Mandag :)

Råsa Muffin

Gift med forumet
Da har jeg fått levert William i barnehagen, og smurt frokost til Leah. Hun er hjemme i dag, fordi hun skal på 4 års kontroll på HS etterpå, og jammen hadde hun ikke fått vannkopper også [&:] Kanskje ikke så rart når sønnen til samboern nettopp har hatt, og fått skorper på sine. Men hun er frisk og klør ikke, så det er jo flotters [:)] Barna skal egentlig begynne på turning i dag, og Leah blir forferdelig skuffa om hun ikke får dratt dit asså [&o] Skal spørre HS litt om det etterpå [:)]

Ha en flotters dag alle sammen [:)]

Råsa Muffin: Lykke til på 4 årskontroll i dag [;)][:)] Og god bedring med vannkoppene, godt at hun får det nå da [;)].

Åå det skal bli godt å komme tilbake til rutinene igjen, etter sykdom siden forrige lørdag. [:)]

Jeg er trøtt som en dupp, men her er det masse som må gjøres etterpå, ikke levert Trym i bhg enda.

Ha en fortsatt fin mandag [:)] 

Her har det vært en fredelig natt med tung søvn på alle. Bra det, for natt til søndag var det bare baluba. Guttene klarte nesten ikke å våkne og de er så søte når de våkner. Så det er litt koselig det altså.

Ellers skal jeg lade opp etter helgen - dvs. gjøre minst mulig og bare være til. Nyter sånne dager nå!

God mandag,
Christian i barnehagen, K hos legen og jeg skal snart ut å trene litt.
Deilig med mandag igjen.
Her er planene å jobbe litt ,lage en enkel middag siden chr skal på barne dans i kveld. Eller rocke dans som chr kaller det.
Han har en stor drøm å spille i rocke ban om dagen der han skal spille trommer.

Her vare det en urolig natt.. Jeg har sover dårlig, og Maren grein og grein uten at jeg fant ut hvorfor.. Men hun roa seg igjen iallefall.. Men så var det plutselig morgen..!
I dag skal jeg på seinvakt, og på tidlig igjen i morgen.. Urk.. Bortskjemt nå siden mamma har hatt de mens de var syke.. Stått opp halv 7 og bare gått på jobb.. I morgen er det opp kl halv 6 igjen gitt.. Heh.. Jippi! [8D] Jeg er så trøtt så trøtt.. *gjeeeesp*

Trøtt id ag jeg. lukas hadde oppkastsyken igjen i går. Kasta opp hele dagen, helt ekstremt[&:]. Var mye våken i natt også men ser ut til at han ikke spyr mer da. Håper ikke vi blir smitta nå..

I morgen skal jeg ha tupperware party, så jeg har holdt på å lage en pastasalat. så er nå den klar!!

Egentlig tid for å lage middag, men i dag blir det bare rester, er så trøtt orker ikke lage mer mat i dag[:-]

God ettermiddag!

Idag var det skidag i bhg, gjett om snuppa gledet seg![:D] Så da spente vi på skia og gikk dit, så gikk Rasmus og jeg hjem for å sove..[&:] vi er visst mange som har urolige netter for tida.. Får håpe det går over..

Nå har vi spist middag alle tre, og sitter og ser på barnetv, det fenger visst for små babyer også.. Gutten sitter bom stille ihvertfall..[8D] men det er straks tid for pysjen for han altså..[;)]

Og etter leggetid er det MEG-tid, like deilig hver kveld! Savner mannen altså, men det er godt med noen "fri"-dager også..[:D]

I dag våknet jeg og fikk ikke på meg strømpene. Var bare å ringe jobben og si at jeg ikke kom, og så få meg time hos kiropraktoren! Joda en akutt låsning i hofter, bekken og L5 nederst i korsryggen! NICE var godt å få det ordnet.. men er vond nå. Ser frem til neste behandling! Håper at det blir bra da!

MEN er kjempeklar for jobb igjen i morgen! Blir nok toppers!

Ungene har storkost seg i barnehagen i dag! Det er så kjekt når de trives og har det bra![:D]

Back
Topp