Mandag

Monsoon

Elsker forumet
Heia:) er hjemme med syk Raphael, han er ikke så veldig syk lengre, men hadde feber i natt, og spiser enda ikke. Sendte Alannah i barnehagen alene for første dag... (altså, hun gikk ikke alene, men hun bruker alltid å være hjemme når noen er hjemme) Tror Raphael syntes det var veldig rart og trist, de er nå søte også da ;) (er bare i dag og i morgen barnehagen er aktuell denne uka, fri onsdag og resten er det stengt)

Ellers skal vi en liten tur på jobben min, satser på nett-tv til Raphael mens jeg har et kjapt møte... (seminar i morgen, så er eneste dagen jeg kan på "jobb" i dag også)

ja utover det er det få planer i dag, er møte i "høneklubben" vår i kveld, men får se på formen til Raphael og min (har hatt hodepine i 3 uker snart, blir gal snart)

Da får alle ha en flott dag:)
 
God bedring til Raphael :)

Her er Mina i bhg og ble litt trist da jeg gikk.. Dette er noe hun har begynt med i det siste, for hun har som regel sagt hade mamma før jeg omtrent har fått sagt hade selv.

Kl 1200 skal jeg på jobbintervju og jeg er spent/nervøs. Krysser fingrene!!!:)
 
Lykke til med jobbintervju, oslojente, dette kommer til å gå kjempebra!

God bedring til deg og dine Monsoon - og Alannah storkoser seg nok i barnehagen - det er nok bare mammaen det er rart for

Her er barna avlevert i barnehagen. JEg har vært i butikken og handlet mat, her var det rimelig tomt siden vi knapt har vært hjemme i det siste, og har vært bortreist hele helgen. Har også vært og hentet pakke fra Christian (til siljea) til August - en diger smartpakke med flotte klær - jeg ser allerede at det blir noen favorittplagg der, både for han og meg... men aller først skal han nok bli ekstatisk over lynet mcqeen-crocks!! Tusen, tusen takk, silje!!

Nå skal jeg begynne å organisere litt hus her, vi har fått flyttet fotografering til neste mandag, og det hjelper jo litt, men jeg skal jobbe i dag, tirsdag og onsdag, torsdag er det himmelspretten og hele familien er hjemme og roter, og fredag er det jammen planleggingsdag i barnehagen.... nåja, det jeg ikke rekker på disse tre dagene får vi ta i helgen - og det vi ikkke rekker da får bare være.

Vel, jeg har et haug av klær som skal tas - og et helt hus å rydde - vi snakkes!
 
Håper det går bra på jobbintervju:)

Her har Raphael kviknet til, og savner søstra si, så vi bare venter på å hente henne nå da. Rart for oss begge to å ikke ha henne her ja... Men hun må nesten få spise 14-mat før vi kommer da;)

Så snill SiljeA er som sender pakke med masse klær, synes det er så kjekt å få brukte klær, og det blir som julekvelden å gå igjennom det... (nå arver ikke vi klær for tiden da, men gjorde det tidligere, satser på at de som arver av oss føler det likedan :) )

Jaja, ha en fortsatt fin dag:)
 
Da har vi endlig fått igjen strømm og nett her.

God bedring til Raphael  monsoon
Håper det gikk bra på jobbinterjuet Oslojente :-)

Bare koselig lenemor,håper det er noe dere kan bruke videre der.

I dag har det blitt en slapp dag siden vi er strømløse men har fårr sorter inn litt bilag så nå kan jeg føre regnskap i kveld.
K skal på dugnad i barnehagen i kveld. Så da skal jeg slappe av på sofaen før jeg begynner å jobbe etter chr har lagt seg.
Ønsker alle en fin dag
 
Hvordan gikk intervjuet, oslojente?

Jeg er trøtt som en dupp, og har jobbet full dag i dag. Skulle ønske det snart ble litt sommer her, så kanskje energien stiger litt også...

Mamma var nettopp innom her, og Nathalie klistret seg fast og ville sove hos de. Så da ble hun med mormor hjem på overnatting. SÅ nå ser Lukas barnetv og er snart klar for legging. Da skal jeg prøve å få gjort litt i huset, men er lett å dumpe ned i godstolen og bar bli værende der....:-P
 
tosmå* skrev:
Hvordan gikk intervjuet, oslojente?

Jeg er trøtt som en dupp, og har jobbet full dag i dag. Skulle ønske det snart ble litt sommer her, så kanskje energien stiger litt også...

Mamma var nettopp innom her, og Nathalie klistret seg fast og ville sove hos de. Så da ble hun med mormor hjem på overnatting. SÅ nå ser Lukas barnetv og er snart klar for legging. Da skal jeg prøve å få gjort litt i huset, men er lett å dumpe ned i godstolen og bar bli værende der....:-P

Jeg følte det gikk ganske greit. Assisterende rektoren var veldig hyggelig og følte jeg hadde en god kjemi med henne. Hun sa flere ganger under intervjuet at hun hadde fått et godt inntrykk av meg og at jeg var en slik person de var ute etter. Så jeg krysser fingrene ;)

 
Spennende Oslojente, da krysser jeg fingrene for deg. Sa de noe om når du kan forvente en tilbakemelding eller?
 
lenemor skrev:
Spennende Oslojente, da krysser jeg fingrene for deg. Sa de noe om når du kan forvente en tilbakemelding eller?

Ja, jeg skulle få svar på mandag. De ønsket å bruke denne uken på å bestemme hvem de ville ha.

 
Back
Topp