Mandag

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Jeg og William er oppe som vanlig, men han ligger å halvsover på sofan her, så jeg skjønner ikke hvorfor han bare ikke kunne ligget litt lengre i senga ettersom han tydeligvis er trøtt [:D][8D] I dag har jeg ikke så mange planer igrunn, skal en tur på nav ellers blir det å pakke, pakke, pakke! På onsdag skal jeg på to visninger, en i Spydeberg og en i Askim for de som vet hvor det er .. håper vel mest på den i Askim sånn egentlig, men skal nå se på de i hvertfall! [;)]

Ellers gikk gamle-tanta mi bort i går (hun jeg fikk førerkortet av) og jeg har såå dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått besøkt henne slik jeg lovet [&o] Hun har da vært på en sånn klinikk (glitre) noen uker før jul og noen uker etter, og det er jo derfor det har blitt litt vanskelig å få besøkt henne, men likevel [&o][:(]

Det er jo et stykke til Glittre fra deg da (jeg antar at det er Glittreklinikken i Nittedal), og når hun har vært så dårlig og bare kunne ta imot en gjest av gangen (det kunne hun, eller roter jeg) så er det ikke så lett å reise. Beklager så masse at hun har gått bort - jeg er sikker på at hun vet at du har tenkt på henne og husker henne!

Lykke til med visninger i dag.

Jeg sitter her og gjesper så tårene triller... skikkelig trøtt. August har vært skikkelig klengete i natt og våknet og grått hver gang jeg har lagt han over i egen seng, så han har breia seg i senga mi - da sover jeg ikke så godt. Har blitt skikkelig forkjølet jeg også, så jeg nyser i ett sett

Våknet til snøvær i dag igjen, nå har det snødd en halvmeter minst - nærmest konstant snø siden lørdag [:'(]. Må prøve å komme meg på posten i dag - broren min har bursdag på torsdag, og jeg må få av gårde bursdaggaven hans. Det er eneste planene jeg har for dagen... og så må jeg lage ny ukesmeny. Ettersom vi havnet på sykehus så ligger vi litt på etterskudd med forrige ukes plan, men jeg skal lage en ny allikevel og prøve å få inkorporert litt rester i kjøleskapet [;)]

Her har det vært en slitsom natt. Mina er forkjøla og feber, så i natt begynte hun å kaste opp. Først så trodde jeg det var at hun brakk seg, for det bruker hun å gjøre om det er mye slim i halsen. Men så fortsatte og fortsatte det, så da skjønte jeg at det ikke bare var slim[:o].

Og jeg som har obligatorisk uke igjen. Fader assa. Mina blir alltid syk. Jeg har ingen som kan hjelpe meg heller. Nå er jeg så dritt lei[&:][:@] Ringte faglæreren min og jeg MÅ komme, så jeg får ta med en syk Mina[:(] Ellers får jeg ikke gått opp til eksamen.

Superberta: God bedring
Lenemor: Håper du får sove litt på dagen, når August sover.

Lenemor ; Hun kunne ta imot ett besøk pr dag mens hun lå på sykehuset nå, hun lå der på 4. uka nå! Men ja, det er ett stykke fra meg til Glitreklinikken, og jeg aaaner ikke veien dit!

åh, så kjipt oslojente - at frøkna er syk er jo ikke noe kjekt, og at det måtte krasje med obligatoriske undervisning igjen er jo bare maks uflaks. Det er jo bra at du får ta henne med, selv om hun sikkert hadde hatt det best hjemme... Får håpe hun blir bedre nå da!

God morgen.

Sovet sånn passe i natt, Marcus våknet i går kveld og sovnet ikke før etter 1 time. Opp kl 7 i dag, skulle ønske han kunne sovet lenger men neida.

Marcus i bhg, sambo ligger å sover, jeg får besøk av ei venninne og sønnen hennes som er 1 år i dag også kommer mamma en tur.

Oslojente: God bedring te Mina.
Lenemor: Håper søvnen bredrer seg etter hvert.
Råsa: Lykke te på visning på onsdag.
SuperBerta: God bedring.

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Lenemor ; Hun kunne ta imot ett besøk pr dag mens hun lå på sykehuset nå, hun lå der på 4. uka nå! Men ja, det er ett stykke fra meg til Glitreklinikken, og jeg aaaner ikke veien dit!

'ja, jeg mente å huske at du hadde sagt noe om det - hadde vært kjipt å kjøre helt dit (det ligger i Hakadal, nesten på Hadeland) og så hadde hun besøk allerede

Uansett håper jeg du ikke fortsetter å ha dårlig samvittighet for det - du har gode minner om henne du heller bør fokusere på... om hun er et sted nå, så er jeg sikker på at hun ikke er sur på deg!

Kondolerer så masse råsa muffin!

I dag har vi hatt besøk av min høygravide vennine og mammaen hennes. KOselig[:)]. Å nå skal vi på helsestasjonen. Skulle egentlig være sånn hjemmebesøk, men hun helsesøsteren er så negativ og meggete at jeg vil ikke ha henne på besøk[:D]! (hadde henne på besøk når Nathalie ble født...) Etterpå skal jeg til fysio. Bekkenet er ikke blitt bra etter fødsel, skikkelig nedtur, men håper fysio kan fikse litt på meg[:)].

Ellers skal vi ha fiskeburger til middag. Mamma har laget sildekaker, så jeg skal kjøpe chiabatta og salat som vi skal ha til, så blir det som hjemmelaget hamburger[8D].

Hallo damer.

Endelig mandag! Endelig barnehagedag. Forrige uke tok på, så jeg er veldig klar for en ny. Her er jeg i gang med klesvasken, ellers skal det slappes av mest mulig på minst mulig tid i dag. I ettermiddag skal Frida for første gang få besøk av en av vennene sine i barnehagen slik som hun har hatt så lyst til så lenge, så det kommer nok til å bli en super dag for henne. [:)]

Kondolerer, Råsa.

Du er jammen uheldig når det gjelder utdanning og minas sykdom, oslojente.

Back
Topp