mandagens skravletråd

*Knøttet*

Glad i forumet
Hei alle sammen!
Har dere noen spennende planer for dagen?[:)]
Vi skal snart på lekeland.. venter bare på at minsten skal våkne!
I går fortalte vi svigeres at vi snart blir 5.. De hadde selvfølgelig hatt mistanke en stund[:D] Kjenner at det blir litt mer virkelig når andre får vite det. Gleder meg ihjel til uke 12. Skal bli så ufattelig deilig å kunne si det til alle!

Håper dere får en strålende fridag!

Vi skal på middag til svigers. broren til sambo og samboeren hans er der også!

Sambo har spurt så lenge om når vi skal si noe (og "hvor langt er du nåå a? X uker og X dager.. "ok, får vente litt til da").. [;)] Men i går ble vi enige om å fortelle familien hans..[:)] Tror egentlig de vet (jeg går til samme fysio som svigerfar, måtte fortelle fysio pga en mr-time som ble avlyst), så litt usikker på om fysio har sagt no.. jeg sa nemlig ikke til han hvor langt jeg var og at det r hemmelig...
De snakker nemlig om unger hver gang vi er der! enten så skal den ha baby eller så er de unga så gamle...[;)] Sambo hadde sagt vi vil kjøpe oss ny seng, men at den nye skal være like stor og da hadde svigermor sagt at "ja, det kommer vel noen krypende oppi senga deres etter hvert!" Men vi vil nok ikke røpe noe hvis de vet før vi forteller selv...[:)]

ellers er det få planer! [:)]

Er det ikke mandag idag?[8D]

Tror ikke jeg skal noe spesielt idag, egentlig. Ser ut som at sola titter frem nå, så kan hende det blir en tur ut[:)]
Har hengt opp klær, bretta klær, vaska klær, og tromla klær, så jeg har vært flink idag[:D]

ORIGINAL: Frøken S

Tror ikke jeg skal noe spesielt idag, egentlig. Ser ut som at sola titter frem nå, så kan hende det blir en tur ut[:)]
Har hengt opp klær, bretta klær, vaska klær, og tromla klær, så jeg har vært flink idag[:D]

Mandag ja! 2. pinsedag - så teknisk sett andre søndag på rad[8D]

Vil også ha sooool!!![:)]

ORIGINAL: tone86

Mandag ja! 2. pinsedag - så teknisk sett andre søndag på rad[8D]

Vil også ha sooool!!![:)]

Ja, sant det[:D]

Jeg fikk foressten telefon fra min kjære far om jeg og sambo ville være med på biltur idag, hehe! De er litt sånn old school, drar på bilturer og kjøper seg middag et sted[:)] Men det er koselig da[:D] så da blir vi sikkert med på det om sambo orker! Han begynte på jobb halv 5 i morges, og er straks på vei hjem nå, så han er mildt sagt LITT trøtt i og med at det er
den tredje dagen på rad at han begynner på jobb så tidlig[:)]

jeg skal rydde litt[8D]

off... følger visst ikke helt med for tiden..

ORIGINAL: *Knøttet*

Haha, det går helt fint!
Vi har allerede en "klubb" for distrè, glemske og klossete gravide[:D]

Jeg har vært hos søsteren min og plukket ut lit baby klær siden hun skal flytte [:)] Sambo har dratt til svigerfar for og hjelpe til med og bygge ny hveranda også skal han fortelle om Babyen [:)] Så nå sitter jeg og venter på at woken min skal bli ferdig mens minsten gutt er ute og leker [:)]

Gjør fint lite i dag... Trodde jeg skulle på jobb kl. 8 i morges, stod opp kl 7. Så viste det seg at jeg ikke skalpå jobb før kl 15.. Woho, tenkte jeg i morges, nå tenker jeg bare "ååå så deilig det hadde vært å gå hjem kl 15.30" ... Tror jeg skal prøve å sove litt nå... [8D]

skal lese til eksamen imorgen :/

Vi skal på grillings med svigerfamilien.... GAAAAAH! [:D]

Haha, det går helt fint!

haha... NÅ fortstod jg hvorfor du spurte... (registrerte nå at navnet på posten va endret[8D])

[;)]

har lagd gardiner til ministabburet ute... haha, ble kjempesøtt.
Ellers har jeg puslet med litt småtteri mens samboer og pappa bygger videre på utbygget vårt.............
føler jeg ikke får bidratt med noenting.  [:'(][:'(][:'(][:'(]

Nå skal jeg sove en bikk  på sofaen, er så inni granskauen trøtt...

Haha, det går helt fint!

Jeg er garantert med i den klubben.. [:D]

Jeg har lest til eksamen, grillet hos svigers, vært hos mamma en tur og nå skal jeg straks en tur på butikken for å handle melk og brød som vi må ha til i morgen[:)]

her har kvalmen sniket seg frem litt igjen, så har i grunn bare slappet av i sola og på sofan en stund. Bare kællen som har slitt med opp-pussing. Og når lillegutt gikk i seng, endte vi begge 2 rett ut på sofan med usunne greier på bordet. HUFF. Lover å skjerpe meg !!!!!

I dag har vi bare vært hos mine foreldre[:)] Jeg er så utrolig sliten for tiden så da er det greit å være der borte slik at de kan dulle og leke med ungene[:)] Så da ble det middag der og alt[:)] Så det var jo luksus[:)] Nå er mannen min på vikingkamp og jeg sitter og ser kamp mens jeg sitter på pcen. Og måtte selvfølgelig kose meg med ost og kjeks og litt brus[8D] Huff, så mye usunt det har blitt den siste uken. Nå er det stopp altså. Jeg må virkelig ta meg sammen!

Back
Topp