mandagsmorning!

Tjukkaaa

Forumet er livet
og vi spiser og pappaen har tatt seg en kjapptur innom Israel... så jeg og Alis har hele huset for oss selv i noen dager[:D] Stakkars jenten har sovet alt forlite i dag så jeg harkjempe dårlig samvittighet over å sende hun i bhg...[&:]. Ble lagt over en time for sent i går og våknet til farens vekkerklokke halvtime før hun pleier å stå opp...[&:]

Men - man vet jo aldri[:D] kanskje hun bestemmer seg for å være kjempe blid i dag til tross for tretteht[8D]

Ha en fin dag jenter :)

her er vi hjemme for amelia har hatt diare siden i går kveld :S[&o] typisk, netopp begynnt i ny stilling idag,men men godt eg hadde ekstrahjelp på plass.

God morgen![:D]

I dag sov jentene til HALV ÅTTE!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Utslitt etter bursdagsfeiring i går, men FY FLATE det var DIGG! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

I dag er E hjemme, vi skal ta bilder kl 13, så skal jeg på jobb kl 15[;)]

God bedring til Amelia! [;)]

ORIGINAL: Vand

God morgen![:D]

I dag sov jentene til HALV ÅTTE!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Utslitt etter bursdagsfeiring i går, men FY FLATE det var DIGG! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

I dag er E hjemme, vi skal ta bilder kl 13, så skal jeg på jobb kl 15[;)]

God bedring til Amelia! [;)]

takk for det du[:)] og lykke til på fotograferingen :))

god morgen[:)]

Trodde snuppa var på bedringens vei, men der tok jeg feil. Startet morgene med å tømme magen og siden det har det gått slag i slag. Hun som alltid sover om natten var også våken i nesten hele natt.

Stakkar lille jenta mi[&o]

ønsker alle en fin dag.

God dag!![:)]

Jentene sov til 9 i dag[:D] Begge utslitte etter gårdagen!![:)]

Vi har nettopp hatt koselig besøk og får mer besøk i ettermiddag![:D] Må klekke ut en middagsplan, så hente en pakke på posten før jeg henter Anna i bhg[;)] Så må vi rydde rommet til snuppa før vi får besøk..[;)]

Rolig dag hos oss![;)]

Back
Topp