Mandag- påske

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!

Her sov Mina til kvart på 7 (ny tid) og lekte litt. Spiste frokost og skal ordne oss siste rest, før vi skal til barnehagen.
I ettermiddag kommer pappa og kjæresten på middag, så det blir koselig. Hun skal lære meg å strikke genser til Mina[;)] Så skal jeg høre om hun kan hjelpe meg å bytte glidelås i jakka til Mina, for den er ødelagt og jeg vet ikke hvordan man gjør det. Pappa har hund, så Mina gleder seg[:D] Mina er helt gal etter hunder[;)]

Ellers så klarte jeg å velte tekoppen min så det kom litt på dataen min[:'(], men det ser ut som det gikk greit *håpehåpe*[:-] Kløna meg[X(]

God påske:-)
har kommet meg ned på jobben, blir jobbing denne påsken på meg er lerveringsfrist den 12 april og etter 1 ukes feire så er det litt å finne på ja. Christian skal på påskeferie til Bestemoren sinn i dag. De skal ut å titte på sykkel i dag.
Eller så skal kjetil begynne på andre siden av kjøkkenet våres vann siden- Så håper at vi har snart kjøkkenet klart.

Ha en strålende dag jenter.

Ops, kjedelig med den teen - det går nok bra når det bare tørker... jeg klarte det store en gang da jeg skulle snakke med ei venninne på mobilen - justerte headsettet, så glapp jeg mobilen rett oppi kaffekoppen så det sprutet ut over hele tastaturet på pc'n... snakk om to fluer i ett smekk

Her har det vært en deilig natt - kun en amming, det er historisk! Johanna var blid og fornøyd da hun våknet, tror ikke hun merket at det var en time tidligere enn vanlig engang. Nå har jeg hatt besøk av svogeren min, nevøen og niesen min - de har vært og levert bilen på verksted og trengte å fordrive tiden litt. Nå er huset "mitt" igjen, jeg har satt på kaffe (er ikke uhøflig og unnlater å by gjestene på drikke altså, men svogeren min drikker ikke kaffe enda...), og pc'n er tatt frem. Oprah på tv og August i vogna [:D]

God morgen [:)]

Her har det ikke vært noen god natt [&o]
Linnes har hostet så det hørtes ut som om lungene skulle komme ut [:(]
Så det endte med at ho sov hos oss fordi ho ble redd når det ble så tungt
å puste. Så det har vært mye våkentid i natt ja [&:]
Men nå har vi fått time hos legen kl. 12.20, så da håper jeg vi kan få lov
til å prøve Ventolin el.

Ellers så skal jeg på jobb i kveld som vanlig, og Linnea skal være hos
mamma frem til mannen kommer fra jobb.
Imårra er det fri, og på onsdag er det jobb til klokka 12, og så er det fri [:D]

Ha en strålende dag i finværet [:D]

hei hei!!

nå er vi oppe her, jeg skal til tannlegen etterpå, i sandvika, så m er hjemme med jentene i dag. akkurat nå er julie lagt, m på butikken og kjøper snus.. og jeg sitter her md hodepine, håper jeg klarer å drepe det før det blir migrene.. frykter at det er fordi jeg fortsatt støl etter trening på fredag.. for den kommer fra nakken her..

kjipt med tekoppen oslojente[8D] håper de går bra med dataen![:D] om hodepinen gir seg her, så blir det litt handling på storsenteret tror jeg... må ha litt premier i bakhand, for malin driver og skal slutte med bleie på natten.. og vi øver slik at hun skal bommelom alene. for til nå har vi måttet være med henne inn.. så nå må vi ølve på at hun kun sier i fra, så kommer vi og tørker når hun er ferdig... [:)] alt til sin tid her i huset..[8D]
huff.. hørtes ikke bra ut med den hosten til linnea.. håper dere får noe for den... sender en klem og god bedring..

nei, nå får jeg sminke meg.. snakkes!

