God morgen ja - her startet dagen litt før sju, da hentet jeg August inn i senga vår, og så kom frøkna tuslende inn når pappa'n hadde gått i dusjen. Etter frokost var det på med nissekostymer, for i dag er det nissefest i barnehagen. Dro og handlet litt til frokost og middag etterpå, og småstresset litt, for jeg skulle egentlig hente mamma på flyplassen klokka elleve, men hun står på flyplassen i Oslo og vet ikke når de kommer seg av gårde - og ikke kommer hun seg hit heller, hun skal fly til Sogndal, så Sandane, og så blir det buss til Volda derfra - så da blir reisa et par timer lengre
Jeg har bestemt meg for ikke å gjøre stort mens jeg venter - begynne så smått på middagen, og dra og besøke ei venninne og levere julegaver (om hun er hjemme)... og rydde litt på rommet der mamma skal sove - hun får bo på gjeste-/rote-/hobby-/strykerommet vårt som også fungerer som kontor og rom til lillebror... så vi skal prøve å flytte lillebror inn på Johanna sitt rom - jeg er spent på om de får sove da!