MANDAG!!!

SuperBerta

Glad i forumet
Vi har kosedag hjemme! Deilig!

Bertine var hos tannlegen idag, 5-årskontroll tror jeg.. Vi har jo vært der et par ganger for å fjerne barnetannstein, så hun er godt kjent. Alle tenner er på plass, ingen løse og NULL HULL!

Nå ser vi på film og spiser is imens Rasmus sover.. Jeg får vel snart sette meg på kjøkkenet for å gjøre lekser, men jeg sitter veldig godt her altså!

Hva gjør dere damer idag da?

hallo alle sammen..

nå er vi hjemme fra legen.. vært en runde til med julie.. hun har fortsatt lungebet.. men denne gangen også dobbeltsidig ørebetennelse, skyhøy crp og heftig feber.. så vi får holde oss hjemme noen dager til.. nå har hun lagt seg på sofaen, mens jeg spiser rundstykker til lunsj.. hun har fått hun og altså.. :) så blir det vel sengen etterpå for oss tenker jeg!
glede rmeg til det blir litt stabil søvn her i huset...

men det gode er at jeg ringte nav forvaltning i dag.. og de kunne fortelle at alt lå klart der hos dem,så de hadde bare glemt å betale meg litt penger.. flott! så da skulle hun betale ut med en gang.. det var o kjekt.. så da fpr vi betalt bhg denne mnd også.. ;) praktisk!!

så fint at bertine hadde null hull... spent på malin.. får sikkert innkalling en gang hun og...

nei.. nå tar jeg med meg toåringen min og slenger oss i seng her tror jeg.. trøtte begge to!! :)

sååå teoit... jeg skulle ha quotet deg supertberta.. dine innlegg forsvinner jo fortsatt... erre muli!! har du fått svar fra moderator om dette?

nå har julie og jeg sovet litt.. det var jammen godt! vi sov leeenge.. og ble vekket av malin halv fem om at maten var klar.. :) så det var deilig! godt å slippe å levere/hente når julie har hatt så høy feber som i dag.. i morgen skal vi nok levere storesøster igjen.. mens minste er hjemme.. tenker at hun blir hjemme hele uka.. for å være sikker denne gangen her.. hun ble jo bra etter sist kur også.. men.. det er strengt talt andre kuren vi går på bare i november.. vi avsluttet den andre 13 november el noe.. så håper vi blir jvitt dritten nå... :)

nå tror jeg at jeg skaøl fikse litt kveldsmat til jentene.. malin er trøtt etter å ha blitt vekket tidlig i dag.. uvant å ikke våkne selv.. som vi har vært bortskjemte med i det siste. og julie er trøtt av medisiner,paracet, og lite søvn.. så satser på at hun sover bittelitti sengen sin før hun våkner og skal inn til oss. er noe med det å ha kvelden for seg selv.. såmkan hun gjerne sove i sengen min etter det! :)

God mandag!
Her har det vert en vaske og ryddedag.. :-D Jeg jobba hele helga, så fikk ikke gjort så mye da gitt.. Underbemanna og masse syke folk.. Bah! Verste med hele arbeidshelgene er all sykdommen og sånn.. Men gikk heldigvis greit da.. 
Ellers så har jo Maren slutta med bleier nå.. DEILIG!  Hun er SÅ flink..! Jippi!! Likevel litt rart å ikke ha bleieunge lenger..! :-S Har ikke vert uten bleier i huset siden 2006.. Hehe.. En ny epoke!

God mandag kveld jenter.
I dag har jeg slappet helt av og sovet lenge etter en hektisk helg. Pappaen min ble lagt inn på sykehuset natt til fredag med blindtarmbetennelse og så mått de avbryte operasjon pga allergisk reakasjon på narkosen. Så de må kure han med antibikotik og håper det hjelper.
Så blitt mye Ahus og besøke mamma som er hjemme i Hurdal de siste dagene.
Mulig han får komme hjem i morgen.

Ellers så skjer det ikke stor her.

Back
Topp