God formiddag.. [:)]

Frokost og kaffe er inntatt. [:)]
Men Trym er ikke helt i form i dag heller, feber i går og i natt. Ingen matlyst stakkar, han har spist 1/2 skive siden i går [&o]. Det er nok den hersens halsen hans [X(]

Så her blir det nok bare avslappning i dag og, dårlig vær ute er det og. Men vi får koselig besøk i det minste i dag da, ei god venninne av meg og sambo.. Han skal få sykkel av henne om ikke lenge. Så det blir jo spennende å se om han får til å sykle [:)]  Hun har bare seg selv (hun er 53 og bor alene), så da skjemmer hun han bort ofte med litt dyre ting [8D][:D]

Stakkars Linnea - sånn hoste er helt forferdelig - har hatt ganske mange runder med Johanna også. Nå som hun får både flutide og ventoline er det blitt mye bedre, men så fort hun blir litt forkjøla er det igang igjen. Håper dere får noe som hjelper nå da!

ORIGINAL: lenemor

Stakkars Linnea - sånn hoste er helt forferdelig - har hatt ganske mange runder med Johanna også. Nå som hun får både flutide og ventoline er det blitt mye bedre, men så fort hun blir litt forkjøla er det igang igjen. Håper dere får noe som hjelper nå da!

Signerer Lenemor her[:)] Mina får også flutide og ventoline. Men er Mina skikkelig ille, så får hun i tillegg Ventoline mixdur. Den er ganske så super[:D]

Ja, denne ganga komme rjeg ikke til å godta at ho bare skal få
medisin for bronkitt igjen! For ho kan da ikke gå på den medisinen
hele tida heller [8|]
Men jeg lurer litt på om det kan være noe allergi, for mamma har
begynt å kjenne at det er noe som slipper ute nå allerede....
Og vi har begynt å ha vinduet oppe på rommet igjen nå.
Men vi får se. Skal høre om vi kan få tatt nye allergiprøver og.

God morgen! [:D] Her sovna jeg etter sambo var nede med ungene, så jeg sov til kl var 12.. [:D] Milde himmel.. Kasta bort en fin formiddag, men men.. Var deilig!
Ellers så har vi ingen planer i dag.. Jeg har fri etter jobbehelg, så blir bare avslapping i dag.. Skal jobbe tirsdag, onsdag og torsdag, så er det en kort påskeferie.. [:)]

OG det var ny rekord på vekta i dag.. STRAKS er det ned 10 kg, og det er jeg meget fornøyd med.. [:D]

God dag.

Har ikke hatt mulighet te å sitte her før nå, hatt besøk av mamma, vært å handlet litt småtteri som mamma trengte.

Mamma er lei seg og sliten om dagen, pappa kommer kanskje hjem i morgen eller torsdag, legen finner ikke ut av hosten han har, han hoster så å si hele dagen nå. Ingen brystsmerter i dialysa i dag, og det synes vi er kjempe bra (han har smerter hver gang han er i dialyse.)

Marcus har hatt det kjempe fint i helga, kost seg masse på avlastninga.

Blir rolig kveld i dag.

Gutta lager middag og jeg sitter her litt.

God bedring te alle syke.

I dag har jeg og Solveig shoppet på kvadrat!! Ganske interessant å ha med seg en 3 åring i prøverommet når man skal prøve BH! haha "mamma?? Ska du ta av ALT?" hehe[:D][:D][:D]

Så har Aslak fått fotsone i dag mens Solveig har testet en vannkanon hun kjøpte i dag hehe må jo være forberedt på våren! Nå håper vi på at Aslak skal sove bedre og ikke være så tett.

Ellers har vi shoppet enda litt til.. kjøpt meg Hikingsko! Har store planer om å gå masse tur i påsken! Nå skal vi pakke og gjøre klart til påskeferi![:D]

Jeg og barna sto opp i 6-7 tida .. Ole hentet dem iii tolv tiden eller noe slikt, og etter det har jeg bare pakket masse, mamma kom å hentet noen ting for meg, så det ikke blir så altfor mye i morgen .. for da flytter jeg ALT [:D]

Back
Topp