang, hehe.
Har en del vonde menssmerter, men de går alltid over igjen.
Satser på at når ting endelig skjer, da er kroppen kjempeklar og jeg får en super fødsel ;)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Er her og ruger fortsatt jeg.....
Fikk en kjempe vond rie i går som tok skikkelig tak, varte nesten to minutter og gjorde så vondt at jeg svettet.... Og så ikke noe mer en små kynnere utover kvelden som dabbet av i natt. Men hva er det, EN rie liksom ??? Men det var egentlig verdt det bare for å se og høre samboeren som ble litt små stressa... Hihi det skjedde 10 minutter etter at han kom hjem fra turen til Island så han var sliten og IKKE klar for våken natt :p:p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

37+6, 17 dager dager igjen. Jeg teller merkelig nok ned, selvom det antagelig ikke skjer om akkurat 17 dager...hehe... Så vi kan si mellom 10 og 18 dager... Føler ikke jeg vil gå noe særlig på overtid, men man vet jo aldri...

Er her enda, 38 uker i dag.
Etter en heftig forrige uke, har kynnerne roet seg en del, eneste tegnet på at noe skjer er litt stikking i undelivet.
Har sykt barn hjemme, et par møter denne uka, mannen drar bort på søndag, og blir borte en uke, så har igrunn ikke tid til fødsel før etter 20...

37+4 her og :D Her skjer det lite :p fortsatt litt igjen, men i morgen skal jeg på sykehuset! Blir spennende! Erjeg moden skal de se om de får noe fortgang :)

Er jammen her enda jeg også... 39+6 idag. Våknet klokken 4 i natt av verdens verste luftsmerter og forstoppelse. Har fortsatt skikkelig vondt! Hadde jo gledet meg til å få vondt, men ikke sånn! ;) Vil ha FØDSEL! ;)

Back
Topp