Mandag :-)

Fru+2

Forumet er livet
Heisann jenter, tenk nå har vi kommet til den siste mandagen i aug og høsten setter inn.

I helga har jeg og k vært på cruice til keil og feiret at vi har vært gift 1 år.
Var deilig å komme seg litt bort men formen min er jo ikke på topp og fortsatt kvalm. Så ble mest avslapping på lugaren

Ser ut som beknet mitt begynner å si i fra også nå. Finner ingen god ligge stiling og sitter er helt pyton.Går vel like fort som en skillepade om dagen. Skal til legen til fredagen så håper jeg får henvisning til fysio.Tar gjerne mot gode råd :-)

Om 1 uke skal vi på den ordinære UL blir spennede å se knøttet igjen og om det er en gutt som gjemmer seg der inne.

Velkommen tilbake, og gratulerer med overstått jubileum - er det virkelig gått ett år allerede?? Når det gjelder bekkenet så vil jeg slå et slag for akupunktur jeg - det var med på å stabilisere det for meg, og i tillegg tok hun litt nåler for vann i kroppen, kvalme og masse andre morsomme svangerskapsgoder!

Her er det fridag i dag, etter en slitsom jobbehelg. Helga har vel ikke vært mer slitsom enn vanlig, men med en rygg som plager, og dårlig søvn i et par uker, blir jeg fort sliten. Var hos kiropraktor i dag og ble "friskmeldt" - om jeg føler meg bedre i løpet av de neste 7-10 dagene skal jeg bare fortsette slik jeg har gjort de siste par ukene, ellers skal jeg komme tilbake. Nå har jeg nettopp lånt ned en yogavideo fra nettet med øvelser for rygg som jeg har ambisjoner om å prøve meg på, i tillegg til turer og ryggvennlig liv

Nå har vi nettopp spist middag, og jeg sitter og legger litt musikk inn på iTunes så jeg kan få "ny" musikk på øret når jeg går turer - da går det litt lettere

Her har det gått i ett idag..

Levering i bhg. på jobb, hente Rasmus, hjem, lage middag, dra på foreldremøte i en av bhg, og litt sofa før det blir natta nå snart.. :)

Sov godt!

Back
Topp