Mandags morra blues!!!!

ThisIsAnfield

Forumet er livet
God morgen alle sammen![:)]

Har akkurat fått ongan i veien på skola og barnehage.[:D]

No ska ei kose meg litt med diverse før ei ska på jobb i efta.[:D]
Har kømmi på non feil ei har gjort på den 4 ukers turnustime lista ei har holdt på med de siste dagan, så må vel rette oppat det før ei i det hele tatt begynner på no anna![8D][:D]

Åååå ja folkens! Ei var flink forrrige uke![:D]
Hater i grunn leger, så ei utsetter alle timer som har med legebesøk å gjøre. Men forrige uke, etter at de på jobb "mobba" meg (vi er bare sånn mot hverandre)[8D], så ringte ei legekontoret for å få time til å få undersøkt hørselen min. Har jo nedsatt hørsel med øresus på venstre øre etter bilulykka og er vel på tide å få gjort no med det no, for i morra har det gått 1 år![8D][:D]
Så ei har legetime neste mandag. Blir spennende å se om det er noe de i det hele tatt kan gjør no med. Begynner å bli litt sliten i nakken ettersom ei må snu meg med høyre øre mot folk hele tia når de snakker![:o][8D][:D]

Planene deres for dagen da folkens?[8|]

God morgen[:D] Håper de kan gjøre noe med hørselen din da! fingers x[:)]

Her skal det hekles smokkelenker,om jeg får tid,har begge to hjemme i dag[8D]

Du må ha en strålende dag[:)]

Fri i dag og er glad for det.. snørrer og hoster enda.. og har nok enda litt feber :( Håper at jeg er bra igjen til i morgen.

Jeg skal ikke gjøre stort i dag, må fordele hemmelig adventskalendervennene så jeg håper at jeg får gjort det i løpet av dagen.

her skal jeg kjøre på jobben til pappaen min med sykemeldingen hans.
han ligger på rehablitering etter slag.
så han er lam i venstre side stakkar.

så skal jeg hjem igjen til mamma og så skal vi opp og besøke pappaen min.

ellers skal jeg ikke gjøre stort. se om jeg får tid til og strikke litt mer på vesken jeg holder på med. :)

Go'morgen! Er driiiittrøtt i dag! Som vanlig[8D] Skal snart kjøre storejenta i bhg, så skal jeg og minsta og bikkja på skogtur med ei venninne og bikkja hennes. Også skal jeg på jobb i kveld.

God morgen. Her er storesøs levert i bhg for to timer siden og lillesøs skal strax i vogna og sove litt. Jeg funderer på bidraget til scraphaugens scrappestafett og har noen ideer klare. Kanskje bidraget blir ferdig idag. Ellers må jeg vel se om jeg har noen andre prosjekt jeg skulle begynt på nå pluss gjøre litt husarbeid tenker jeg.

God tur på jobb i eftan[;)] Og krysser det jeg har for at hørselen din kan rettes opp i, eller at det ikke er no farlig, som går over av seg selv[:)]

I dag har jeg og minsten sovet lenge, klokka var vel 10 før vi åpna øyan[;)][:D] Deilig i blant det og.
Nå sitter han i huska si, og småpludrer for seg selv, lurer på hva han egentlig snakker om??[:D]
Jeg skal innta litt mat, så skal jeg hekle et par booties, så tenkte jeg ut å gå en tur, hvis regnet gir seg snart[:)]

Ha en fin dag alle skjønne snupper[;)][;)]

Back
Topp