Mandag.

fillifjonka

Glad i forumet
Ja så var det en ny uke med nye muligheter.
I dag skal jeg ha litt barnefri.
kjenner det blir godt ja.
så da er det BRUDEKJOLE prøving.[:D][:D][:D]
gleder meg masse.

Å så gøy! Jeg husker når jeg prøvde kjoler! Det var så gøy og en så herlig følelse å ha kjolene på [:D] kos deg masse!

Her står vi på vei ut dørene, for i dag skal det handles inn maling og andre ting som vi skal ha for å pusse litt opp det nye huset vi har kjøpt [:D]

Takk..[:D]
jeg gleder meg kjempe masse..

Årh så gøy å pusse opp ..
så får man det akkurat slik som man vil ha det..
lykke til..
hehe kose dere med å velge ut farger og stæsj..[:D][:D][:D]

Åååh, brudekjoleprøving er gøy!!!Men hvis du venter litt så kan du få kjøpe min brudekjole så snart den kommer fra rensing[8D]
Oppussing holder vi også på med, men det blir mest mannen min i disse dager. Men så snart det er klart for maling så er jeg klar for vi har kjøpt sens maling sånn at jeg ogå kan få bidra litt[8D]
Jeg har også barnefri og ellers fri i dag. Håper på en samtale med jordmor ang blødninger, og så må jeg få til en treningsøkt og litt husarbeid. Ellers skal jeg bare ta det heeeelt med ro[:D]
Ha en fin dag dere!

ja det er bare å sende bilder..[:D]
elsker å se kjoler..[:)]

årh jeg har lyst å fikse litt her å.
men det er bare det å komme i gang som stopper meg.hehe
kose deg i dag du å..[:D][:D]

Ha en kjempefin dag, alle sammen [:)] Her skal det slappes av, har fri fra jobb i dag [:D]
Men skulle å fått trent, blir vel zumba[:D]

Ikke noe barnefri her...En uke igjen av ferien til di to minste...Må innrømme at det skal bli nydelig når dem begynne ri barnehagen igjen [:D] Merker det på ungene nå og at dem kjeder seg.,....Og jeg aner ikke hva vi skal finne på for og få timene og dagene til og gå....[:'(]

Tenkte vi skulle gå en tur...men dritt og bo på et lite stedd er alle kjenner alle...Har jo ikke noe og gå med som skjuler magen godt nok...og oppi her får alle mistanker av ingenting [8|]

Back
Topp