Mandag

Råsa Muffin!

Gift med forumet
God Morgen alle flotte damer [:D]

Jeg og William var oppe kvart på 6 [:o] Merker at det er lenge siden jeg sto opp såå tidlig nå gitt, hehe! Leah kom nettopp tuslende ut fra soverommet, så da er det frokost og barne-tv [;)] Solen skinner, og det er utrolig deilig og varmt ute .. I dag skal vi ut på å besøke de campingturistene jeg har av noen foreldre, og bare kose oss masse på stranda der. Også skal det være " VG Show " der i dag, sånn sommerturne som de har på campingplasser rundt, det pleier å være koselig, så det gleder vi oss til [:D]

God morgen![:D]

Nå sitter ungene å spiser frokost, og jeg skal snart kjøre de i barnehagen! Storesøster gleder seg skikkelig, og jeg skjønner henne godt. Nå er det "sommerbarnehage" der borte noe som betyr at alle avdelingene er slått ilag i felleslokalet som barnehagen har oppe i bygningen. Det betyr også at ungene plutselig er på samme avdeling, så jeg er litt spent på hvordan det kommer til å gå. Det fungerer veldig bra å ha de på forskjellige avdelinger til vanlig, men jeg regner med at de er så vant til personalet og alt at det går bare fint. Storesøster er litt overbeskyttende så mulig hun får en travel sommer[8D] hehe...

Kos dere i finværet Råsa! Her er det nok engang regn og tunge skyer så jeg får satse på at jeg husker støvlene når vi drar[:'(][;)]

God morgen ja - her startet dagen klokka seks - det er deilig å sove så lenge synes jeg, du er nok litt borskjemt Råsa [;)]

Johanna har første dag i barnehagen etter ferien i dag, men vi startet pent med film og frokost her hjemme. Nå er hun trygt avlevert, og selv om hun sa i går at hun ikke ville i barnehagen hadde hun knapt tid å si hade til meg i morges. Sommerbarnehage hos oss også, men siden vi har avdelingsfri barnehage i utgangspunktet er det ikke store forskjellen. Det er vel det at de spiser sammen som blir den store forskjellen - vanligvis spiser de på hvert sitt baserom

Vi voksne vet ikke helt hva vi skal finne på når det er så stille her - August ligger og sover og ikke en lyd er å høre, annet enn klokka som tikker

Har fylt ut alt av papirer til barnehagestart for August i dag - nå nærmer det seg med stormskritt. Innkjøring fra fredag 13. august... så får vi se hvor mye han skal være der fremover - frem til jeg har fått meg jobb er det ikke nødvendig med full plass, men kanskje noen halve dager hver uke så han venner seg til å være der. Nå får jeg bestille navnelapper så jeg får merket klærne hans

God formiddag.

Vi har vært borte hele helga, eller nesten hvertfall, vært hjemme for å sove og spise frokost.

Lørdag var vi sammen med svigers og foreldrene mine, sambo fikk endelig bursdagsgaven sin, tandemhopp i Askim i Østfold, han synes det var gøy og ville gjort det en gang te.

Mamma og svigerfar var med i helikopteret og fikk sett litt fra himmelen.

I går var vi hos svigers, og hjalp te med å sette opp redskapsbod.

Jeg er sliten i dag, gjorde altfor mye i helga, slapper av og gjør litt husarbeid. Burde ha sovet litt siden jeg ikke har sovet i det hele tatt i natt.

Marcus i bhg denne uka og nesten hele neste uke. Da skal han ha 2 uker ferie og en uke senere i høst sammen med pappan sin.

ORIGINAL: lenemor

God morgen ja - her startet dagen klokka seks - det er deilig å sove så lenge synes jeg, du er nok litt borskjemt Råsa [;)]

Johanna har første dag i barnehagen etter ferien i dag, men vi startet pent med film og frokost her hjemme. Nå er hun trygt avlevert, og selv om hun sa i går at hun ikke ville i barnehagen hadde hun knapt tid å si hade til meg i morges. Sommerbarnehage hos oss også, men siden vi har avdelingsfri barnehage i utgangspunktet er det ikke store forskjellen. Det er vel det at de spiser sammen som blir den store forskjellen - vanligvis spiser de på hvert sitt baserom

Vi voksne vet ikke helt hva vi skal finne på når det er så stille her - August ligger og sover og ikke en lyd er å høre, annet enn klokka som tikker

Har fylt ut alt av papirer til barnehagestart for August i dag - nå nærmer det seg med stormskritt. Innkjøring fra fredag 13. august... så får vi se hvor mye han skal være der fremover - frem til jeg har fått meg jobb er det ikke nødvendig med full plass, men kanskje noen halve dager hver uke så han venner seg til å være der. Nå får jeg bestille navnelapper så jeg får merket klærne hans

Hehe, ja i allefall den siste uken .. Leah har jo ikke våknet før 9 en eneste dag mens vi var i Danmark [:D] Men skal absolutt ikke klage, bare litt trøtt når det snur sånn brått [8D] Uuh, før 6 hørtes TIDLIG ut [:)]

God morgen! Eller god dag, om dere vil

Jeg fikk sove lenge i dag og stod ikke opp før halv elleve. Hadde en liten kosestund med ungene i senga i nitiden først, og så sovjeg litt til. Deilig!

Vi hadde tenkt oss på Stilla for å bade i dag, men så er det overskyet og en del vind her, så dermed ble det ikke noe av. Så nå sitter jeg her på dataen, mens Maja og M er på butikken, og Mari sover. Digg!

I ettermiddag skal vi grille, og i kveld skal jeg ut på en litt lenger joggetur hadde jeg tenkt. Godt å få noen langturer etter mange korte turer i det siste.

Ønsker dere en god dag, damer!

Back
Topp