Mandags-skravel

lenemor

Forumet er livet
Goood mandagsmorgen. Her er det Albert Åberg og lego-skrammel, vi skal snart gjøre oss klar til å trekke ut i pøsregnet. G og jeg skal i foreldresamtale om Johanna i dag (det ble utsatt tidligere i vinter da baselederen var syk, men han sa at det var noen ting han ønsket å ta opp, så jeg er spent på hva det er)

Etter møtet skal jeg på jobb - det er muslimsk første nyttårsdag i dag (gikk fra år 1379 til 1380 i natt), og jeg er invitert på nyttårsfest med ungdommene våre i kveld, og de har spurt om jeg ikke kan bake brownies til dem - så jeg drar opp og gjør det nå på formiddagen så det er unnagjort

Etter baking blir det hjem hit og ordne istand noe middag - ungene er så skrubbsultne etter barnehagen at de bare maser og hyler helt til maten står på bordet

Og i kveld skal jeg på nyttårsfest. Får vel pynte meg litt også da tenker jeg - er jo ikke hver dag man feirer nyttår i mars [:D]

Selvfølgelig kan man feire nyttår i mars. Her tror jeg vi går for: "Hver dag er en fest" fremover.

Natten har vært ganske grei. Den beste i Felix liv hittil i allefall, sett med min øyne. Han sov hos oss og våknet for mat hver 3. time ca.

Kl 6 ble det livat i senga for da var det lillebror-fest med de stolte storebrødre. ganske koselig. Tok en rolig start på dagen derfra og fikk guttene i barnehagen. Lillebror har vært våken noen timer, men tar seg en liten blund nå. Han virker rolig og tilpass med livet ute i verden, så dette lover godt.

Selv er jeg litt sliten i kroppen. Skambenet er rett og slett mørbanket, så jeg tar livet litt i slow-motion enda, men kommer meg litt for hver dag. Og så er jeg SULTEN. Så tror jeg tar meg frokost for andre gang.

Mannen har 14 dagers pappaperm nå og imorgen sender vi mormor på ferie i Selbu, så vi får livet litt for oss selv igjen. Hun reiser tilbake til DK den 30. mars. Mannen skal nemlig til Oslo med jobben den 29. så da er det kjekt å ha henne her når hun allikevel er i landet.

Her er det rolig morgen - etter å ha sendt avgårde eldstemann på leirskole i 5 dager (uæææh[&:]) UTEN mobil....men må jo regne med at lærerne vet å ta seg av de håpefulle[:D] De har så godt av å klare seg uten disse nymotens dubbedittene[8D]

Vesla er trygt forvart i barnehagen mens storesøster igjen har fått feber og er syk - hun skal visst få alt....Hun er ved godt mot uansett.

Mannen kommer hjem når jeg skal dra på jobb - jeg var hjemme sist uke et par dager, så greit å kunne dele på det. Får satse på at dette går like fort over som sist.

Ha en fin dag, alle sammen!

Kos deg på nyttårsfeiring, lenemor[:)]

Så spennende å bli invitert på sånne fester da.. [:D] Blir sikkert koselig det lenemor!
De er nå koselig de festene Olive arrangerer og, men kanskje litt mer slitsomme i lengen.. [:D]

Her er det fridag i dag etter jobbehelg.. Herlig! Selv om helga var kjempefin altså.. Rolig og fint i pasientgruppa og i grunn.. Deilig.. Så nå har jeg planer om å ta for meg 2.etasjen.. Klær er et stort problem for oss altså.. De ligger i grunn strødd overalt.. [8|] Så i dag er det på tide å gå gjennom alt og legge bort ting som aldri blir brukt og ting som er for små eller legge til sides ting som er for store.. Får se hvor langt vi kommer.. [8D]

Ellers så er jeg begynt nedtellingen til skatten.. Eller at vi kan sjekke den i natt kanskje.. Spennende..! [8D] Har betalt 1000 kr ekstra i mnd i skatt da, så håper jo jeg får litt igjen liksom..

God mandag.
Vånket op til duren av lyssverden til chr kl 06.00[&:] må nok gjemme det et sted.
Ellers så er chr sendt i barnehagen og jeg kosser meg med te og nystekte sconse, kan anbefalle de fra Toro.
Skal en tur på trening og chr skal på dans eller så blir det nok en rolig dag.
Kos deg på nyttårsferingen lenemor

Så koslig med nyttår i mars da[:D]! KOs deg i kveld!

Her har jeg rydda litt rundt omkring for Lukas har seg ein kvil. Tenkte vi skulle til byen å gjøre noen ærend etterpå[:)]. Men håper Lukas sover en stund til enda, så jeg får gjort litt mer rundt omkring i huset...

Back
Topp