Mandag

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen alle flotte damer [:D]

Da har jeg levert gullungene i barnehagen. Synes Leah var litt morsom når vi var der, for hun synes det var litt vel kaldt ute, så sa hun .. Jeg vil egentlig ikke være ute, men .. det MÅ jeg jo bare da [8|] Siden jeg har ønska meg snø [:-]
Hehe.. måtte le litt da assa!! [8D]

Ha, ha , herlig kommentar!!

Her sitter jeg og småfryser for meg selv - de andre har kommet seg av gårde til jobb og barnehage - selv skal jeg til frisøren om en time, så jeg har ikke giddet å kle på meg ennå, for jeg tenkte å dusje og vaske håret rett før jeg drar, men det er forferdelig kaldt å sitte i bare morgenkåpe altså - spørs om jeg ikke må gå i dusjen og få varme snart. Sitter i tussmørket med en kaffekopp - nå som det er kaldt tåler ikke det elektriske anlegget her noe, så jeg skudde av alt lys før jeg satt på vaskemaskin og oppvaskmaskin. Håper det blir mildere snart

Etter frisøren skal jeg besøke ei venninne som jeg har forsømt litt i det siste.. vel, hun har vært travelt opptatt hun også, med en liten gutt som er straks to måneder gammel. I går hadde de dåp, så kanskje det vanker litt rester? [:D]

Er hjemme enda, Alannah er litt tufs i dag, haddde antydning til feber, så da blir det hjemmedag på henne... (har lav terskel for dette da) Mannen kommer hjem etter et møte, så da bærer det avsted i kulden og ut på jobb. Får se om jeg får lurt med meg Raphael til barnehagen, men det spørs da[8D]

Ellers lite planer for dagen , annet enn å fryse og jobbe og pakke inn pakker til julekalenderen [:)]

God morgen!

Her blir det også hjemmedag, for snuppa hadde skikkelig ekkel hoste i natt, minnet om falsk krupp.. hun hoster ikke nå da, men det skader ikke med en rolig dag hjemme..[:)]

Vi må nok ut og ake en liten tur etterpå idag da, for her er det SNØ!!![:D]

God morgen! I dag våkna vi kl 8.30..! Jeg er hjemme med Maren i dag, for sambo skulle til Haugesund og ordne noe greier, men så starta ikke bilen i kulda (evt så har vi en stk Sindre mistenkt for å slå på lyset bak i bilen..) så da er jo han hjemme likevel.. Da må han ta det i morgen.. Men nå har ikke jeg brukt en sykt barn dag i hele år da, siden sambo har vert hjemme med de.. Så jeg har ikke dårlig samvittighet for å pleie mitt syke barn i dag og i morgen.. [:)]
Ellers så håper jeg å bli ferdig med de siste listene i kveld.. Noe jeg sikkert blir, siden det ikke er så mange igjen.. [:D]

Jeg er trøtt i trynet og har ringer under øynene[X(]... Lukas tuller mye om nettene for tiden, kl 5 i dag tidlig orket jeg ikke mer så da skreik han en stund før han sovnet. litt dårlig samvittighet, men han skriker når jeg er der og....

Nå sover lillemann i vogna, Nathalie er i bhg og jeg slapper av...

Når Lukas våkner kjører vi til dyrebutikken og kjøper hundemat til hunden, og høy til kaninene. det er hvertfall planen[8D][:)].

vi sov til kl 9 i dag!! kan ikke huske sist det skjedde, lillemor hadde party i natt og selv om det egentlig var pappaen som var den inviterte var det jeg som måtte synge emil og på loven sitter nissen[&o][:@] storesøster er syk, litt feber, men ellers i fin form, (muligens astmaen og det kalde været som slår henne ut) men hun er altså hjemme da, ilag med mannen så de sitter å spiller nintendo wii nå.. Hun har munndiare til tusan så jeg som prøver å utnytte siste dag før eksamen til mest mulig lesing sitter her med gnagsår i ørene snart[:D] men hun er veldig søt da og har veldig mye "fornuftig" å komme med, haha[:D]

Jeg har montert pepperkakehuset nå, det ble ikke noe av det i helgen så ungene skal få pynte det i ettermiddag.
Ellers blir det en rolig dag med litt politikk og litt kos så får eksamen bare gå som den går[:)]

Ha en super mandag dere!

