Mandag's morgen..

sandra 22

Gift med forumet
Hallo alle sammen...

Da var det mandag igjen,synst dagene å helgene bare flyyyyyyr avsted[&o]
i dag er knøttet hjemme,vi forsov oss i dag så da kan han få lov til å slappe av hjemme[:)]
i dag er det lite planer,kansje en tur ut i solen om tempen stiger litt[;)]

Ha en fin dag alle sammen[;)]

God morgen alle skjønne damer [:)]

Vi som jammen meg til kl 07.30 i dag! Jeg liker virkelig at Håvard har funnet ut av søvn er en god ting [:D]

I dag lurer jeg på om jeg skal ta med rompa mi på trening. Hadde vært deilig å komme i gang igjen, så får jeg heller ta det litt rolig på enkelte apparater.

Jeg må og innom Ikea og kjøpe noen skuff- og hylleinnsatser til Expedithyllene på Magnus sitt rom. Trenger å kunne skjule mer av rotet
Skal og selvsagt brette litt klær og sette over en maskin eller to.

Magnus skal ha med seg en kompis hjem fra barnehagen i dag, det kommer til å bli veldig kjekt, så jeg regner med at ettermiddagen går til leking og fredsmegling (særlig med Håvard som sikkert ikke får være med hele tiden! [;)]).

Håper alle får en fin dag!

God morgen! [:)]

Her gjorde klokkestillingen godt, jeg sov helt til klokka ringte, og det har jeg ikke gjort på evigheter. Ungene måtte jeg vekke litt over halv 8, de har heller ikke sovet så lenge på leeeenge!
Nå er de i bhg, og jeg skal ligge på sofaen helt til de må hentes. Jeg har så vondt i ryggen at jeg omtrent ikke klarer å røre på meg. Skulle hatt en sykmelding sånn egentlig, for jeg vet jeg blir spurt om å jobbe senere i uka, og det har jeg ikke sjans til å klare sånn som det er nå. Men jeg får vel ikke det når jeg ikke har en eneste fast vakt? [8|] Vil jo ikke tape penger pga ryggen heller liksom...
Ute snør det, sambo har ikke måkt siden lørdag, så jeg kom meg knapt opp med vogna i dag. Måkte halve av det som måkes kan da jeg kom hjem fra bhg, men da hadde jeg så ryggvondt at resten får bare vente. Ser det snør igjen nå også... møkk altså!! [&:]
I kveld skal jeg og ungene på trening, jeg skal på Functional Moves kl 18, og de skal få være med for å se på det nye senteret. Tenkte å dra litt tidligere, sånn at de får litt tid på seg til å bli kjent med lokalet. Og ja, jeg må faktisk trene selv om jeg har vondt i ryggen, det har nemlig legen sagt. Masse trening for å forebygge og lindre. Frister ikke, men vet det ikke blir bedre av å la være.

Ha en fin dag dere! [:)]

God bedring til magen MammaTilSmåsnuppene, og tvi tvi på trening *Perlemor*! Hvordan går det med rumpa og avføring og i det hele tatt?

Heisann!

Jeg sitter å venter og venter og venter på at klokka skal bli 13 så vi kan begynne å dra ned til sykehuset. Skal på ny estimering og kontroll der kl.13.50!
Er så spent på hva som blir funnet ut av, sagt og gjort. Jordmora mi har bedt meg stå litt på krava i dag så jeg må vel manne meg opp litt.. [&:] Pleier vanligvis ikke være et problem, men jeg kjenner jeg kvier meg siden jeg føler de har en tendens til å "overmanne" meg med den legekunnskapen og det de kaller barnets beste... selv om de strengt tatt dreit seg ut på den sist. Da hjelper det heller ikke med en konfliktsky gubbe som bare holder kjeft og som vil komme seg fortest mulig hjem[8|]

Etterpå henter vi vel snuppa, lager middag og muligens så drar vi på et barselbesøk til ei venninne om det passer for de[:)]

God bedring MammaTilSmåsnuppene!

Lykke til på trening *Perlemor*! Du er tøff!

Trur ikke du kan bli sykemeldt fra vakter du ikke er oppsatt på nei Skrållan, men du kan få dekt lønn om du sier du er syk etter å ha fått vakta!

hei hei..[:)]

Idag har jeg fri,så har vært å levert Pia i b.hagen de skulle på tur [:)]david er hjemme med meg,siden han fortsatt er litt slapp må få i han noe mat så energien stiger litt.Har vært på foreldresamtale også[;)]

og så reiste jeg og david å handlet maling og diverse for nå skal vi male gangen..

Om en liten time skal vi møte ei venninne i byen å spise lunsj,så innom butikken å handle mat står grønnsakssuppe på menyen idag(david er glad i det så håper han spiser),og så er det å kjøre Pia på dansing etterpå og muligens jeg tar en tur på ikea etter det..

Ha en fin mandag alle smmen[:)]

Skrållan: God bedring med ryggen,er slitsomt å gå å ha vondt..

Destiny85:lykke til på sykehuset i dag[;)]

Trening var ikke noen suksess [&o]  Men fikk nå kommet litt i gang iallefall, får prøve igjen på onsdag.

Det går faktisk en del lettere å gå på do. Er fremdeles fryktelig vondt, men er ikke lengre verre enn å føde [8D] Så det går helt klart fremover!

Så bra det går fremover *Perlemor*! [:D][:D] Ikke noe er bedre enn det, selv om det går litt sakte!

Her har ryggen blitt enda verre, så jeg skal inn på legevakta om en time. Måtte droppe treninga i dag også, og DA er jeg dårlig altså!! Måtte krabbe for å komme meg på do tidligere i dag, og da jeg først kom fram, så kom jeg meg ikke opp på selve doet. Snedig! [&:]

ORIGINAL: Skrållan

Så bra det går fremover *Perlemor*! [:D][:D] Ikke noe er bedre enn det, selv om det går litt sakte!

Her har ryggen blitt enda verre, så jeg skal inn på legevakta om en time. Måtte droppe treninga i dag også, og DA er jeg dårlig altså!! Måtte krabbe for å komme meg på do tidligere i dag, og da jeg først kom fram, så kom jeg meg ikke opp på selve doet. Snedig! [&:]

Æsj da, gi oss en oppdatering om åssen det har gått hos legen da, skrållan....Masse god bedring[:)]

NÅ har jeg vært hos legevakta! Var fastlegen min som hadde vakt i dag, og han smålo litt av meg da jeg kom vaggende, hehe. Har heldigvis en god tone med legen, vi kan fleipe med det meste. Uansett, han ga meg dop, og beskjed om å torturere meg selv litt. Så jeg skal finne en stilling som er skikkelig dritvond, så holde den i minst 6 min, for så å legge meg ned med is på ryggen i 30 min. Dette skal jeg gjøre så mange ganger om dagen som mulig. I tillegg må jeg passe meg for å sitte og ligge for mye, for da stivner jeg. Så jeg tenker faktisk å dra på spinning i morgen tidlig...

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Godt du har fått litt dop Skrållan! [8D][:)] Håper ryggen din er bedre snart!

I'm happy!!! Fikk akkurat sms om vi ville arve 2 parkdresser, 2 vind og vanntette overtrekksbukser fra Pop, vindtett fleecejakke fra Pop, 3!! sett regntøy i str 92, bukser, gensere, joggedresser og masse mer til Adelèn [:D] Takket ikke akkurat nei da gitt...

Dop er flotte saker, skal jeg si deg [:D] jeg håper også at ryggen min blir bedre snart, akkurat nå ligger jeg med is på den etter 7 smertefulle minutter...

Det er da man sier JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp