Mandagsformiddag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei på dere alle sammen!
Jeg har jobbet borte i helgen, var med han jeg jobbet som assistent for før på tur. 
Det var slitsomt, men godt og få jobbet litt =) 
Nå har jeg fire nattevakter foran meg og er bare hjemme og slapper av foreløpig. 
Endel smått som må gjøres hjemme her, men det er bare godt og ha noe å gjøre!
Hva gjør dere i dag da?
Her er det strålende vær, men veldig glatt ute, så jeg tror jeg holder meg inne. 
Ha en super dag!

Hadde mange store planer for hva jeg skulle gjøre før kveldsvakt i dag, men ikke fått gjort mer enn å sette på en klesvask. Men det er da mer enn ingen ting :)  
Hvor er det du jobber som nattevakt?

Hørtes ut som du fortjener en slik dag, Fru H! Og Ann Helen, før du skal på jobb synes jeg du fortjener å bare somle:) Men en klesvask er bra bare det, ja!

Her er det også strålende vær! Jeg leverte Alma samtidig som Luna skulle på tilvenning i dag, kl. 09.30. Vi gikk, det er en tur på 2 km, og jeg gikk samme veien tilbake, så har fått trillet en times tur i dag og det er jeg fornøyd med! Luna var litt forsiktig og tilbakeholden, hun er mer den typen enn det Alma var. Det så ut som hun likevel trivdes og syntes det var interessant å være der. De andre barna er litt større enn henne, ettåringene begynner jo vanligvis i august. Men det jevner seg vel ut! 

På vei hjem så jeg på en plakat utenfor frisørsalongen at de hadde ledige timer, og siden Luna sov i vogna gikk jeg inn og spurte om de kunne ta øyenbrynene mine. Så nå har jeg endelig fått nappet og farget dem. Alltid når jeg gjør det, føles det litt som en ansiktsløftning, synes jeg ser så mye bedre ut etterpå:)

Nå skal jeg prøve å få Luna til å sove på terrassen, og dersom hun sovner, skal jeg kanskje trene 30 day shred. Får se hva jeg orker. Har uansett planlagt å gå samme turen til barnehagen igjen etterpå. All trim jeg kan få, er luksus:) 

Ha en fin dag videre!!

*Ann Helen* skrev:
Hadde mange store planer for hva jeg skulle gjøre før kveldsvakt i dag, men ikke fått gjort mer enn å sette på en klesvask. Men det er da mer enn ingen ting :)  
Hvor er det du jobber som nattevakt?

Synes en klesvask er mer enn nok når man skal lade opp til jobb jeg =) 
Jeg jobber på et omsorgssenter for mindreårige asylsøkere. Har vært sykemeldt siden i høst og bare vært så vidt tilbake den siste måneden, så det blir spennende og uvant med fire nattevakter på rappen nå. Men jeg har langfri etter det, så det skal nok gå bra!

almara: Du er så flink til å komme deg ut på tur! Og så spennende med tilvenning da =) 

Nå har jeg ryddet, ommøblert og vasket rommet til Teodor. Ble ikke den store forandringen inne på det lille rommet, men det ble hvertfall rent! Den tredje klesvasken er i maskinen nå og jeg er så vidt i gang med middag som skal være klar til gutta kommer hjem =) 

Her kom vi hjem for noen timer siden, etter å ha vært på fjelltur på Sjusjøen, med begge settene med besteforeldre, siden torsdag :)

Vi har hatt en fin helg med både langrennsturer og snowboardkjøring, og siden vi fant ut at ingen skulle på jobb idag, ble vi en dag til. Vi ringte de som vi leide hytte av og vi fikk være et døgn til, gratis til og med :)

Vi var glad for det siden det var på søndag endelig finværet kom :)

Så nå har jeg en stor haug med klesvask og "kose" meg med de neste dagene, blir alltid litt jobb etter turer også....

Back
Topp