Mandag

ajasto

Forelsket i forumet
Hurra det er mandag. Vi stod opp halv sju. Om ei lita stund skal jeg og Kristoffer kjøre mellomste mann til skolen da her er nesten storm og regn. Skikkelig kosevær. Litt lei av bare snø og kaldt. [:D]
I dag skal jeg begynne å vaske baby klær. Gleder meg. Men fy for en jobb det kommer til å bli. Har kjøpt inn en del og får en del med ei venninne. Så må jeg ta ned senga å gjøre i stand den. Men det får komme i andre rekke. Har jo noen uker til på meg. Det viktigste er jo å få vasket opp klærne slik at de er klar.
Kjører Kristoffer i barnehagen til kl ti som vanlig. I dag skal vi ha laks til middag.[:)]
Ha en fin dag damer.

Ååå.. Gleder meg til jeg og skal begynne å vaske babytøy, men det blir nok noen uker til [:D].
Nå er det ikke lenge igjen, Ajasto [;)][:)] Kos deg med vaskig av babyklær [:D].

Sto opp halv 8 i dag, men var trøtt som fy. Dårlig vær ute så det er nok derfor [>:].
Vi sitter og spiser frokost nå. Trym sitter samtidig og ser på Nrk Super og jeg her [8D].
Blir vel å levere i bhg til kvart over ni.

I 11-12 tida kommer ei venninne og sønnen hennes og henter meg, skal reise en tur til sverige med dem. [:)]

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha levert to barn i barnehagen, de har ikke vært der siden tirsdag før jul, så nå var de fornøyde med å komme tilbake ja [:D] Stakk innom butikken for å kjøpe brød og se om det var noe som fristet til frokost, men alt jeg tenkte på ble bare kvalmende [:'(] Har jo hatt helt rå matlyst de to siste ukene, spist som en hest, mens nå blir jeg kvalm av alt [&:][8D] Også hater jeg å kaste opp, skikkelig angst for det, så prøver aller helst å la være det, med en gang jeg blir kvalm tenker jeg på noe koselig, hehe!! [8D][8D]

Åh lykke! Har huset for meg selv. Ungene er omsider i barnehage begge to. Hurra!

Dagen startet kl 5.37 da en ilsint Malte kjeftet og slo og sparket. Hyggelig. Han fortsatte hylingen utover morgenen til jeg omtrent gikk i oppløsning. Da snudde det: "mor ked, Malte hyler" sa han så og sluttet og spiste sin forkost. Det blir bra å få litt faste rutiner igjen!

Ellers sakl jeg til legen ved 11-tiden. Spendt på hvordan blodtrykket ligger an hos en sliten mor! Var omtrent på denne tid i siste graviditet at det begynte å stige til litt for høye verdier....

Så flott at barna er friske nå, Olive - krysser fingrene for at du også holder deg "stabil"[:)]

Her har jeg vært ute å sklidd - jeg var så smart å ta bilen (mye å bære på til bhg), men ned bakken med oss er det spinnglatt[&:] Det endte med at jeg satte bilen igjen i barnehagen og gikk hjem (veldig kort gåavstand), men det var jammen såvidt jeg klart å fote meg opp den siste bakken, is overalt[&:] (Vår vår kom til meg!!!!). Det har regnet mye i det siste, men isen forsvinner ikke siden det er så kaldt i bakken[>:]

Nok syt - jeg skal jo på jobb om noen timer og planen var å gå på trening i kveld....håper bare at veien blir bedre, ikke vits i å risikere noe om man absolutt ikke MÅ.

Ha en fin dag![:)][:)]

God morgen damer, og hipp hurra for hverdag!! Nå har jeg også levert to friske(!!!!!) barn i barnehagen, og jeg har huset for meg selv for første gang i år... jeg skal på jobb i ettermiddag, men jeg har fire hele timer for meg selv, uten skriking, masing eller ting som MÅ gjøres - jeg kan ligge på sofaen og se film og gjøre ingenting.. det er nemlig planen - full avslapping før jobb. Skal bare jobbe i dag og i morgen, og så har jeg fri ei uke, så jeg har mer enn nok tid å ta husarbeidet på. Nå skal jeg koke meg litt kaffe og sette på en film eller en episode av six feet under.

Lykke til hos legen Olive, håper blodtrykket ditt er fint, og at du får noen dager nå å hvile deg på!!

God dag!

Vi fortsetter helgen en dag til vi.. Bertine kastet jo opp lørdag formiddag, så hun får en ekstra dag å bygge seg opp på, og bhg vil uansett at man er hjemme i 48 timer etter siste symptom. Men formen hennes er upåklagelig, hun spiste bra igår også, så vi skal ut og kose oss etterpå![:)]

Vi må handle inn for uka, men ellers ingen planer idag.

Ha en fin dag alle sammen![:D]

God mandag.
Jeg skal endelig begynne å jobbe igjen etter 6 uker med sykdom.
Har 2 syke gutter hjemme, Feber til christian har heldigvis gått ned og klager ikke over smerter i magen i dag.
Så krysserfingrer for an han er på bedringensvei.
Håper de er bedre form i morgen så orker å være med ut å ferie bursdagen min i morgen.

lenemor kos deg med huset for deg selv, olive lykke til hos legen, råsa muffin huff ikke godt å være kvalm. Var det 3 mnd med chr eneste jeg klarte å holde på var pepsi og potet i saus på kvelden, ajasto kos deg med babyklærne,flatula kos deg i sverige,elimor ikke morro med glatevier håper du kommer deg på treningen i dag, SuperBerta ha en strålende dag med barna.

Mina er frisk og er tilbake i bhg. Godt for mammaen[8D]

Denne helgen har vært litt slitsom.. Hun tøyer grenser HELE tiden[&o] Skal plukke på ALT og sier SE. Prøver å fortelle henne at hun ikke ser med fingrene[8D]

Her og er det rolig dag før jeg skal på kveldsvakt.. Deilig det og av og til! Nesten avslapping å gå på jobb.. [8D] Mamma som trør til og passer ungene på ettermiddagene.. [:)]
Jeg må vaske litt klær da.. Kanskje støvsuge litt.. OG lage meg mat til å ha med på jobb.. Men ellers skal jeg ikke gjøre så mye.. [:D]

Hurra. Blodtrykket mitt var fint, veldig fint: 119/77. Så håper det betyr at det ikke stiger så masse denne gang. Men vi får vente og se. Full sykemeldig er bra for meg kjenner jeg. Godt at koble hodet fra litt nå!

God kveld!

Her har dagen gått veldig fort.. Kjørte Emil i barnehagen til klokka ti, når jeg kom hjem leste jeg avisa og tok meg en kopp kaffe. Var ikke noe i form, så jeg gikk og la meg. Våkne 15.15, sov bort hele dagen ja[X(]

Lagde middag til sambo og Emil kom hjem, og lengter nå tilbake til senga alt igjen, håper jeg ikke er så utslått i morgen,- dog svangerskapet går jo meget fort hvis jeg sover slik da[:D][:D][:D]

Back
Topp