Mandag :)

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen!

Her har det vært utrolig lite søvn i natt.. Enten har William tulla, eller så har jeg ikke fått sove [&o] Såeh, veldig sliten nå asså! Ungene skal i barnehagen, så skal jeg hjem å sove, så håper jeg det hjelper veldig! Ønsker alle flotte september mamma'er en god dag [:)]

Sov godt Råsa!
Har ligget en del våken jeg også. Og typisk, så snart jeg fandt roen var det en som satte i et hyyyyl. Men da fikk mannen en albue i siden og beskjed om å ordne opp!

Skal til jordmor kl 9.30 og ellers slappe av på sofaen tror jeg.

God morgen dere gravide søvnløse, og andre damer som har eller ikke har fått sove i natt. Selv kan jeg se tilbake på en natt med rikelig søvn - våkna av at August gråt og fikk litt hetta for at det var morgenen alt, men det var halv fire i morges, han sovna igjen med en gang og det gjorde nok jeg også - og så sov vi til kvart over sju i morges!

Nå er barna i barnehagen, mannen på jobb, og jeg koser meg med kaffe og frokost. Har litt planer utenfor huset i dag - det er nemlig sånn at strømleverandøren vår skal oppgradere anlegget, og tar strømmen her i huset fra omtrent om et kvarter og tre timer frem - og da gidder jeg ikke sitte her - ikke får jeg støvsugd, vasket klær, eller noe. Jeg får ta en tur til Ørsta og se etter ny regndress til Johanna, den hun har er litt kort i bena. Lillebror trenger støvler, så kanskje jeg finner det til han.. og så må jeg handle mat til min sultende familie - jeg skal jo på jobb i kveld, så det får bli noe enkelt til dem her hjemme

Heisann!

Her nytes en av to feriedager denne uka (skal jobbe de 3 siste dagene i "vinterferien"). Men konseptet med "ferie=sove lenge om morgenen" fungerer dårlig når man har ei på 4 som ligger å hvisker inni øret at "nå må vi stå opp!!"[8D] Sånn rundt 7-tiden begynte det, men klarte å drøye det en time før vi kom oss opp. Nå er frokost fortært og alle barna har tilholdssted på eldstemanns rom[:)]

Tenker jeg skal nyte denne dagen og ikke ha for mye på timeplanen. Litt vask av klær og annet "forefallent" husarbeid - kanskje[8D]

Håper de som trenger det får tatt igjen litt søvn og til alle sammen: ha en finfin mandag[:)]

Ja da var det mandag igjen.
Chr er i barehagen og jeg jobber. K tusler rundt siden ryggen har slått seg helt vrang så nå orker han ikke å sitte eller noen ting, er sykemeldt men jobben hans skjønner ikke helt det. Ryggproblemer er inegne sykdom mener de[:@]
Ellers så er planene å lage en enkel middag før chr skal på barnedansen.
Ønsker alle en strålende dag.

God mandag dere![:D]

Her øser det ned, så det blir nok innedag her i dag. Snuppa er enda i barnehagen mens lillemor ligger ute å sover (eller hun sover jo liksom ikke, hun bare passer på Timmy-bamsen sin [8D] det er i alle fall det hun sier selv når hun skal legges)
Vi har vært en tur på helsestasjonen i dag så hun ble hentet tidlig. Etterpå skal vi hente storesøster. Mannen er på overtid i dag så vi får finne på noe lurt.. snuppa ønsket seg pølse med brød til middag [&:] håper jeg klarer å finne på noe annet istedet!

Og så har jeg vært på samtale med styrer i bhg i dag og jeg er veldig fornøyd med måten jeg ble møtt på så nå håper jeg bare det blir bedring inne på avdelingen også. (er dette styret med astmaen som var bakgrunnen for møtet da) jeg var veldig forberedt på å holde meg saklig og rolig, men hun ble jo nesten mer irritert enn meg, hehe[8D]

Håper dere søvnløse har fått slappet av i løpet av dagen i dag[:)]

Back
Topp