Mandag

Caroline :)

Elsker forumet
Hvordan har dere det i dag? :)

Her har jeg selv vært små uvel og i tillegg vært på kontroll hos legen, da jeg jeg er 39+2 i dag! Spennende tid fremover, så nærme termin :) Men må si jeg begynner og få nok nå, da lysken låser seg, jeg er svimmel og hoven i føttene :P

Har vært på jobb i dag, siste uka før permisjon! Jehoo!!! Skal få med meg mannen på å vaske badet i ettermiddag, og holder på å lage hjemmelaget pizza. Resten av kvelden skal nytes på sofaen... :)

37 uker i dag. Har mye smårier og vonde kynnere. Kontroll i dag. Alt bra. Ingen fødsel igang. Myk mormunn og 1 cm åpning, hodet har ikke kommet helt ned enda..
Er litt sliten av kynnerene og dertil dårlig søvn, men ellers alt bra!! Litt utålmodig, men er jo greit å drøye et par uker til fødsel og, så jenta er enda mer moden for å komme ut.

Formen er helt grei- gårsdagen var skikkelig dritt, orket knapt å ligge på sofaen :P
I dag har jeg vært innom jobben og vært litt sosial- er så deilig å bare sette seg i sofaen på pauserommet og skravle med fine kollegaer. Har vært hos legen og hentet siste sykemeldingen, nå er jeg altså offisielt 100% sykemeldt fem til permstartmneste uke :)

Jeg slengt fiskekaker i ovnen, her blir det fiskeburger til middag, og nå kjenner jeg at ryggen verker...:( no good... Sikkert fordi jeg ikke klarer å gå normalt lenger :(

Back
Topp