Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AB
God morgen [:)]
Venter enda på at minsten skal våkne. Ble en lang kveld for han i går. Så fort han er våken reiser vi til foreldrene mine. Der skal vi kose oss og bake i hele dag[:D] Har de hjemme fra barnehagen i dag. Er ikke så ofte det så vi skal kose oss[:D]
Kos deg masse med hjemmedag Sandra 22[:)]
ORIGINAL: peca
hei hei..
idag har jeg vært på jobb i noen timer før jeg hadde time hos legen og fikk vite at den kulen jeg har i navlen er navlebrokk så da gikk turen videre til sykehuset.og etter at 3 leger prøvde å klemme den tilbake ble det avklart at det blir operasjon på onsdag[&:]
så nå har jeg vært på butikken og sitter å slapper av før ungene skal hentes.
ORIGINAL: sandra 22
hei hei..
idag har jeg vært på jobb i noen timer før jeg hadde time hos legen og fikk vite at den kulen jeg har i navlen er navlebrokk så da gikk turen videre til sykehuset.og etter at 3 leger prøvde å klemme den tilbake ble det avklart at det blir operasjon på onsdag[&:]
Å nei så kjedelig nå rett før jul da[:(]Er det store operasjonen eller?
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene
hei hei..
Huff da...nå på onsdag?? Det er jo ikke akkurat drømmedagen for operasjon - så tett oppi jul liksom [&o] Håper du kommer deg fort fra operasjonen da! [:)]