Mandag

Tjukkebollepus

Forumet er livet
God morgen jenter! Her har eg nettopp stått opp, og gjett om det var herlig å få sove ut litt. Har tatt en feriedag i dag og på onsdag, og mannen sto opp å leverte ungene sånn at jeg kunne sove[:)] Nå skal jeg bare slappe av og kose meg litt med scrapping, og i ettermiddag har eg time med en spesialist på sykehuset som skal vurdere hånden min. Sliter med at den dovner vekk, verker osv, så må muligens operere den.
Hva skjer hos dere da?

god morgen ja[;)]
så deilig med sovemorgen tjukkebollepus[:)]-det fortjente du sikkert[:)]
lykke til hos legen i dag!

her er alt ved det normale, jeg jobber, junior i barnehagen - en helt vanlig mandag[:)]

Hei, hei! Her startet dagen med at Tuva forvandlet seg fra en søvning, gullegod koseklump til et lite monster så snart klærne var kommet på. Raseriutbrudd som nesten gjorde så vi ikke klarte å bli ferdige i tide (barnehagedag og mannen hadde tannlegetime som han måtte nå). Til og med Trygve fikk en reaksjon fordi lillesøster var så sint, han ble kjempelei seg. Jaja - "terrible two`s" - er det ikke det denne sjarmerende perioden heter på godt amerikansk?[8D] Spent på hvordan frøken Trass skal takle å bli storesøster.....og ikke minst hvordan jeg skal takle tre egenrådige små...

Ellers har jeg hatt huset for meg selv i dag, gjort litt husarbeid som førte med seg mer bekkensmerter - og skal nå ta fatt på en ettermiddag alene sammen med Turbo og Trass[:D]

ORIGINAL: LilleTiger

Hei, hei! Her startet dagen med at Tuva forvandlet seg fra en søvning, gullegod koseklump til et lite monster så snart klærne var kommet på. Raseriutbrudd som nesten gjorde så vi ikke klarte å bli ferdige i tide (barnehagedag og mannen hadde tannlegetime som han måtte nå). Til og med Trygve fikk en reaksjon fordi lillesøster var så sint, han ble kjempelei seg. Jaja - "terrible two`s" - er det ikke det denne sjarmerende perioden heter på godt amerikansk?[8D] Spent på hvordan frøken Trass skal takle å bli storesøster.....og ikke minst hvordan jeg skal takle tre egenrådige små...

Ellers har jeg hatt huset for meg selv i dag, gjort litt husarbeid som førte med seg mer bekkensmerter - og skal nå ta fatt på en ettermiddag alene sammen med Turbo og Trass[:D]
Turbo og Trass  kunne passet perfekt på mine to og for tiden, bare at her er det minsten som er turbo og Trym som er trass

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Turbo og Trass  kunne passet perfekt på mine to og for tiden, bare at her er det minsten som er turbo og Trym som er trass

Hihi [:D] T(roll)-ungene våre[8D]

Er det forresten noe som har gode navneforslag (på T[8|]) som går til Tom, Tonje, Trygve og Tuva?????

Er det forresten noe som har gode navneforslag (på T[8|]) som går til Tom, Tonje, Trygve og Tuva?????
Er det jente eller guttenavn du er på jakt etter????
Trym, Trond, Theis, Tiril, Tale, Torill, Tobias, Ture, Tove

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Er det jente eller guttenavn du er på jakt etter????
Trym, Trond, Theis, Tiril, Tale, Torill, Tobias, Ture, Tove

Både gutte og jentenavn, vi vet ikke kjønnet[;)] Men jentenavn er vi sånn halvveis enig om. Guttenavn er det verre med.... Takk for forslagene, er et par der som kan være aktuelle[:)]

Back
Topp