Mandag

Nanna

Betatt av forumet
Hei. Hva er planen i dag da, damer? Jeg hadde planer om å male videre på stakittgjerdet vårt, men regner så da utgår det.
Har vært på politistasjonen i morges m gutta og ordnet nye pass. Levert dem på SFO og bhg etterpå.
Kjøpte ny overlocksymaskin fredag, og skal tilbake til butikken i formiddag for opplæring på den. Gleder meg!! Må nok en tur på Stoff og Stil om ikke for lenge for nytt stoff og mønster. :):)
Snuppa i magen spreller rundt kjenner jeg. Veldig koselig, ikke for sterke spark enda.

Her var vi skikkelig syvsovere i dag, og sov til halv ti! Sambo dro på jobb kl. Seks, men vi snorka videre:P tenkte også at jeg skulle male huset, men vi bor jo i Norge så blir dårlig med maling i dag.. Ellers har jeg levert Markus i bhg og nå sitter jeg og spiser mat. Etterpå skal jeg gjøre litt husarbeid, før jeg begynner på jobb kl. 15 :)

Her var vi skikkelig syvsovere i dag, og sov til halv ti! Sambo dro på jobb kl. Seks, men vi snorka videre:P tenkte også at jeg skulle male huset, men vi bor jo i Norge så blir dårlig med maling i dag.. Ellers har jeg levert Markus i bhg og nå sitter jeg og spiser mat. Etterpå skal jeg gjøre litt husarbeid, før jeg begynner på jobb kl. 15 :)
Å, så deilig å syvsove!!! Her våkner minsten alltid før 6.30, uansett leggetid..

Sitter å lurer litt på det. Skal til legen å få koblet på ekg senere. Har nettopp spist meg stappis på hjortebiff rester fra i går. Så nå er det avslapping og litt sjokoladekake kanskje jeg gidder å endelig montere skapet oppe etterpå.... Hmm (lat dag!)

Har akkurat sovet litt på sofaen :) ellers har jeg ikke store planer for dagen. Skulle kanskje ha handlet litt til lillegutt, men har så lite overskudd til å traske rundt i butikker. Blir en stille dag tenker jeg :)

Akkurat kommet hjem fra jobb, plukket opp en ammepute på veien :) Nå er det litt hviling (sov nada i natt pga bekkenet) før jeg henter storesøster som er på "Forskerskole" jobben min arrangerer denne uken :) I ettermiddag krysser jeg fingrene for at samboer kan handle før jeg lager chicken tandori med naanbrød :D

Jeg er på jobb akkurat nå, men blir kort dag i dag. Jeg skal til legen klokka 3 for en ekstra sjekk etter at jordmor oppdaget forhøyet blodtrykk og proteiner på urinprøven. Er litt spent på hva legen finner ut da, håper ikke blodtrykket har steget mer.

Ellers har jeg ingen planer for resten av dagen :)

Hei. Hva er planen i dag da, damer? Jeg hadde planer om å male videre på stakittgjerdet vårt, men regner så da utgår det.
Har vært på politistasjonen i morges m gutta og ordnet nye pass. Levert dem på SFO og bhg etterpå.
Kjøpte ny overlocksymaskin fredag, og skal tilbake til butikken i formiddag for opplæring på den. Gleder meg!! Må nok en tur på Stoff og Stil om ikke for lenge for nytt stoff og mønster. :):)
Snuppa i magen spreller rundt kjenner jeg. Veldig koselig, ikke for sterke spark enda.
Da var opplæringen unnagjort og første lille plagg er nesten ferdig :) ImageUploadedByBV Forum1372077803.440868.jpg

Back
Topp