Mandagsnakkis!!

tutta80

Elsker forumet
[:D]

god morgen!!
var tidlig oppe i dag, og nå skal jeg trene, nest siste trening av shreden!!
skal blir godt å bli ferdig, og premien blir en treningsfri dag!!! digg!
må vakse klær og begynne å pakke til syden i dag!!!
ha en super dag!

Snart trening for min del[:)][:)] det skal bli godt i dag.

Så flinke dere er til å trene! [:)] Skulle ønske jeg var i form til å trene, men blir fremdeles andpusten bare av å røre meg sånn i det daglige. Møkker altså! Men i morgen skal jeg på spinning, klarer ikke å ikke trene lengre... kommer sikkert til å dø hengende over sykkelen, men det får så være.

God morgen forresten! [:)]

Eller, synes egentlig ikke det er noen god morgen. Er så trøtt og sliten etter helga, og ungene våkna på slaget kl 7. Naboen holder på og bygger ut garasjen sin nemlig, og jobbkara starter ikke et sekund etter kl 7. Så her får vi ikke sove uttpå, det er sikkert og visst! Regner med humøret deres blir strålende utover dagen, siden de ikke sovna før etter kl 21 i går...
Ingen spesielle planer i dag. Må trille en tur på butikken, må vel ha noe middag og småtterier i dag også. Litt senere i dag kommer lille nevø, mammaen hans skal på blodbanken, og der kan ikke han være med. Ellers surrer vaskemaskina, og siden kleshaugen har vokst seg større enn den stakkars dunken, så blir det nok flere vasker i dag.

Ha en fin dag alle sammen!

Flink og flink[&:] rakk ikke treningen jeg for måte innom å levere noe i bhg. Men prøver igjen kl to. Frem til det skal jeg skrive. Middag i dag blir hos oldemor til N for hun fyller 81 år i dag, og N har sag han kommer i bursdag dersom han får kake. Om han ikke fikk kake så gadd han ikke[:D]

Tror dessuten de får kake i bhg i dag og for hele bhg var pyntet med ballonger osv for styreren fyller visst 40 år i dag[:)]

Den store kakedagen her altså. Ellers har jeg funnet en super fint hus til oss fem minutter nedenfor her vi bor. Men jeg bør vel jobbe fast en liten stund før vi kjøper noe større dessverre[>:][>:] Men vi skal på visning på søndag i allefall.

[:o]lite anfall av hjertestans her nå. Vi har felles brannvarslingsanlegg her i huset og naboen utløste den. og den hyler noe helt jævlig og shit og jeg skvatt[:o] Men nå har jeg satt den på reset og det er ingen brann[:)]

I dag ble jeg forfjamsa opp i barnehagen..Heidi går i ei språkgruppe for hun har litt problemer med å snakke skikkelig..Og i dag sa hun som er lederen i avd at Heidi sin språkgruppe skulle ta taxi for å reise til et biblotek. Og jeg spurte om dem hadde sjekket at det var sikre barneseter. Og hun sa at det hadde taxi folkene lovet dem. Jeg var fremdeles ikke overbevist har hørt så masse historier om dette..

Så jeg sa nei til denne turen..Fikk beskjed av henne etterpå at taxi folkene hadde sagt at så lenge hun var over 3 år så trengde hun ikke å sitte i bilstolen i bilen[&:][&:][&:][:@][:@][:@] Ehhhh hallo...AT DET GÅR ANN!!!!!!!!!!!!!!

For snakke om det når jeg reiser for å hente Heidi tenker jeg..Barnehagen burde jo hatt tenkt og sjekket opp...

Men for å snakke om noe hyggligere så har jeg altså trent[8D][:D][:)] Har også meldt meg inn hos Jillian Så nå får jeg eget treningsprogram og matprogram som er lagt opp til meg[:)] Starter opp med dette i dag så dette blir spennende...Har sett over treningsprogrammet for dagens og det er temlig bra ja..

Men dette får bli i kveld tenker jeg etter at kidsa er lagt,,,,har jo trossalt hatt ei hard trening nå[:)]

Wow så fælt jeg jabber da[8D]

Jeg blir sjokkert buffi!!! [&:] Men du, eget treningsprogram og matprogram fra Jillian? Hva er det for noe? [:)]

Vi har tatt årets første is ute i solveggen i gågata! [:)] Er jo bare mandag, men shit au siden det er våååår og sol! [:D] Nå sover lillemann, Ida leker med Barbie, og straks kommer lille nevø. Ida har bestemt hva vi skal gjøre senere i dag. Etter at nevø har dratt, så skal vi fikse klar middagen. Skal ha spekemat i dag (nam nam nam nam), så vi lager salat og setter frem alt, og så skal vi visst gå til togstasjonen og "hente" pappaen hennes når han kommer! [:)] Da får Tobias sett på tog, Ida får viljen sin, og sambo blir overrasket! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Jeg blir sjokkert buffi!!! [&:] Men du, eget treningsprogram og matprogram fra Jillian? Hva er det for noe? [:)]

Vi har tatt årets første is ute i solveggen i gågata! [:)] Er jo bare mandag, men shit au siden det er våååår og sol! [:D] Nå sover lillemann, Ida leker med Barbie, og straks kommer lille nevø. Ida har bestemt hva vi skal gjøre senere i dag. Etter at nevø har dratt, så skal vi fikse klar middagen. Skal ha spekemat i dag (nam nam nam nam), så vi lager salat og setter frem alt, og så skal vi visst gå til togstasjonen og "hente" pappaen hennes når han kommer! [:)] Da får Tobias sett på tog, Ida får viljen sin, og sambo blir overrasket! [:)]

Ja jeg er en smule sjokka og små irritert....

Vet du hva jeg regnet med å få spørsmål om dette ja....Du går inn på http://www.jillianmichaels.com/members/account/login.aspx?ReturnUrl=%2fmembers%2fmyprogram%2fmyprogress%2findex.aspx...Koster 4 dollar i uken noe som tilsvarer 20 norske tror jeg det var..Da får du et eget treningsprogram med matprogram...Pluss du kan spør henne der inne om det er noe du lurer på

Jeg har akkuratt startet opp. Og jeg har sitt på mitt treningsprogram i dag og det ser jeg fram til å komme i gang med...

Bittelitt lengre på oppgaven så da pakker jeg bag'en og drar på trening. Må dusje der for skal jo rett i familietragedie etterpå[:D][:D]

ORIGINAL: Fesasmekjo

hvordan får man norsk vekt til å bli engelsk??? hehe jeg skal føre det inn på jillian sin greie, men vet ikke hva norske kg blir i ibs[&:] rart forklart ja[:-]

http://www.google.no/#hl=no&q=65+kg+to+lb&meta=&aq=&aqi=&aql=&oq=65+kg+to+lb&gs_rfai=&fp=75807f5567614dc5

Lite å melde, har hatt besøk av jentene på jobben i dag. Koselig!

Hjemme fra familietragdie i ni tiden. Før det har jeg trent slik at jeg kunne spise kake med god samvittighet. Nå sitter jeg og gjør klar div info jeg skal ha med på veiledning på skolen i morgen. Er vel egentlig ikke klar for veiledning men føler jeg bør allikevel. Mye å gjøre før jeg kan hoppe til køys[>:] Og jeg er dritt lei[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] Blir godt å bli ferdig med skolen nå merker jeg for jeg har fått min dose med skole for lang lang tid nå.

Må opp svintidlig i morgen for å kjøre til Oslo og. Dritt kø og jeg gidder ikke krangle med NSB så da står jeg heller i kø.

Ellers ringte pappaen til N meg tidligere i dag og ville gjerne ha med Nicholas på sydenferie med farmor, farfar, tante, onkel og tre fettere/kusiner + pappaen i midten av august. Og det er selvfølgelig greit. Så da får bortskjemten to sydenturen denne sommeren han[:)][:)]

Back
Topp