Mandags middag!?

Cathygirl

Forumet er livet
Ja, hva blir d til middag hos dere i dag da?

Jeg skal lage hjemmelaget blomkålsuppe med kjøttboller for første gang[:D]
Pleier bare å ta en ferdigpose, men nå savner jeg skikkelig mammas hjemmelagde blomkålsuppe så jeg ringte henne i dag jeg og spurte om hjelp[:D]
E spent på hvordan d blir!

I dag blir det amerikansk gryterett, potetmos, salat og hvitløksbagetter[:)]

her blir det seibiff med løk og poteter :D namme

Vi skal spise seibiff med løk og grønnsaker og kapteinens fylte rødspette[:D]

her blir det ristede skiver med ost og skinke.. noe jeg greide å holde nede...

Her skal vi grille indrefilet!! [;)] med masse salat og ting som tilbehør. namnam!![:)]  Ikke no dritt på en mandag nei... hihi.... 

samboeren kjører taxi denne uken, så i dag skal jeg hjem til mamma og pappa å spise kjøttkaker i brunsaus etter min bestilling:) gleder meg:)[:D]

Her er samboer gått på jobb, så eg aner ikkje.. Har ikkje lyst til å lage noe egentlig.. [8D] Får snike her og sjå om eg får noen gode tips [;)]

steke kyllingbiter med diverse gr. saker. kanskje ta på litt soya saus... også noe gratinerte poteter som vi hadde liggende..

ORIGINAL: Cathygirl

Ja, hva blir d til middag hos dere i dag da?

Jeg skal lage hjemmelaget blomkålsuppe med kjøttboller for første gang[:D]
Pleier bare å ta en ferdigpose, men nå savner jeg skikkelig mammas hjemmelagde blomkålsuppe så jeg ringte henne i dag jeg og spurte om hjelp[:D]
E spent på hvordan d blir!

Åh d hørrdest godt ut!!!!!! mmmmmm...
Her ble d pannekaker hos svigers.. Kvalmen slårknock out på mg og då orke eg ikkje laga mat selv..

Jeg har spist pai=). Sitter nå og koser meg med desserten=). Troika og ginger ale=). Digg!

Vi skal grille nå - flintstek med potetsalat og "vanlig" salat[:D] Naaaammmmmm!!! [:)][:)]

Her ble det fiskepinner og potetstappe..[:'(] sambo er på sjøen, så da blir middagen lettest mulig! [:D]

Fortsatt i Spania vi så blir ut å spise i dag igjen[:)]

I dag ble det kjøttkaker, poteter, brun saus, blomkål og surkål [:)]

Søte sambo laga stekt steinbitfilet surra i mel,salt&petter, poteter og soppstuing. og ferske råsøte norske jordbær til dessert...men j klarte selvsagt å bli skamkvalm rett før middag og satt bare å pirka i den...[:'(]

Back
Topp