Mandag

sandra 22

Gift med forumet
God morgen[;)]

Vi var alle trøtt i dag,så sov til 7.30[;)]
Det var godt det...

Mikael har tatt juleferie,så vi skal pusle litt her hjemme..I går pyntet vi juletreet,å dere kan tro det var stas[:D]haha mikael synst det ble så fint[:D]

God morgen [:)]

Venter enda på at minsten skal våkne. Ble en lang kveld for han i går. Så fort han er våken reiser vi til foreldrene mine. Der skal vi kose oss og bake i hele dag[:D] Har de hjemme fra barnehagen i dag. Er ikke så ofte det så vi skal kose oss[:D]

Kos deg masse med hjemmedag Sandra 22[:)] 

ORIGINAL: AB

God morgen [:)]

Venter enda på at minsten skal våkne. Ble en lang kveld for han i går. Så fort han er våken reiser vi til foreldrene mine. Der skal vi kose oss og bake i hele dag[:D] Har de hjemme fra barnehagen i dag. Er ikke så ofte det så vi skal kose oss[:D]

Kos deg masse med hjemmedag Sandra 22[:)] 

Takk takk, kos dere masse dere også[;)]

God morgen[:)]
Sitter på jobb og gleder meg til juleferie jeg.. Bestemt meg for at det blir fri på onsdag også nå, så da er det jammen ikke lenge igjen[:)]
I dag har vi ingen planer og det er rett og slett herlig[:D]
Ha en fin dag alle sammen!

jeg sitter på jobb og er bakfull, julebord på lørdag og det sitter i enda, må rett og slett innse at jeg faktisk ikke er i 20 årene lengre......

men ha en fin dag dere andre[:)][:)][:)]

"God" morgen!

Vært våken siden 4.15 med spysjuk Tobias. Ida våkna også av alt bråket, og har ikke sovet et sekund etterpå... [8|] Nå surrer ei stappfull maskin med spyklær, gutten ligger i sofaen og ser Lynet McQueen, Ida er hyperenergisk og plagsom, og jeg er skikkelig drittrøtt og lite optimistisk. Ser for meg at det ikke blir jul i år, at vi andre kommer til å få spysjuka som perler på en snor utover uka og i det hele tatt.
Jaja, får se om jeg får strøket juledukene i dag i det minste. Skulle på trening i ettermiddag, hadde barnevakt og alt, men det utgår nok nå. Ingen som vil ofre sin egen jul med å passe Spymann.

Ha en fin dag dere andre.

I dag er dagen da alt er galt uten at noe egentli er det. Har vært sur og grinete siden jeg ble vekt av 13 kilo turner som landa på hodet mitt. Sto opp til ca minusgrader i huset siden jeg var nødt til å lufte ut oljemalingslukta fra gårsdagens maleøkt.

Sint og sur unge fordi de bare sendte en episode Rorry på barnetv. Mhm.. Selvfølgelig er det mamma sin feil. Påkledning av et tonn klær, pakke sekker og lage matpakker med hunden masende rundt overalt.

Ut i verdens minste gang med alle nevnte klær, to sekker, alt for mye husky, hylende unge og mamma på randen.

Ut i iskald bil som var lånt bort i går, sånn at jeg måtte legge meg ned i førersetet og jekke det opp og frem sånn at jeg så over rattet og så RYGGE ned den lange isete bakken vår. HURRA!

Fikk levert en plutselig smørblid gutt i barnehagen og kommet meg på jobb. Prøver å roe nervene med te og pepperkaker. Hvis jeg bare klarer å hoste opp årets siste rest av konsentrasjon og innsatsvilje blir jeg kanskje tidlig ferdig i dag og tar juleferie! O'lykke!!

Skal prøve å ha denne følelsen i minne når mini er på sitt trøtteste og sureste. Det er jaggu ikke enkelt å holde på humøret når alt en vil er å sove.. [:D]

Men ha en god dag alle sammen og god bedring til de som måtte trenge det!

