Mandags morgen

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Ny uke nye muligheter ;)

Sitter på jobb, er helt gåen etter helga så får håpe det kommer seg [:D] Får Oliver til meg i dag skal bli godt :)

God morgen! [:D]

Har fri i dag, skal ta jentene med meg en liten tur ut på ski eller no! [;)]

Så er det spinn i ettermiddag! That`s it med planer! [8D]

Ha en flott dag alle sammen! [:D]

mornings[:)]

Da skal jeg ringe banken for å få detaljer på plass ang jobben..[&:] så skal jeg rydde som vinden og lese som en hest fordi jeg har ikke mange dagene hjemme før jeg faktisk er en hardt arbeidende kvinne![:D]

God morgen[:)]
Her begynte dagen rolig med at Nora og jeg spiste havregrøt og koste oss, så fortsatte det med at Nora kasta opp over hele stuebordet og gulvet rundt stakkar[&o] Nå sitter ho nydusja i sofaen og ser film og jeg har sprita alt som sprites kan[;)]

Håper lillebror slipper unna, men han er vel godt beskytta siden han får mm, eller har ikke det noe å si?

ønsker alle en fin dag[:)]

ORIGINAL: *charaina*

Her begynte dagen rolig med at Nora og jeg spiste havregrøt og koste oss, så fortsatte det med at Nora kasta opp over hele stuebordet og gulvet rundt stakkar[&o] Nå sitter ho nydusja i sofaen og ser film og jeg har sprita alt som sprites kan[;)]

Håper lillebror slipper unna, men han er vel godt beskytta siden han får mm, eller har ikke det noe å si?

har ikke noe å si dessverre [&o] magevirus kan man aldri bli immun mot. håper han slipper unna!

ORIGINAL: 3xS

har ikke noe å si dessverre [&o] magevirus kan man aldri bli immun mot. håper han slipper unna!

æææsj[&o] krysser fingrene assa

ORIGINAL: 3xS

æææsj[&o] krysser fingrene assa

krysser fingrene her også! [:)]

God morgen!![:D] Vi sov til 9 i dag. Så snuppa var ikke i bhg før kl.10.30[8D] Hadde tenkt å droppe bhg i dag, men hun ville siden det er så mye snø...[;)]
Skal i klubb i kveld, ellers bare kose oss hjemme. Kanskje en trilletur før jeg henter snuppa i bhg. De var begynt å brøyte fortauer nede i byn...[;)]

Er jo sykemeldt så jeg sitter hjemme og glor i dag. Skal gå en tur å hente Sofie tidlig i bhg, handle litt og lage middag.
Prøvde å lese litt på teorien til bilappen men fyttikatta så kjedelig[:'(]

jeg skal rydde og vaske her.. rygg eller ei.. det må gjøres[8D] også skal jeg stoppe litt ulltøy

Akkurat nå sitter jeg godt planta i sofaen mens Mikael sover dupp. Skal hente Yrja i barnehagen om en liten stund, lage middag og etter sengetid for Frøken Fryd og Minibølla er det vel bare å hive seg rundt og gjøre husarbeid som vanlig..True Blood i kveld, så mååååå være ferdig til da.
Har trilla tur i dag da, det er nemlig: VÅR I STEINKJER!!!!! Sol, varmegrader, snøsmelt og bare veir. Gotta love that![8D]

Back
Topp