*MaNdAg*

@ne

Gift med forumet
Good morning[:D]

Her har jeg sendt gubben og Haakon ut dørene ,sitter på sofaen med data'n på fanget og kaffikoppen i hånda og nyter VINTERFERIEN[:D][:D][:D]

En hel uke uten jobb, oh joy! Er bare i dag Haakon skal i barnehagen da, så får bruke tiden til å ta litt husarbeid tenker jeg. Skal også ha meg en skikkelig tur med hundene før jeg henter han igjen, er nydelig vær ute i dag!

Resten av uka skal han ha fri fra bhg, så da skal vi være hjemme å kose oss[:)]

Håper dere får en super dag frøkner[:)]

God morgen!

Her er ungene levert i bhg, og herreguuuuud så glatt det er opp bakken vår! Jeg sendte gubben ut i går for å strø, det har han ikke gjort, så både jeg og Tobias seila ned bakken flere ganger i dag. Unødvendig!! Så nå har JEG strødd! Skal noe bli gjort, så må man gjøre det sjæl!
Den store planen i dag var å vaske soverommene, for det klarte ikke ryggen min i går. Men jeg kjenner at den klarer ikke det i dag heller, så da får det vente til jeg blir litt bedre. Istedet drar jeg på shopping med bestevenninna mi på Bohus! Men før vi drar skal jeg dusje, og gjøre litt mer hobbyting!

I ettermiddag skal jeg og ungene på trening, Functional Moves på meg, og barnepass på dem. Toppers!

Back
Topp