MaNdAgSnAkK

Skrållan

Forumet er livet
Morgen!

Jeg skrev ikke "god morgen", for det er ikke en god morgen. Gubbejævelen bråkte som et uvær da han stod opp, er det seriøst nødvendig?! [:@] Og kl 6 kom Ida løpende, hosta som bare juling, og mente at nå skulle vi stå opp. Jeg ga henne medisinen sin så hosten skulle gi seg, men sove - det skulle hu ikke! Klarte å vekke broren sin også, og broremann som er såååå glad i å sove er IKKE menneske så tidlig på mårran altså! Jeg og han la oss i storsenga sammen, prøvde å sove mer, mens Ida fikk klare seg selv. Jeg sovna litt innimellom, men det gjorde ikke veslefyren, så han blir niiiiiice utover dagen. Takk Gud for at han sover dupp om dagen!
Ida fikk beskjed om å sette på barne-tv, men på tvn var det bare snøbilde. Lekkert! [:'(] Sambo skulle jo absolutt ha sånn kort inni tvn her før helga, sånn at vi får flere kanaler og bedre signal og i det hele tatt, men fungere - det skal det tydeligvis IKKE! Jeg knurra godt, er jo så trøtt at jeg har hodepine, og at tvn ikke fungerer som barnepass passa meg DÅRLIG.
Heldigvis kom pappan min innom, han skulle hente bilen, og han klarte å fikse tvdritten. Så nå har vi tv i det minste.

Ida blir henta av mamma i dag, de to skal ha damedag, og så skal Ida sove over. Eller, Ida skal ligge og hoste hele natta og plage vettet av mormora. Men da slipper jeg og Tobias og høre på hostinga hennes en natt i det minste, kanskje vi endelig kan få sove ut etter Osloturen? Tar med meg Tobben på trening i ettermiddag, skal på Functional Moves kl 18. Litt sent, men da er det barnepass der, og jeg må få trent i dag, ellers blir jeg enda mer mannevond enn jeg allerede er.

Ha en fin dag dere andre!

Håper du får en fin dag skrållan [8|] Høres ut som om du har mye frustrasjon [;)]

Her har jeg MIN dag i dag. Blir alene i huset til halv tre [:D] Planen er å sløve på sofaen, se film, sove, spise og kanskje brette noen klær visst jeg gidder! Har vondt i ryggen etter å ha hatt Michael alene i flere dager...inkludert snømåking, leking i snøen og basseng.. så nå må den hvile.

I morgen blir snuppa mi 13 år <3 <3 Så da skal jeg ryddevaskefikse her hjemme før kaffeslabberas på ettermiddagen.

Skrållan: Hørtes ut som en naijs start på ny uke! [8|]

Jeg våknet selv med migrenelignende hodepine i dag, Håvard har våknet myyye i natt. Hoster, tett i nesa og en aldri så liten feber. Så blir hjemmedag i dag.
Har faktisk søk permisjon i morgen, må begynne å jobbe redusert til høsten, for jeg klarer ikke ta av meg alt mulig i huset i ukedagene når Perlefar jobber så mye, så rektor jeg jeg fant ut at jeg kunne søke om en dag fri de ukene det passer for eleven min frem til sommeren. Det blir litt deilig!

Skal ha middagsbesøk, så satser på at formen er stigende utover dagen så jeg får støvsugd og tørka over gulvene. Er og en god del klær som bør legges sammen.
I morgen MÅ jeg se over klær som er for smått også. Sånne ting hoper seg opp altså [&o][:'(]

Men kjenner jeg må ha noen timer på puta først.

Skikkelig blåmandag for flere her!!!

Hjemme med syk mini. Ikke vært ute av døra siden torsdag. Helga var kjedelig. Sov dårlig i natt. Ungen sutrer og jeg er trøtt...................[&:]

Gleder meg til jobb i morgen!!!!

Håper dagen til alle blir bedre etterhvert!

Snasent med flere blåmandager rundt omkring! Og god bedring alle syke!

Her har Ida dratt nå, og Tobias klager over vondt i foten. Det er så ille at han nekter å gå på foten, han krabber istedet. Huffer og au'er seg, og jeg har sett at han har et sår på ene tåa. Mulig det er det han overdramatiserer da, han er jo et mannfolk [8D] Han STÅR iallefall og pusser tenna nå, så han er ikke døden nær.

ORIGINAL: Skrållan

Snasent med flere blåmandager rundt omkring! Og god bedring alle syke!

Her har Ida dratt nå, og Tobias klager over vondt i foten. Det er så ille at han nekter å gå på foten, han krabber istedet. Huffer og au'er seg, og jeg har sett at han har et sår på ene tåa. Mulig det er det han overdramatiserer da, han er jo et mannfolk [8D] Han STÅR iallefall og pusser tenna nå, så han er ikke døden nær.

hehe må le litt skrållan over det du skriver[:D]hihi
Håper du får en fin dag..

Mårnings!

Godt å høre vi er flere i samme båt med blåmandag. Ungene har vært syke siden forrige uke, dvs de har ikke vært i barnehagen på 7 dager. Er slakke enda, men pencilinen ser ut til å begynne å virke sakte men sikkert. Ørebetennelse, bihulebetennelse og øyeinfeksjon på 3 av fire. Jeg er så heldig å bli smittet av denne influensa, så jeg ligger å synes synd på meg selv under et stort pelspledd. Vondt i hele kroppen, feber og ør å skjelven med vond hals. Blir skikkelig dramatisk når jeg er syk, kan sikkert gå sambo en høy gang når han er syk. en saken er at jeg aldri har feber, så kroppen tåler det rett og slett ikke. Besvimer bare jeg setter beina på bakken, så dette blir en herlig dag.

Litt må man vel gjøre likevel, skal noe bli gjort. Har et lass med klær som både må vaskes og brettes, huset må støvsuges om vi ikke skal drukne i hundehår...så frem med paracet og vaskekost å støtte seg til[:D][:D] Planen er ellers å overleve, å klage til mannen om hvor vondt jeg har....he, he det får han bare godta etter gårsdagens hangover fra hans side[:D][:D]

Ha en fin dag, og go bedring å go natt til alle som trenger det

Back
Topp