mandagsbabling

Bruker321nor

Glad i forumet
no har jeg nettopp kommet inn fra en liten gårtur, det var friskt i bekkmørket.
Snart er det natta, for imorra skal jeg shoppe.........

Oppe og hopper. Er en smule kvalm men det gir seg vel etter  hvert... Hva dagen bringer bortsett fra en laaaaaaang dag på job er fortsatt helt uvisst...

Jo forresten jeg klør i puppene[:D]

Da må du klø tilbake Looney! [:D]

God morgen! [:)]

Jeg har drømt og spekulert fælt i natt, på om jeg får plass på LatinoMixen på søndag. Allerede i går kveld da jeg la meg var det halvfullt, folk hadde bestilt plass på senteret i går kveld. Så jeg hadde satt på alarm i dag morges, men den hjalp fint lite, da de åpnet for booking 1 time tidligere enn vanlig. Bare flaks at jeg oppdaga det, så det var 9 plasser igjen da jeg fikk booka! [:)] Ringte opp og vekte bestis også, så hun fikk hive seg rundt, hehe. Enn å stresse sånn bare for en treningstime da?!
Jeg og Tobias har vært oppe en times tid. Vi lå i senga og kosa oss en stund før vi gikk på stua da. Nå ser vi Drømmehagen, og han går over gulvene med tørrmopp (flinke husfaren!), mens Idamor ligger og sover enda. Litt trøtt etter bhg-start og alt som har skjedd i det siste hun [:)]
Ingen store planer i dag, skal en tur på butikk og i ettermiddag skal jeg på Functional Moves. Ellers har skittentøyskurven vokst over sine bredder, så vi må vel ta oss av den saken i dag [;)]

Ha en fin mandag alle sammen! [:)]

Jeg har vært på hytte-jentetur i helgen!!! Så fantastisk morro!![:D][:D] Kjenner lattermusklene har virkelig fått kjørt seg[8D][:D]

I dag har jeg vært til piloxing.. fantastisk gøy, men kjenner jeg er litt ødelagt i armer og lår. Jeje.. kan ikke bli verre hehe... får håpe jeg kjenner det blir lettere og lettere!![8D] Nå trener jeg på sats 3 ganger i uken, og håndball 2ganger i uken... men sliter litt med hva jeg kan spise og ikke. Og enda verre er det når mannen er superkresen[:'(][&:]

Ellers er det nydelig vær ute, men huset MÅ vaskes så får hive meg rundt snart og vaske litt... godt man har fri fra skolen innimellom[:)] Dvs... vi skal bare på skolen to dager denne uken[8D][:D][:D][:D]

Tenker på svigerfaren din suki...

Vel da har Heidi vært hos legen. Hun har pusta så tungt på nettene og snorket kjempe høyt...Så tenkte det var på tide å få det sjekket.

Vel legen fant ut at hennes mandler var veldig store, hun hadde også falske mandler som gjorde at hun var tett på nettene og slet med puste skikkelig. Pluss hun hadde noe med polyppene sine og ørekatar

Så hun skal til en spesialist om 1 mnd for å se hva som skal gjøres videre..Mest sannsynlig vil dem operere vekk alle mandlene hennes

Både jeg og min far har hatt problemer med mandlene, min far måtte operer dem vekk han..

hjemme fra jobb, slutta halv 12. me like[:D] thomas er til en kompis og maria på skolen til halv 3 så nå kan jeg slappe av godt[:)]

var innom ei venninne som har fått bebis, sååååå søt må kjøpe gave å dra på mer besøk snart[:D]

Uffa meg LurveTufsa!!![&o] *klem*[:)] Håper du finner noen som gjør at du tør satse igjen, og som er verdt deg!!![:)][:)]

Sender deg en klem LurveTufsa! [&o]

Jeg har trent, og jeg tok i såpass at jeg kjente leggbetennelsen jeg hadde i våres... så neste gang må jeg ta det litt mer med ro, trenger jo ikke hoppe sånn! [8D]

Endelig hjemme etter en lang dag med jobbing mm. Nå skal det blir godt å sløve på sofaen frem til legging. Nicholas er nettopp lagt og sovner vel snart håper jeg.

Nok en laaaaaaaaang uke på jobb står for tur..

T er på styremøte og barna sover søtt. Har bretta 30 tonn klær og pakka bort en del som er for smått for Jenny.
Ser på Norges Rike jeg, kunne tenke meg myyyyyyyyyyyyyyyyyyye penger jeg også..

Mon tro om det er kryping til sengs som står på menyen. Gravida er trøttesen og skal vel/bør vel komme seg tidlig på jobb i morgen også. Driver med prosjekt oppsparing av plusstid for å avspassere under en eventuell flytting når den tid kommer.

Ny dag i morgen, ingen muligheter annet enn jobb[:o]

Back
Topp