Mandagsbabbel!

SuperBerta

Glad i forumet
Ja, kjør på! [:D]

Jeg har skikkelig søndagsfølelse.. Det er nok fordi både mannen og snuppa er hjemme.. Vi tar en ekstra dag hjemme siden hun ikke har vært i form i helgen..

Vi skal kjøpe juletre og pynte pepperkakehus idag.. [:)]

God morgen ja - her startet dagen litt før sju, da hentet jeg August inn i senga vår, og så kom frøkna tuslende inn når pappa'n hadde gått i dusjen. Etter frokost var det på med nissekostymer, for i dag er det nissefest i barnehagen. Dro og handlet litt til frokost og middag etterpå, og småstresset litt, for jeg skulle egentlig hente mamma på flyplassen klokka elleve, men hun står på flyplassen i Oslo og vet ikke når de kommer seg av gårde - og ikke kommer hun seg hit heller, hun skal fly til Sogndal, så Sandane, og så blir det buss til Volda derfra - så da blir reisa et par timer lengre

Jeg har bestemt meg for ikke å gjøre stort mens jeg venter - begynne så smått på middagen, og dra og besøke ei venninne og levere julegaver (om hun er hjemme)... og rydde litt på rommet der mamma skal sove - hun får bo på gjeste-/rote-/hobby-/strykerommet vårt som også fungerer som kontor og rom til lillebror... så vi skal prøve å flytte lillebror inn på Johanna sitt rom - jeg er spent på om de får sove da!

Mandag ja, dagene går nesten i surr, men i dag er det bare jeg og lillemor som er hjemme. Hun har "endelig" fått vannkopper[:D] vi er bare glad hun fikk det i helga slik at hun rekker å bli ferdig til jul, hun er mer plaget enn storesøster var så hun merker de nok godt. Veldig koselig å ha hun hjemme da, men det går sakte med julevasken, men regner med det blir jul uansett jeg, er ikke SÅ mye som gjenstår egentlig.

Ellers er det lite planer hos oss i dag, lillemor skulle egentlig i bursdag i dag, men siden hun enda er smittsom blir det ikke noe av det så vi får finne på noe annet gøy i stedet[:D]

Jeg har jo glemt å fortelle at Bertine har sovet med bare truse i natt!!![:D]  Hun er veldig fornøyd selv også..

Hun tissa nemlig ikke i bleia natt til igår, og hun ble så lykkelig og ville gjerne slutte.. Så da snakket vi om det, at det kan bli ¨noen uhell innimellom allikevel, men at det ikke gjør noe.. Så da er vi ferdige med bleier![:)]

God morgen

Vekte Mina i 08 tiden, så vi skulle være i bhg rundt 0900. Hun var ganske trøtt og det er ikke så rart siden hun var våken en stund i 03 tiden. Gledet seg veldig til å gå i bhg igjen. Vært hjemme siden onsdag forrige uke. Heldigvis på bedringens vei med halsbetennelse. Får fortsatt pencilin da. Kjempe form!![:D]

Idag skulle jeg egentlig på Ikea med en venninne, men jeg har så vondt i magen. Fått mensen[:'(]

Planen for idag er å rydde og vaske litt klær om jeg orker.. Tar det litt med ro også!!

God formiddag [:)]

Her er det ingen barn i dag, så jeg har sovet det jeg trengte, skal en tur på nav snart.. Også til min syke svigermor, som ikke får gjort noen verdens ting. Men hun elsker å lage kort, og andre forskjellige ting, så jeg skal hjelpe henne litt med det i dag da, så hun får gjort noe der hun ligger stakars. I morgen blir hun lagt inn på sykehjem, synes såå synd på henne. Hun er jo egentlig DEN spreke dama, men ble plutselig sengeliggende, fordi hun har 3 nerver i som ligger i klem i ryggen. Om de opererer er det 50% sjanse for at hun må sitte i rullestol resten av livet. Såå man får bare krysse fingrene, og håpe at dette går ann å fåes bedre på andre måter.

Flinke Bertine!!! [:D][:D][:D] Kan tenke meg hun er stolt!

Her er det skikkelig mandag! Hehe med alt det innebærer.. men kommer seg da! Aslak sover godt om dagen og vi krysser fingrene for at det er en ny trend! Solveig sier så mye fornuftig nå om dagen... må bare flire av den herlige jenta! [:D]

Fllinke Bertine! Håper det holder nå da, og at hun endelig kan pakke bort bleia!

God bedring til snuppa di Mibah - og ja, jula kommer uansett!

Lykke til med Aslak, Actrine - håper virkelig det varer nå!

Her er minstemann i seng, og etter litt roping og kjefting på babycallen høres det ut som om det er stille der. Johanna er oppe og legges nå, av mormor. Begge ungene er helt ekstatiske over at mormor har kommet - Johanna slipper henne ikke av syne et sekund, og August viser alle triksene sine [:D]

Jeg sitter på sofaen og koser meg med opera mints og tv, G har tatt en tur ut til svigers for å høre hvordan det går med faren som er syk, og når han kommer tilbake lager vi oss litt kvelds og gløgg tenker jeg

ORIGINAL: lenemor

Fllinke Bertine! Håper det holder nå da, og at hun endelig kan pakke bort bleia!

God bedring til snuppa di Mibah - og ja, jula kommer uansett!

Lykke til med Aslak, Actrine - håper virkelig det varer nå!

Her er minstemann i seng, og etter litt roping og kjefting på babycallen høres det ut som om det er stille der. Johanna er oppe og legges nå, av mormor. Begge ungene er helt ekstatiske over at mormor har kommet - Johanna slipper henne ikke av syne et sekund, og August viser alle triksene sine [:D]

Jeg sitter på sofaen og koser meg med opera mints og tv, G har tatt en tur ut til svigers for å høre hvordan det går med faren som er syk, og når han kommer tilbake lager vi oss litt kvelds og gløgg tenker jeg

Kan tenke meg det er stas å ha besøk av mormor[:)] For både liten og stor[;)] Hun blir kanskje en god stund nå, siden det er jul?[:)]

Ei uke - det er helt topp!

Back
Topp