Mandag??

Mibah

Forumet er livet
Ingen søndag eller mandagstråd??
Jeg som alltid venter på at noen andre skal skrive den[8|][8D]

Jeg er bare hjemme og slapper av i dag, ungene er endelig i bhg igjen etter flere dager med sykdom, det værste er at mannen er blitt syk og er nå sykemeldt ut uka. Klart jeg synes synd på han, men det er nesten mer slitsomt å ha en syk mann i hus enn syke barn, hehe..

Har nok av ting som bør gjøres da, men enn så lenge sitter jeg godt her i stolen.

Har alle fått med seg tipset om å bruke slettetang til å feste strykelapper på klær med?? haha, det er så utrolig enkelt, men har skjønt det slik at det ikke var allmennkunnskap[8D] så da tipser jeg om det her og[:)] Har ei billig og lita slettetang som jeg bruker bare til det formålet, den blir så fort varm at det faktisk går fortere enn å skrive navnet med tusj.

Vel ha en fortsatt fin mandag dere! Kanskje noen andre har mer spennende planer enn meg i dag[:D]

[:D]fantastisk tips!!

I går kveld rydda jeg som en vind i huset, for å slippe å gjøre noe i dag[8D][:D]. Lillemann sover, jeg har vært litt i blogglandia, og så har jeg sydd litt. Skal legge ut på bloggen  min, dagens prosjekt, men det må bli i kveld når de små sover og alt er ferdig! Må nemlig en tur på butikken først, for å handle noe som mangler...[;)]

Ellers går vi i møte en uke med masse overtidsjobbing på gubben, fredag drar vi til fjells minus Lukas som skal være hos mins foreldre, og neste uke drar gubben til oslo på kurs hele uka. Så nå går vi rett og slett to uker i møte der jeg stort sett er alene med ungene. Håper det blir fint vær i ukene som kommer!!

God ettermiddag og takk for tips. Håper mannen friskner til nå da- det er lite som er verre enn en syk mann!

Søndagstråd ja - jeg var på jobb i går så jeg var ikke innom her, og i dag har jeg knapt nok tittet innom også.

Her snør og snør og snør det - fikk ungene ut i bilen i morges, og så fikk de sitte der og høre musikk til jeg hadde fått måket vei ut på gata... nå er jeg bra lei altså, og håper meldingene stemmer og at det blir varmt i løpet av uka.

I dag er jeg hjemme, og håper på en fin ettermiddag og kveld med ungene, de har visst vært mer enn en håndfull i helgen når jeg har jobbet. Johanna var så lei seg for oppførselen sin når jeg konfronterte henne med det i morges at hun måtte ringe pappa'n sin på jobb og fortelle at hun var glad i han og at hun ikke ønsket seg en annen pappa allikevel

Hei, idag er jeg hjemme! Nyser og hoster om hverandre! Sitter å prøver å få skrevet litt på oppgavene mine, men er så tom i hodet at jeg måtte ta en pause![8|]
Var på østfoldbadet med kidsa i går og gjett om det var stas!! Aldri sett så blide unger før jeg tror jeg! haha... De har gått og mast om sommer og strand i snart halvannen mnd. Men de var blitt så flinke! Oliver turte å ta sklia for første gang! Har synes det vært litt ekkelt å få vann i munnen og derfor ikke turt før. Og i går slapp han faktisk taket på oss og svømte litt og (med armringene da) og Isabell hopper fra kanten, helst uten at jeg tar henne i mot! synes det var så stas! Var ikke slik sist! Da klamret de seg fast i oss begge to! Så håper det fortsetter slik![:D]

Ellers så skinner solen og vinteren smelter mer og mer vekk! Det er såååå deilig å kunne se gresset igjen!! =))))
Ha en fortsatt fin vår dag, eller vinter dag for de som har det!![8D]

Hei hei!!

Idag har jeg skrevet en søknad om overflytting til en annen barneskole enn vi tilhører til for Mina. Håper så veldig vi får plass til Mina der. Kostere gåavstand og har god kompetanse innen tegn og kalstadmodellen også[:)]
Den skal sendes etterpå!!

I ettermiddag er det dans og det er popp synes Mina. Etter påsken skal hun gå på et annet kurs og det er sammen med de litt større jentene. Kan tro hun gleder seg[:D] Store barna sier hun[8D][;)]

Helga som er over var absolutt ikke vår helg.. [:-] Først blei jeg syk med oppkast på lørdagen, og det var akkurat den lørdagen jeg skulle på fest sammen med gamle kjente.. Den blei avlyst.. Så i går dro sambo for å spille fotball, så plutselig sto han i døra her med en vond skulder.. Hadde klart å få skuldera utav ledd, og hadde besvimt på fotballbanen.. Så han dro på røntgen for å utelukke nerveskade han.. Og MENS han var borte, så merker jeg at kjøleskapet vårt var kaputt.. Jes.. Alt i frysen hadde tint og greier.. Kjempegøy!
Så i dag har vi måttet kjøpe nytt.. Da blei det et rent kjøleskap og en fryseboks (vi har til nå bare hatt kombiskap).. Men det koster jo.. [&:] Takk gud for skattepenger..!
Jeg er i grunn bare sliten etter hele helga..!

Back
Topp