Mandag :-)

Wææææh, tordner og lyner noe sinnsykt her nå:( Rister i hele huset :confused2 :confused2 :confused2

Tusen takk!:)
Vet ikke hva som feilte henne i natt jeg. Kan være tennene, men det har jeg trodd så mange ganger nå - uten noe frembrudd så klart.:)

Det kan være bevegelser i tannkjøttet leeeenge før det bryter noe ut:( Liana har hatt en del vondt i munnen iløpet av de siste 2 mnd, men først nå skjer det ting i den munnen :P

★sender fra pipe-gjøken★

mä sain ensimmäisen kun olin 26v, mutta täytin 27v kaksipäivää synnytyksen jälkeen :D Ja nyt odotellaan toista, jonka syntyessä olen edelleen 28v. :)

Oj:eek: skumle greier!:p
Hahah altså torden, ikke quoten:P (selvom den var litt merkelig den å) haha

★sender fra pipe-gjøken★

Det kan være bevegelser i tannkjøttet leeeenge før det bryter noe ut:( Liana har hatt en del vondt i munnen iløpet av de siste 2 mnd, men først nå skjer det ting i den munnen :P

★sender fra pipe-gjøken★
Ja, tennene har nok bevegd på seg mange ganger, for innimellom er hun helt på styr. I natt var det vanskelig å si om det var tannplager eller mareritt..
Syns det hadde vært greit om det kom ei tann snart jeg, så visste jeg hva det var.;)

Gratulerer til 11 måndlingene:-)

I dag har det regnet konstant, da er det ikke så kult å jobbe i barnehage hehe:-)
Sliten etter dagen i dag, gleder meg til å hvile i morgen. Nasse var også sliten i dag, første hele barnehage dagen i dag. Men i morra blir det ikke så lang dag på henne:-)

Ja, tennene har nok bevegd på seg mange ganger, for innimellom er hun helt på styr. I natt var det vanskelig å si om det var tannplager eller mareritt..
Syns det hadde vært greit om det kom ei tann snart jeg, så visste jeg hva det var.;)

De bitte bitte bitte tiny tiny små knivskarpe tennene Simone har fått nede merka vi ikke noe til at kom. Hun har vært slik som Jenny at hun har plages periodevis, så kanskje de er slik for noen? Hadde forventa våkenetter, hyling og skriking. Men det er vel best å fortsatt være forberedt på det siden det er mange tenner som skal opp ;-p hvor mange skal de ha egentlig, og når bruker de å ha fått alle?

De bitte bitte bitte tiny tiny små knivskarpe tennene Simone har fått nede merka vi ikke noe til at kom. Hun har vært slik som Jenny at hun har plages periodevis, så kanskje de er slik for noen? Hadde forventa våkenetter, hyling og skriking. Men det er vel best å fortsatt være forberedt på det siden det er mange tenner som skal opp ;-p hvor mange skal de ha egentlig, og når bruker de å ha fått alle?
You askin' wrong person..;)
Ser hun har fått en kul nede til høyre i munnen, så det ligger vel noe og lurer nedi der.

Ja det er det vettu, man vet lissom ikke helt hva som plager dem..kan jo være mareritt også, de blir jo så forvirra og vet jo ikke akkurat hva som er drøm og virkelighet.. men hun som begynner å bli stor, kommer kansje til å få mange tenner veldig tett.. det gjorde Emira;) hun hadde 1 tann i noen mnd, også plutselig brøt det løs :P Liana har også hatt bare to tenner lenge, men nå er det 3 eller 4 tenner rett under tannkjøttet, og jeg kan kjenne klumper i hele overkjeven.. hehe

★sender fra pipe-gjøken★

Gratulerer til 11 måndlingene:-)

I dag har det regnet konstant, da er det ikke så kult å jobbe i barnehage hehe:-)
Sliten etter dagen i dag, gleder meg til å hvile i morgen. Nasse var også sliten i dag, første hele barnehage dagen i dag. Men i morra blir det ikke så lang dag på henne:-)

Ja ikke så kult å være ute i dette regnværet.. hehe godt du har en hjemmedag imårra;):)

★sender fra pipe-gjøken★

De skal ha 20 melketenner innen de er 3 år.. men 4 jeksler kommer i 2års alderen (2 års jeksler) ;) så de har en del tenner på lur ja, for resten kommer stort sett før de har blitt 1,5-2 år:eek::p

★sender fra pipe-gjøken★

Takk for det. :)
Hehe.. Ja, hun var rett så akrobatisk der hun lå. Mange kunster å vise frem veittu! ;)

Haha klart det :D synd man ikke får fanget ALT på bilde/video :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp