Mandag skravlings :)

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
God morgen :)

Mandag kommer alltid så alt for fort. Kjenner kroppen (spesielt bekkenet) verker etter alt for mye hagearbeid i helga.. Måtte jo få det gjort i finværet ;) På tide å få snuppa i bhg nå, sambo er allerede reist så vi blir alene i to dager. Bare fem dager nå til vi reiser til Tyrkia, ååå som vi gleder oss ;)

Hvordan står det til med dere andre denne mandagen?

På mobil

Jeg å snuppa har nettopp våknet, ligger i senga å hører hjærtelyden til bebis<3

Idag skal vi bare nyte enda en fridag i sola;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Eg har ondt i magen, e kvalm og har sove dårlig i natt-
Årsak........
Skal på OUL om 2 timer!

Grugleder meg...
Ellers så har eg sendt store snuppa ut på avslutnings tur på bhg (ho bynne på skolen til høsten)!

Eg og lillemainn kose oss litt før han ska te mor mens eg og pappa'n ska på UL!
Lillemainn ville ikkje i bhg i dag ;-)
Eg ska på jobb etter UL mens pappa'n har fri ;-)

Jeg er på jobb :-) Samboer og pappa er hjemme og starter oppussingen av huset, så er litt spent på hvor mye de rekker i dag.. Er vinduene som skal byttes først, så er vel ikke så mye forandring å se når jeg kommer hjem i dag, men er spennende uansett :-)

Sitter i møter så og si hele dagen, og etterpå skal jeg hjem og hjelpe til med oppussingen og nyte sola ute :-)

Hei alle sammen :)

Jeg sitter på jobb, med superstøle bein og bekkenløsning :p Sånn går det etter timesvis med planting og plenklipping :)

I dag skal jeg kjøpe meg badedrakt, slik at jeg kan trene bekkenet i morgen :) Jippi!

Lillemann er levert i barnehagen, han gledet seg, men ser at han begynner å bli forkjølet :( Håper det går bra da :)

Lurer litt på hva vi skal ha til middag i dag :) :)

har vært og levert gogutten i bhg og sitter nå her i sofa med et verkende bekken og sliten etter å ha vært alene med gutten i 3 dager og tenker på alt som skulle vært gjort i huset i dag...

har kost meg sammen med gullet i helgen, men GLEDER meg kjempemasse til sambo kommer hjem i dag, både for litt hjelp og fordi jeg savner han voldsomt nå etter 3 dager :-)

Mandag kommer alltid så alt for fort. Kjenner kroppen (spesielt bekkenet) verker etter alt for mye hagearbeid i helga.. Måtte jo få det gjort i finværet ;) På tide å få snuppa i bhg nå, sambo er allerede reist så vi blir alene i to dager. Bare fem dager nå til vi reiser til Tyrkia, ååå som vi gleder oss ;)

På mobil

Så deilig med Tyrkia!! Kjenner jeg misunner dere for den! Sol, strand og sand mellom tærne..! Digg :D God tur!
Reiser om en mnd til syden selv. Håper tiden suser forbi!
Her går det i jobb nå, vil ut på tur i finværet..!

Ha en fin dag alle :)

På mobil

Bekkenløsning er ikke noe godt :( har det jeg å!.. Så deilig å reise litt bort da :) kansje godt for bekkenet med litt avslapping og bading :P :)

God morgen :) Her har jeg ikke sååå mye planer for idag.. tenkte å gå gjennom noen av babyklærne til lillesøster for så å legge det på loftet, og kansje rydde i lekene til storesøster ;) Ellers blir det vel bare det vanlige som å passe på lillemor og handle litt osv :) Ha en fin dag! :)

Eg har ondt i magen, e kvalm og har sove dårlig i natt-
Årsak........
Skal på OUL om 2 timer!

Grugleder meg...
Ellers så har eg sendt store snuppa ut på avslutnings tur på bhg (ho bynne på skolen til høsten)!

Eg og lillemainn kose oss litt før han ska te mor mens eg og pappa'n ska på UL!
Lillemainn ville ikkje i bhg i dag ;-)
Eg ska på jobb etter UL mens pappa'n har fri ;-)

lykke til på ul i dag ;)

Så deilig med Tyrkia!! Kjenner jeg misunner dere for den! Sol, strand og sand mellom tærne..! Digg :D God tur!
Reiser om en mnd til syden selv. Håper tiden suser forbi!
Her går det i jobb nå, vil ut på tur i finværet..!

Ha en fin dag alle :)

Det blir virkelig godt å komme seg bort litt.. da selv om vi er sånne som går forferdelig mye på ferie ;) Blir deilig å reise tidlig i år. Gjør dette nå pga at jeg ikke takler varme veldig godt som gravid. Nå er det ca 25 - 30 grader der og varmere enn det takler jeg ikke ;) Blir nok mye basseng for min del ;)

Hadde forresten håpet at være skulle holde seg her som helga i dag. MEN regnet er tilbake dessverre. Får kanskje gjort noe innendørs da etter jeg har vært på trening ;)

Lillemor kom inn til oss kl 4 i dag... Kjenner jeg har lagt helt på kanten av sengen, for mannen har ikke registrert at hun har kommet engang, og hun krever stor plass :p Kjenner godt i kroppen at jeg ikke har fått god nok søvn.

Mannen leverte jentungen i barnehagen mens jeg ordnet meg, så reiste vi på jordmor time begge to. Det var sååå godt å få snakket ut om de tingene som plager meg fra sist fødsel, og veldig godt at noen kan forstå hva jeg føler og tenker, og som da kan komme med litt råd til meg. 45 minutter hos henne og jeg er litt roligere nå :D Blir kanskje litt værre når det nærmer seg oktober, men da vet jeg hvem ejg skal snakke med :) Endelig fikk vi også hørt hjertelyden :D Den er ikke blitt lett etter før og ikke har i fått høre noe på de 4 ul vi har vært på. Fikk høre noen herlige slag, før mini ikke ville mer :)

Nå skal jeg slappe av, mannen skal jobbe litt, også håper vi på at finværet fortsetter sånn at det blir litt grilling i ettermiddag :D

Ha en strålende mandag alle sammen :D

Åå, Tyrkia hørtes herlig ut :) Og lykke til på ul i dag, Ajja!! Så spennende!!

I dag har vi startet dagen ute i godt og varmt vær, trodde egentlig det skulle bli regn ut av det, men ser fortsatt fint ut.. har hatt besøk i helga og har en del opprydning nå etterhvert.. Blæ! Ellers har vi ingen planer:)

Hei hei :) Snuppa vår på 2 kom inn til oss halv 1 i natt da hun er syk. Fikk sovet godt ut idag hvertfall siden hun sov til ca 09.30, så jeg er hjemme og koser meg med henne idag. Skikkelig ruskevær her idag = sofa og disney junior på tv :P

Ha en god mandag alle sammen!! :)

Hei hei :) Snuppa vår på 2 kom inn til oss halv 1 i natt da hun er syk. Fikk sovet godt ut idag hvertfall siden hun sov til ca 09.30, så jeg er hjemme og koser meg med henne idag. Skikkelig ruskevær her idag = sofa og disney junior på tv :p

Ha en god mandag alle sammen!! :)

God bedring til lillemor :) Når det ikke er alvorlig sykdom er det litt herlig også med en sånn avslapningsdag for store og små innimellom :) Synes jeg, hvertfall :)

God bedring til lillemor :) Når det ikke er alvorlig sykdom er det litt herlig også med en sånn avslapningsdag for store og små innimellom :) Synes jeg, hvertfall :)
Tusentakk, ja det er jo det.. skikkelig kosedag :) Hun har vært så hes og har tørrhoste så håper det gir seg snart :)

Eksamenslesing her...men akk og ve, så trøtt! Sitter på lesesalen, ser på regnet og kjenner at kaffe og sjokolade ikke er helt ideelt for halsbrann og sure oppstøt. Greit nok, er vel i det hele tatt ikke helt ideelt for verken bebis eller mor sånn generelt heller. Den som hadde hatt et glass melk tilgjengelig...

Hei :)

Er ny på disse formumsidene! Har termin 24.oktober, og er førstegangs! Mye nytt og spennende i vente :) kjente bevegelser i magen første gang på fredag, og blir mer og mer obsertvant på de. Herlig følelse! :)

Tyrkia hørtes helt deilig ut!! :) :) Blitt en rolig dag her etter jordmorbesøk.. :) og det har vært godt :)

Back
Topp