Monsoon
Elsker forumet
Heia:) er hjemme med syk Raphael, han er ikke så veldig syk lengre, men hadde feber i natt, og spiser enda ikke. Sendte Alannah i barnehagen alene for første dag... (altså, hun gikk ikke alene, men hun bruker alltid å være hjemme når noen er hjemme) Tror Raphael syntes det var veldig rart og trist, de er nå søte også da ;) (er bare i dag og i morgen barnehagen er aktuell denne uka, fri onsdag og resten er det stengt)
Ellers skal vi en liten tur på jobben min, satser på nett-tv til Raphael mens jeg har et kjapt møte... (seminar i morgen, så er eneste dagen jeg kan på "jobb" i dag også)
ja utover det er det få planer i dag, er møte i "høneklubben" vår i kveld, men får se på formen til Raphael og min (har hatt hodepine i 3 uker snart, blir gal snart)
Da får alle ha en flott dag:)
Ellers skal vi en liten tur på jobben min, satser på nett-tv til Raphael mens jeg har et kjapt møte... (seminar i morgen, så er eneste dagen jeg kan på "jobb" i dag også)
ja utover det er det få planer i dag, er møte i "høneklubben" vår i kveld, men får se på formen til Raphael og min (har hatt hodepine i 3 uker snart, blir gal snart)
Da får alle ha en flott dag:)