Mandag!

smash

Forumet er livet
VIP
Hei jenter!
Hva er deres planer i dag da?
Jeg og minsta har nettopp kjørt storejenta i bhg. Var litt treige i dag[8D]
I dag skal vi bare kose oss hjemme! Jeg har masse husarbeid å gjøre, har ikke fått gjort noe den siste uken pga syke barn!
Når mannen min kommer hjem, skal han kjøre storejenta til ei venninne. Ho skal sove der i natt[:D]
Sa da skal jeg, mannen min, minsta og Laban ut å kjøre akebrett og leke i snøen[:D]
Også blir det litt hekling i kveld!
Har null scrappelyst om dagen[:(][:(][:(][:(][:(]

Heihei..

Mann og barn er på jobb, skole og bhg...Selv har jeg akkurat våknet etter en veldig laaaaang natt...Kusina mi er på føden, 7 cm...Snart kommer lille frøkna...Gleder meg til å holde baby igjen...[:D]

Skal scrappe litt til i dag...Så skal jeg strikke...[:D]Må nesten bli ferdig med hentesettet ti romjula (jepp ganske optimist der, men har bakup[8D] Denne kan melde sin ankomst nårsomhelst etter romjula (ifølge legen min, men vi får se på det[:-]))

Så skal jeg sende en pakke, som MÅ av gårde i dag...

Ellers så klarte jeg å falle nå[:(] Dustete dumme kne...Det låste seg så jeg fikk ikke balanse...Heldigvis var jeg bare halv meter over gulvet da jeg datt, så ingen skade skjedde/eller noe hardt fall...Var jo selvsagt på tlf med mamma da[8|]

Har no vør på jobb i hele dag![8D]

No er vi akkurat blitt ferdig med middagen. [:)]
Gubben ska straks bli med svigerfar i fjøset og gå gjennom hva som må gjøres der, for i morra efta ska han ta fjøset for seg sjøl da svigers og 2 av ongan ska til Lillehammer på håndballkamp. [:D]

No holder ei akkurat på å skrive søknadskjema på stipend fra HK`s Utdanningsfond. Hadde no vør greit å få hjølp til å dekke kurset ei holder på med, da kurset koster 16800,-[:o][8D][:D]

Resten av kvelden blir det vel bare å slappe av foran tv`n tenker ei![:D]

Og smash, ei har heller ikke så mye scrappelyst om dagen, men regner med den kjæm sterkt tilbake med tid og stunder. Så ei bekymrer meg ikke så mye. Og det tror ei nok ikke du ska gjøre heller.[;)]
I og for seg så har ei vel egentlig ikke så mye tid til scrapping eller no som ei tar fatt på studiene![:o][8D][:D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Har no vør på jobb i hele dag![8D]

No er vi akkurat blitt ferdig med middagen. [:)]
Gubben ska straks bli med svigerfar i fjøset og gå gjennom hva som må gjøres der, for i morra efta ska han ta fjøset for seg sjøl da svigers og 2 av ongan ska til Lillehammer på håndballkamp. [:D]

No holder ei akkurat på å skrive søknadskjema på stipend fra HK`s Utdanningsfond. Hadde no vør greit å få hjølp til å dekke kurset ei holder på med, da kurset koster 16800,-[:o][8D][:D]

Resten av kvelden blir det vel bare å slappe av foran tv`n tenker ei![:D]

Og smash, ei har heller ikke så mye scrappelyst om dagen, men regner med den kjæm sterkt tilbake med tid og stunder. Så ei bekymrer meg ikke så mye. Og det tror ei nok ikke du ska gjøre heller.[;)]
I og for seg så har ei vel egentlig ikke så mye tid til scrapping eller no som ei tar fatt på studiene![:o][8D][:D]

Hadde jeg ikke vært DT hos AS, så hadde det ikke gjort noe, men er man DT, så MÅ man lage no! Ikke moro å bare lage kjipe ting som liksom skal være til inspirasjon for andre..[&:]

sååå mye å gjøre og sååå liten tid !

skal lage karameller og scrappe papirposer i julegaver .. meeen, jeg kommer liksom ikke i gang ..
også har jeg en genser og en dress jeg skulle ha strikka ferdig føre jul. like stressete hver jul..

Back
Topp