Mandag

Like sliten på mandag som hvilken som helst annen dag, så for min del betyr det ikke så mye :p Same shit, different name :p Jobber turnus, så for meg blir det lissom ikke helt den følelsen av at mandag er den første dagen i uka :P

Det er første dagen i en ny uke hvor mannen går på jobb og er borte stort sett hele dagen i fem dager på rad. Sukk :( Gleder meg til lørdag og søndag da ja.

Liker ikke mandager. Er så lenge til helg!

Det kommer an på hvordan uken ellers ser ut. Av og til kan det være tungt, men stort sett er det helt greit med mandager :-)

Tja jeg syns det er greit egentlig. Kan være litt stress å få barna opp og avgårde siden vi trøbler litt med å få de i seng på søndagen, men syns det er ok å komme i rutine igjen.

Til denne mandagen gruer jeg meg. Er så fantastisk hektisk på jobb om dagen. Jeg jobber for 2 stk og har ei på opplæring. Hun har ikke kommet godt nok inn i det til å være en ressurs enda. Så føler jeg svømmer gjennom arbeidsdagen for å rekke over alt. Jeg jobber for lønna, det er nå i alle fall helt sikkert!!:-)

Back
Topp