Å fyttikatta her er det kaldt i dag!!!!!!!! [&:]
Er faktisk så kaldt at der er umulig å sovne ii stolen her jeg sitter, og det er jo bra egentlig...[8D]
Idag skal jeg pusse resten av veggen som er sparklet, og se om noe må sparkles mer. For imårra kommer mamma og søss å skal hjelpe meg å tapetsere [:D][:D][:D]
GLEDER meg til det er gjort. foe da skal listene opp, og stua kan bli stue igjen![:D] 
Kjenner jo at det er mye kaldere her når ikke listene er oppe og rommet inneholder kun 2 stoler og et lite bord...... [&:][;)]

Og gjett hva???????
Da jeg var nede i kjelleren for å finne ei lue til Linnea i mårres, så dukket plutselig dåpskjolen opp
Den har plaga meg hver eneste dag i lange tider nå, så når søss kommer imårra, ja da får ho jaggu ta den med seg hjem med ei gang!!!!!! JEG skal iallefall ikke ha ansvaret for den noe mer! [8D]

Ha en super dag alle sammen [:D]
Nå skal jeg pusse, tette, maskere og male [:)]

ORIGINAL: Nøste77

Å fyttikatta her er det kaldt i dag!!!!!!!! [&:]
Er faktisk så kaldt at der er umulig å sovne ii stolen her jeg sitter, og det er jo bra egentlig...[8D]
Idag skal jeg pusse resten av veggen som er sparklet, og se om noe må sparkles mer. For imårra kommer mamma og søss å skal hjelpe meg å tapetsere [:D][:D][:D]
GLEDER meg til det er gjort. foe da skal listene opp, og stua kan bli stue igjen![:D] 
Kjenner jo at det er mye kaldere her når ikke listene er oppe og rommet inneholder kun 2 stoler og et lite bord...... [&:][;)]

Og gjett hva???????
Da jeg var nede i kjelleren for å finne ei lue til Linnea i mårres, så dukket plutselig dåpskjolen opp
Den har plaga meg hver eneste dag i lange tider nå, så når søss kommer imårra, ja da får ho jaggu ta den med seg hjem med ei gang!!!!!! JEG skal iallefall ikke ha ansvaret for den noe mer! [8D]

Ha en super dag alle sammen [:D]
Nå skal jeg pusse, tette, maskere og male [:)]

Heldigvis så dukket dåpskjolen opp[:)]

Åh, så fint at dåpskjolen dukket opp Nøste - en bekymring mindre da! Gleder meg til å se skrytebilder fra oppussingsprosjektet ditt nå!"

Jeg har vært hos frisøren, og så har jeg vært og handlet litt og på besøk hos venninnen min - vi ble invitert ned igjen i ettermiddag hele familien for å spise opp kakene dems, så vi får se om vi tar oss en tur.

Her er det forresten også kaldt nå - kanskje jeg skulle fyrt litt til de andre kommer hjem

Vi ser på barnetv.. Jeg fikk litt abstinenser istad, for nettverket funker ikke..[&:] MEN, mannen fikk låne naboens passord, så da har vi nett![:D]

Jeg fikk en hyggelig overraskelse av pappa idag.. jeg fikk sms med spm om kontonr mitt.. Så jeg skjønte jo at det skulle settes inn en sum der, men ante ikke hvor mye.. 5000 kr fikk jeg! Snille pappaen min! Det passet veldig godt, for vi måtte nettopp kjøpe ny vinterpose til lillebror, 2000 kr som vi ikke hadde i det hele tatt.. Og nå får jeg satt av litt til Trondheimstreffet også![:D]

Back
Topp