Mandag.

lilllleMY

Glad i forumet
Hva skal dere i dag da?

Vi skal ut på trilletur når snuppa våkner og får spist litt..

Ellers skal vi bare være hjemme i dag.

venter på at lillegutt skal våkne, så blir det litt mating, også trilletur til apoteket.. har fått trøske, så må få noe for det :( stakkars lille gutten min, vrir seg og gråter når han spiser, så irriterer han nok skikkelig. og ikke minst svir det hos meg også! huff, får håpe det går fort over

Gooood mandag alle sammen [:)] Vi har vært på mor-barn trening i dag og lunsj etterpå. Snuppa ligger å sover i vogna si enda Det har faktisk aldri skjedd at hun sover videre etter at vogna har stoppet! Jehuuu - lykkelig mamma [:D] Og det var forresten helt fantastisk å trene igjen!

Vi har vært hos akupunktør med Mikkel[:)]

Nå sover han ute i vogna si og jeg spiser frokost (noe sent i dag..)
Ellers er det lite planer. Mamma kommer en tur i ettermiddag bare.

Ha en super mandag alle sammen[:D]

Har ingen planer idag[:D] Skjer litt frem til helgen,så deilig med en slappe av dag[;)] Men har hentet storebror i barnehagen med feber[:'(] Så kanskje ikke det skjer så mye denne uka allikavel.... vi får se[;)]

Jeg har vært på zumba, og vi har kjørt mannen på jobb, så nå ligger snuppa å sover, mens jeg koser meg i sofan... Så blir det vel klesvask og litt sånn i dag... Ellers bare slappe av siden i hadde besøk i heeeele går... Eventuelt trille en tur, men synes deter litt kaldt når det ikke er noe sol!

Skjer ikke så mye idag. Jeg har akkurat laget lasagne som jeg skal varme til sambo kommer hjem fra jobb. Ellers blir det litt data, rydding før jeg skal hente Emrik i barnehagen. Olai sover nå[:D]

Hjemmedag med forkjølet baby.... [&o]
Siden vi aldri fikk tid til å lage taco på lørdagen blir det taco til middag i dag istedenfor! Mmmm.. Det blir godt! [:D]

Back
Topp