Mandagsbabbel!

SuperBerta

Glad i forumet
Vi var raske og effektive imorges, så jeg rakk å levere Bertine i bhg før trening.. Litt av et kunststykke for oss som er så treige om morran..[8D]

Rasmus sov, og jeg trente BodyPump.. Han sovna faktisk igjen på vei fra garasjen, så da slapper jeg av litt før jeg går i dusjen..

Så skal vi rusle for å hente snuppa litt senere, og spise kjøttboller til middag! NAM!

Vi håper veldig på at T kommer hjem idag, men han har ikke ringt meg enda.. Han har nemlig hatt noen veldig tøffe dager..[:(] SAnnsynligvis er det over nå, de skulle skru av respiratoren ved midnatt igår.. Kunne så ønske at jeg kunne vært der for han, men det virker som om han klarer å skyve det litt unna, som han sier selv, så er det heldigvis ikke en person som betyr mye for han.. For det er visst helt jævlig å se en så syk person..[:(]

Stakkars T - og du får være der for han når han kommer hjem, han trenger det nok minst like mye da. Håper han kommer hjem i dag da

Her er jeg i full gang med pakking til ferie - litt småstressa, for jeg er litt sånn pakke-freak som må ha ABSOLUTT kontroll, og nå skal jeg jobbe 14-22.30 både i morgen og onsdag, og torsdag morgen reiser vi.... jeg er sikker på at vi kommer til å glemme ting!! Og for å toppe det hele - se min andre tråd [:(]

Ja, i dag blir det lam, gulerøtter, poteter og rabbestappe til middag - enkelt og greit (ja, i dag er det til og med kjøpestappe)

Han kommer hjem ikveld![:)] 

Dessverre blir det mye styr de neste par ukene da.. begravelse og barnedåp.. Men det går nok fint!

Jeg fikk levert begge ungene i bhg på morgenen, så var det ut til legekontoret for å ta blodprøver(stoffskiftet igjen), og så var det jobb. Skal på trening i kveld, og før det er det å hente i barnehagen og lage middag....sånn går nå dagene!!!

Superberta: Håper du får trøstet T når han kommer hjem og at det går bra!

Lenemor: lykke til med pakkingen!

God ettermiddag [:)]

Da har jeg nettopp kommet hjem fra Oslo .. Måtte kjøre samboer'n dit da han skal til Latvia i dag med jobben - så da er man helt alene frem til Onsdag, men har faktisk en del å gjøre, så jeg tror nok den tiden skal gå fort, hvertfall i morgen [:)]

Superberta : Stakars T! Håper det går så bra som mulig med han, sikkert godt for han å komme hjem også [&o]

Puh, jeg trenger en pust i bakken. Jeg ringte G for å høre om jeg skulle dra og kjøpe ny vaskemaskin, og heldigvis at jeg gjorde det, for han kunne minne meg på at jeg hadde avtale med takstmann her i huset om et kvarter... (altså et kvarter fra da...). Takstmannen kom, og han og jeg hadde nettopp begynt på omvisningen i huset da de kom med maskin (G ringte og bestilte en), så jeg har løpt som en strikkball mellom montørene og megleren - de har måttet flytte ut tørketrommel som sto oppå vaskemaskinen, og vaskemaskinen min (og tatt ut klærne som lå inni, jeg hadde jo ikke rukket å forberede noe), de måtte bore nytt hull i servantskapet for slangen, så jeg har vært i garasjen og funnet verktøy, ned i kjelleren, opp på loftet, tilbake på vaskerommet, rundt og opp og ned og ut og inn... men nå er melgeren ddratt, vaskemaskinen står og går, og jeg har traktet meg en ny kaffe som skal nytes før jeg går i barnehagen og henter unger. Denne dagen ble jammen kort [8D]

God dag damer..! Her er det vår tur å være syke.. Maren var så varm i går når jeg la meg, så jeg målte henne: 39,5 i temp.. Så jeg tok henne inn til meg, og hun sov der.. Sindre var i fin form heldigvis, så mamma kom å henta han og leverte han i barnehagen.. Så ringte de plutselig; en stk Sindre som hadde feber i barnehagen.. Joda.. Han lå å sov på senga der nede stakkar.. Så fikk vi henta han, og mamma satt her litt mens jeg fikk stormhandla litt.. Og da hadde han jammen kasta opp mens jeg var borte.. Så her er det fest.. [:D]
Veldig uvant for meg å være hjemme med syke barn..! Sambo har tatt seg av det til nå liksom, så jeg har dårlig samvittighet når jeg ringer jobben.. [&o] Men jeg skal jo ikke ha det år jeg skal ta meg av mine syke barn..! Men men.. Nå er det jo 48 timer til neste gang han kan i barnehagen, så det er til og med onsdag det.. Og torsdag og fredag er barnehagen stengt.. Så blir fri-uke på Sindre.. [8D]

Back
Topp