MANDAG

.::Tiiine::.

Forumet er livet
God Morgen!

Hva er planene i dag da?

Skal trille en tur med Oliver etterpå,tar oss ein tur på lekeparken... Så skal jeg legge sammen klær å rydde litt [:)]

Jobb jobb jobb[:'(]

Skal på jobb!
Har vært sykemeldt i en uke, så har gledet meg til å komme tilbake. Men akuratt nå er jeg glad det er noen timer til jeg begynner, for jeg er ikke i form! [:'(]

Så skal bare slappe av frem til jeg begynner!

lese til eksamen..... men nå har jeg vaska kjøleskapet! grøss og gru.... jeg kaster opp av kjøleskaplukt!

Jeg er hjemme med en syk gutt (og en frisk jente da), så blir vel litt husarbeid i løpet av dagen

ORIGINAL: snøfnugg

lese til eksamen..... men nå har jeg vaska kjøleskapet! grøss og gru.... jeg kaster opp av kjøleskaplukt!

Hehe,bare meg nesten som ikke blir kvalmen av noe [:D][8D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: snøfnugg

Hehe,bare meg nesten som ikke blir kvalmen av noe [:D][8D]

åååå, misunnelig på deg..... [;)]

ORIGINAL: mammasin

ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

offda mammasin. Det hørtes ikke mye greit ut å avlive kattepusen. Er den syk ?

Her står det hvorfor vi må avlive han[:(] Orker ikke skrive alt på nytt.. [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=13815590

Uff så trist. Men som du skriver er det bedre før han tar tilde. Søren for noen drittunger av naboer dere har. Kjenner jeg blir sint på de.

ORIGINAL: mammasin

offda mammasin. Det hørtes ikke mye greit ut å avlive kattepusen. Er den syk ?

Her står det hvorfor vi må avlive han[:(] Orker ikke skrive alt på nytt.. [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=13815590

ånei ånei.... jeg føler med deg.... vi måtte avlive hunden vår når lillegutt var et halvt år.... ikke noe kjekt i det HELE tatt..... sender deg mange trøstende tanker..... *så trist*

planen var å vaske hus å klede...hadde god start på dagen, men så he kvalmen komt sigande,kunne godt greid mej uten den... so no legg ej mej på sofaen til mannen kjem heim me ritzkjeks:)

Når har jeg og Oliver vært ute i 3 timer med ei venninde og hennes sønn [:)] Nydelig vær på vestlandet nå,Oliver får middag nå og så skal vi ha oss en blund etterpå [:)]

Back
Topp