Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper trøttheten gir ser utoverIkke masse opp og hoppe her i dag, iallfall. Alarmen ringte 06.30 og 10min senere glei jeg ut av senga. Trøtt i dag!
Har spist, ordna meg, smurt lunsj og skal snart opp og vekke Jenny.
Kl.17 i dag er det dugnadsarbeid på Grendahuset i bygda. Burde sikkert vært der, siden jeg sitter i styret, men vi får se. Vil ha litt kvalitetstid med Jen også.. Hadde tenkt å sende mannen, men han har langdag på jobb.
God mandag!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Umåtelig kul med trusa utpå pysjen, lille supermann
Ugh, ingenting er som en mandagsmorra hvor kroppen ikke kommer i gangIkke masse opp og hoppe her i dag, iallfall. Alarmen ringte 06.30 og 10min senere glei jeg ut av senga. Trøtt i dag!
Har spist, ordna meg, smurt lunsj og skal snart opp og vekke Jenny.
Kl.17 i dag er det dugnadsarbeid på Grendahuset i bygda. Burde sikkert vært der, siden jeg sitter i styret, men vi får se. Vil ha litt kvalitetstid med Jen også.. Hadde tenkt å sende mannen, men han har langdag på jobb.
God mandag!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så bra hun sov greitHellu![]()
Hermine har sovet hele natten i sin egen seng...men har hatt noen runder med smokk og kos, for å roe henne etter drømmer. Er ganske sliten nå etter så mye nattestyr i det siste! Kunne ikke forestilt meg å skulle gått på jobb nå
![]()
Mannen var heldigvis her på morran, så han fikk hjulpet meg å få Hermine klar og grøt i henne så jeg fikk levert henne i tide til frokost i bhg.
Idag vinka hun i vinduet og smilte til meg da jeg gikkHerlig!
Nå har jeg dusjet og spist og sitter med en kopp kaffe. Helt tom for energi og piff, men må bare ta meg sammen og starte opp med studiene igjen. Har jo ikke gjort noe siden før påske![]()
Vurderer å søke på ei støttepedagogstilling i 20-30%, bare for å få noe annet å gjøre i tillegg til studiene...OG vi trenger mer penger over sommeren når det ikke kommer studielån![]()
![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hehe ja, det ser litt komisk utUmåtelig kul med trusa utpå pysjen, lille supermann![]()
![]()
Så synd han plages med allergiHåper dere finner ut av det!
Hvis det blir verre ute enn inne så er jo symptomene rimelig klare!!!Hehe ja, det ser litt komisk ut
Vi var ute litt nå, men måtte bare inn igjen pga hoste. Fått Legetime senere
Surfer mobilt!
Ja, men jeg er litt ambivalent mht å søke jobb nå. Vi skal jo være borte hele juli, så synes det er så dumt og søke vikarjobb for så å si at jeg ikke kan være sommervikar i juliSå bra hun sov greit![]()
Spennende med litt jobbing da
Surfer mobilt!
Han er ille inne også, veldig tett før vi i det hele tatt kom ut av sengen i morges. Men ble enda værre ute ja. La han inne i vogna, ville ikke legge han i sengen for da må jeg vekke han for å rekke legetimen. Men han ligger bare og hoster selvom han ikke ligger flatt nåHvis det blir verre ute enn inne så er jo symptomene rimelig klare!!!
Hermine kunne være fin om morran, men med en gang hun ble satt i gresset fikk hun utslett, røde og hovne øyne og rennende nese
Uff så lenge du måtte vente på timeFruH: god bedring til Eskil. Fikk dere legetime idag?
Nakken er helt låst, så er nakkeprolaps igjen tenker jeg. Har time hos legen 15.40. Leeeenge og vente på smertestillende. Holder på og daue her jeg ligger.
Marianne,: så søt Hermine er
Koselig og høre det var greit du gikk idag
•☆Tastedingsen☆•
Uff så lenge du måtte vente på time
Ja, vi har time om et par timer - og det er bra for han er helt sausa![]()
Skjønner godt at du synes det er vondtJaaa, ringte 2.min etter tlf til legen åpna og da var jeg nr 9 i køenSå fikk time seint, måtte komme inn, kunne ikke barr skrive ut medisin dessverre
Har så forbanna vondt. Like før jeg griner.
Stakkars, høres ikke bra ut. Han er hardt rammet av pollenallergi virker det som?Emmeth bare nyser, er rød i øynene og sover dårlig på natta.
•☆Tastedingsen☆•
Skjønner godt at du synes det er vondt
Han sov greit i natt, sov hele natten til 5.30, men da fikk han ikke sove igjen pga at han er tett og øynene satt jo fast pga alt pusset som renner ut. Håper vi får noe til han som fungerer fort. Allergimedisiner fungerer jo egentlig forebyggende, så det kan ta en stund før de hjelper...
Kan jo hende det gir en viss virkning da =)Æsj, trodde de fungerte med en gang jeg? Kjipt og måtte gå og vente på at han skal bli bedre
Synd på lille fyren.
•☆Tastedingsen☆•
Ja, de som er ille plaget, eventuelt når pollen er ille i spredninga, er vel tett uansett hvor de er! Hvis han blir veldig plaget så må dere kanskje sette et pollennett på soveromsvinduet så dere får luftet?Han er ille inne også, veldig tett før vi i det hele tatt kom ut av sengen i morges. Men ble enda værre ute ja. La han inne i vogna, ville ikke legge han i sengen for da må jeg vekke han for å rekke legetimen. Men han ligger bare og hoster selvom han ikke ligger flatt nå![]()