Mandag

Bruker763eli

Forumet er livet
God morgen, jenter!

Nå er barna trygt levert på skole og barnehage. Været er det så som så med - regn og atter regn - men ikke noe å gjøre med uansett. Jeg venter utålmodig på at dagens første kaffikopp skal bli klar til å nytes[:)] Merker at jeg er noe trøtt etter helga - det tar på å gå i konfirmasjon og hive i seg masse kaker[&:][:D], men godt var det....

Jobben venter i tolv-tia, og så får jeg forhåpentligvis gått på trening i kveld. Har sagt klart fra til mannen at den dagen SKAL jeg trene - og da blir det også så lenge ikke jobb eller møter kommer i veien.

Ellers blir det rolig kveld etterpå[:)]

God morgen, damer!

Litt trøtt morgen her også. Maja var jo syk natt til i går, og den dårlige natta hang igjen for både Maja og meg. Men, men, vi kom oss opp, og fikk dratt i barnehagen og på jobben.

Jeg har funnet ut at jeg må på shopping i løpet av uka. Må ha antrekk til både meg og Mari. Vi skal i komfirmasjon på søndag, og vi har virkelig ikke noe å ha på oss. Blæææ! noen som har tips til hvor jeg kan gå. mest i forhold til antrekk til meg selv da.

PLanen er å trene i kveld, så det håper jeg å få til. Har trappet opp treningen i det siste, og det er deilig. Gleder meg til det kan løpes i skogen igjen.

God mandag, alle sammen!

Fredelig her også. Malte er mye bedre allerede og i barnahage. Gustav er fristk som alltid og i barnehage. Far er på jobb og jeg har huset for meg selv.
Må rydde og vaske litt. Og så tror jeg at jeg skal ha en laaaang dusj (uten unger som står og maser utom dusjdøren) og så vurderer jeg en liten dupp også. Er nemlig trøtt. Tar på å ha sykt barn!

God morgen[:)]

Her er Mina levert i bhg og jeg koser meg med en kopp te, før jeg MÅ fortsette på bacheloroppgaven. BLÆ nå er jeg lei assa[:'(]

Ser ut som det blir sol ute, men litt kjølig er det.. Mina har blitt forkjøla igjen, men ingen bombe da[&o] Men var i hvertfall i form, så i bhg med henne[8D] Første morgen UTEN trassing faktisk og det var super koselig[;)] Mye kosing og kyssing både fra hennes og min side[:D]

Monicabebe: Jeg synes de har mye fint på Lene V nå[:)] Håper du finner noe du liker. Tenker du ser smashing ut uansett jeg[:D][;)] Mye fint på name it til Mari[:)]

ORIGINAL: oslojente1980

God morgen[:)]

Her er Mina levert i bhg og jeg koser meg med en kopp te, før jeg MÅ fortsette på bacheloroppgaven. BLÆ nå er jeg lei assa[:'(]

Ser ut som det blir sol ute, men litt kjølig er det.. Mina har blitt forkjøla igjen, men ingen bombe da[&o] Men var i hvertfall i form, så i bhg med henne[8D] Første morgen UTEN trassing faktisk og det var super koselig[;)] Mye kosing og kyssing både fra hennes og min side[:D]

Monicabebe: Jeg synes de har mye fint på Lene V nå[:)] Håper du finner noe du liker. Tenker du ser smashing ut uansett jeg[:D][;)] Mye fint på name it til Mari[:)]

Takk for tips, oslojente. Da skal jeg sjekke ut Lene V. Og takk for komplimentet[:D]

Hei Hei [:)]

Jeg leverte de skjønneste barna i barnehagen i dag, og William ble såå lei seg for han vet at det blir noen dager til han ser mamma igjen! Men det blir heldigvis snart bedre, når jeg får flyttet nå .. Og kanskje nye barnehageplasser [:)] Jeg fikk nøklene til leiligheten i går, og i morgen tenker jeg at jeg begynner å flytte inn noen esker osv, de skal bare sette opp en vegg, som de begynte på i går, så er den klar [:D] Gleder meg SÅ mye til å komme på plass, og der skal jeg BLI .. I mange ååår [:D]

johanna og G er på oppdagelsesferd, så august og jeg er alene hjemme - har vært og sprellet litt med bena i bassenget, nå ligger han på terrassen og leker... vi har allerede vært på trilletur i dag, for butikkene var jo stengt da vi kom i går, så vi måtte på kjøpesenteret og handle frokost i morges. Helt herlig her - veldig varmt, strålende sol, og johanna går bare og synger. I dag etter frokosten var teksten på sangen; ej he bare truse og kjole på meg (overraskelsen og gleden var nemlig stor i går når hun hadde fått på seg kjolen og jeg sa at hun ikke trengte å ha strømpebukse under)

hallo hallo!!

nå sitter julie og griser med en skive til lunsj, og jeg sitter her.. vi har vært i drøbak i dag, og møtt en venninne, såhar julie sovet!

etterpå i dag skal mannen jobbe ute... nå kan vi snart sette på terassebora , så nå nærmer det seg en ende der.. herlig!! også har vi sagd ned en himla svær tuja... (de som bodde her før har tydligvis hatt et litt rart forhold til denne planta.. for de har hatt den overalt) så det er litt deilig.. nå kan vi se ut!! herlig herlig!! så nå må morten bare få kjøpt ferdig materialene.. såååå blir det bra her ute... til helgen åpner bauhaus her ute, så da tenkte vi å sjekke om de skal ha noe åpningstilbud på hagemøbler eller noe..[8D][:D] vil ha noe koselig å ha her ute.. slik at vi kan sette oss ned å ta en kaffe mens barna leker.. [:D]

ellers blir det vel kanskje en sykkeltur etterpå.. om hodet mitt samarbeider.. fortsatt litt i ulage etter smellen min.. men det kommer seg! sover bedre på nettene.. og er mindre lyssky og svimmel.. sååå kanskje lurt å ta livet litt med ro litt til... for jeg ble ufattelig dårlig etter mi lille treningsøkt med superberta på fredagen...[&:]

Fikk plutselig en hjemmedag i dag, var til legen i dag og der skulle jeg ta blodprøve. De fikk ikke til å ta, så tok oppå håndflata, vet ikke om det var det som gjorde det, men iallefall holdt jeg på å svime av mange ganger og måtte legges ned på på en benk osv... for en dramaqueen jeg er altså [8D][:)] Var svimmel av å stå lenge etterpå, så jeg bare dro hjem og la meg... Er rimlelig bra nå, litt svimmel enda kanskje.. Gjett om jeg er flau da [:)]

Skal snart hente ungene, vi skal kjøre ting på fyllinga i ettermiddag og hente sand til den nye sandkassa (måtte bygge ny, hadde en sånn liten, men ble jo bare kranglinga oppi der, glad i sand begge to ja [:D])

Aslak har fått fotsone i dag!! Han har hatt urolige netter i det siste og i natt var han kjempestresset! Brukte kjempelang tid på å roe seg. Så det var helt topp at behandlingen var i dag! Det er tanten til mannen som behandler og etter behandlingen så passet hun han mens han sov. Da fikk jeg gjort noen æren!

Vi laget lapper etter middag som vi har kost oss med. Solveig gleder seg til å ha med lapper i bhg i morgen. OG så har ettermiddagen bestått av å vaske gulv, Solveig og klær! [8D]

Back
Topp