mandags prat

Brannjente

Forumet er livet
vell no har eg to kveld vakter igjen på jobben så har eg 4 uker ferie fra helgen
kjenner det blir såååå deilig,har allrede startet nedtellingen for fullt
har ikke tenkt og fortelle sjefen på jobben om situasjonen min før eg e back fra fra ferie
så ska ha ferie og ikke tenke jobb hvertfall
ska bli sååååå herli
vi begynner nå til helgen
langedrag here we come
så i juli drar vi til dyreparken og det blide sørlandet
oioioi
blir mye dyr på oss i ferien
men det e jo bare sååååååååååååååå kiseli da[;)][;)][;)][;)]
første lege time fredag
for en presang til ferien da[;)][;)][;)][;)][;)]

hei!

jeg har en dag igjen på min sykemelding så skal jeg på jobb igjen ,men det er bare 3 og en halv uke så fri:):)
har vært hos mamma og pappa og vært kjempe flink har ikke fortalt om den lille spiren, så grillet vi hos svigers heller ikke fortalt, har vist det i over en uke at vi er gravide men vi skal ikke si noe før ette ul 5/7 og i morgen er jeg enten 5 eller 6 uker på vei er ikke helt sikker:):)

så må jeg bare være forsiktig på jobb og ikke ta de tunge løftene, skal fake på meg en senebetennele neste uke og da er det bare to uker igjen, og en del barn som har fri så det går seg til...

herli da
har ikke planer om å fortelle det til sjefen før eg e back fra ferien så da e eg nå litt lenger enn eg e nå hvertfall
vi klarte ikke å holde oss
sa det til min fam i går og mannen sin fam i går og det ble stormende jubel alle veier
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

ORIGINAL: Brannjente

herli da
har ikke planer om å fortelle det til sjefen før eg e back fra ferien så da e eg nå litt lenger enn eg e nå hvertfall
vi klarte ikke å holde oss
sa det til min fam i går og mannen sin fam i går og det ble stormende jubel alle veier
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

alle ble så lei seg sist det gikk gale og der orker jeg ikke en gang til å være oppi den prosessen med så mange lei rundt oss, dette blir første barnebarn på begge sider så derfor sårt ønsket. så vil vente lengst mulig.
sist hørte vi hjerte og alt var bare topp fint, 3 dager etter begynte hælvette,,,uff skal ikke igjennom det igjen.

uffda skjønner eg veldi godt
her har det gått fint med dem to gullungene våre, så vet at det e enda e tidli enda å fortelle ,men dem nermeste vet om det så tar vi dag for dag ,ikke stort annet å gjøre med det og håpe det går bra denne gangen og
moahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

kan skjønne det, og syns barn fortjener å vite sannheten:) så koselig atte :)

Back
Topp