Ha, ha, herlig innlegg Naftaline[:D] Og god bedring til alle som er syke, både store og små.

Her er vi friske igjen fra vannkopper og diverse. Så i dag var det omtrent velkomstkomite i barnehagen, og masse lykkelige unger. Fin start på dagen. Etterpå kjørte vi til sykehuset, siden jeg er nødt å utredes for kalsiummangel og noe stoffskiftegreier. Det var jo bare en blodprøve, så plutselig har vi resten av dagen til å gjøre fornuftige ting.

Eller fornuftig og fornuftig. Var jordskjelv her i natt. 3,6 på richters skala, og masse etterskjelv og drønn. Jeg er jo hyperdramatisk og klarte ikke bestemme meg om det var alieninvasjon, jordskjelv eller tordenbrak da jeg våknet. Var uhyrlig spennende, hele huset ristet og det drønnet å bråkte. Gøy, men litt skummelt. Litt action er lov å like. Så etter jeg hadde ligget i 2 timer å hørt etter flere skjelv sovnet jeg omsider, og brukte resten av natten på å redde verden fra den ene katastrofen etter den andre. Sambo, hunder, katter, kaniner og unger sov seg jo gjennom hele forestillingen, selv om jeg prøvde å vekke sambo: Du, hallo, du må våkne, det er jordskjelv...hør....Han slår opp øynene og ser en meget ivrig og overentusiastisk samboer, rister på hodet og mumler:  ok før han snorker videre....he, he...priceless[:D]

Pga alt dette vil jeg egentlig sove, men skal på videre utredning i morgen på ct og div, så MÅ gjøre mye fornuftig i dag. Som å bake oreomuffins...DET er fornuftig det[:)]Så må vel barnerommene strigles og vaskes, siden det kun kan gjøres når trollene er borte. Har kjøpt juletre i dag, så får prøve å rydde og vaske stua før vi pynter det i kveld.

Hadde jammen meg mye på hjertet i dag[:)] Ha en magisk førjulsdag!

hei hei..
idag har jeg vært på jobb i noen timer før jeg hadde time hos legen og fikk vite at den kulen jeg har i navlen er navlebrokk så da gikk turen videre til sykehuset.og etter at 3 leger prøvde å klemme den tilbake ble det avklart at det blir operasjon på onsdag[&:]

så nå har jeg vært på butikken og sitter å slapper av før ungene skal hentes.

ORIGINAL: peca

hei hei..
idag har jeg vært på jobb i noen timer før jeg hadde time hos legen og fikk vite at den kulen jeg har i navlen er navlebrokk så da gikk turen videre til sykehuset.og etter at 3 leger prøvde å klemme den tilbake ble det avklart at det blir operasjon på onsdag[&:]

Å nei så kjedelig nå rett før jul da[:(]Er det store operasjonen eller?

ORIGINAL: sandra 22

hei hei..

Å nei så kjedelig nå rett før jul da[:(]Er det store operasjonen eller?

nei er ikke store operasjonen,men blir sykemeldt i 5 uker kan ikke løfte eller bøye meg så mye..

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

hei hei..

Huff da...nå på onsdag?? Det er jo ikke akkurat drømmedagen for operasjon - så tett oppi jul liksom [&o] Håper du kommer deg fort fra operasjonen da! [:)]

ja først kommende onsdag må jeg møte opp kl 8..men kommer ut iløpet av kvelden eller morgenen etter.kjenner jeg gruer meg litt men går sikkert helt fint.blir med narkose.og kan ikke løfte på noen uker.

peca: Det var vel litt unødvendig å ta det rett før jul? [8|] men det er jo en relativt enkel operasjon, Tobias skal kanskje ta den når han blir eldre han også, han får bestemme selv når han skjønner hva det innebærer.

Nå har Mr T slukt 2,5 pølser til middag! [:)] Han er litt slapp enda, men kan jo ikke forvente annet. Vi andre har foreløpig sluppet unna, og sånn skal det fortsette!

Back
Topp