Råsa Muffin!
Gift med forumet
Jeg og William er oppe som vanlig, men han ligger å halvsover på sofan her, så jeg skjønner ikke hvorfor han bare ikke kunne ligget litt lengre i senga ettersom han tydeligvis er trøtt [:D][8D] I dag har jeg ikke så mange planer igrunn, skal en tur på nav ellers blir det å pakke, pakke, pakke! På onsdag skal jeg på to visninger, en i Spydeberg og en i Askim for de som vet hvor det er .. håper vel mest på den i Askim sånn egentlig, men skal nå se på de i hvertfall! [;)]
Ellers gikk gamle-tanta mi bort i går (hun jeg fikk førerkortet av) og jeg har såå dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått besøkt henne slik jeg lovet [&o] Hun har da vært på en sånn klinikk (glitre) noen uker før jul og noen uker etter, og det er jo derfor det har blitt litt vanskelig å få besøkt henne, men likevel [&o][:(]
Ellers gikk gamle-tanta mi bort i går (hun jeg fikk førerkortet av) og jeg har såå dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått besøkt henne slik jeg lovet [&o] Hun har da vært på en sånn klinikk (glitre) noen uker før jul og noen uker etter, og det er jo derfor det har blitt litt vanskelig å få besøkt henne, men likevel [&o][:(]