Mandag og vi skravler

Anjalef

Gift med forumet
HÆ? Ingen skravletråd?

God formiddag.

Marcus sov hele natten i natt, trur han var sliten etter i går. Marcus i bhg, kaffe og frokost på bordet.

Snakket med pappa i går, og fortalte at jeg har lyst te å bli donor, og han gråt av glede. Men vi håper at det ordner seg selv, men gjør det ikke det og hvis jeg passer som donor så skal han få nyra mi.

Skal ned å besøke pappa senere i dag med mamma.

Merker godt at sambo er hjemme ja, lyden på tv'en er jo så høyt på. Jeg har nesten ikke lyd jeg.

Jeg håper det går bra med faren din, Anjalef. Det er vondt å se foreldrene sine så syke.

Nå har jeg vært i fysioterapi og trent litt. Etterpå dro jeg på salg og kjøpte to store poser med klær - igjen. Så nå er bursdagsgaven til mannen i boks og han har ikke bursdag før i april. Nå skal jeg pumpe meg før jeg skal se en episode med Dexter. Det er så spennende at det er nesten ikke til å holde ut.[:D]

Håper faren din blir frisk snart anjalef.

Her har vi ikke sovet mye i natt! Jeg tok paracet i går kveld for at jeg skulle sove litt, men snuppa var masse våken og var mørkeredd[8|]( skjer aldri), og hadde lyst å ligge i vår seng (det har hun aldri villet før). Så jeg syns så synd på henne og tok henne inn til oss, men hun klarte ikke å sove. ikke før etter 4 timer[X(]!

Å så måtte jeg vekke henne halv ni i dag for å nå bhg, og jeg skulle på linsekontroll til optikeren. Å så når snuppa var levert i bhg, ringte de fra optikkeren og avlyste timen. Er det mulig?! Stakkar snuppa, kunne jo fått sovet litt frampå allikevel. uff. er kjempesliten og trøtt. Drittmandag[>:].

Ellersk skal jeg på vanngym på revmatismen i kveld, håper det går greit i dag. bekkene krangler skikkelig for tiden...

God dag, damer!

I morges skulle jeg ha god tid fordi Maja skule til tannlegen seinere og dermed ikke levers på morgenen. Men hun var våken utrolig tidlig, så da måtte jeg ta henne med i bhg likevel. Og så dro jeg til legen for å ta blodprøver. Stoffskiftet må bare kontrolleres litt.

Nå er jeg på jobben og tida flyr. Skal være her til 14.30, så litt tidlig ferdig i dag. Må innom en sportsbutikk for å kjøpe nye skistaver. Jeg oppdaget at de var gått i stykker i går (ikke brukt på 4 år så oppdaget det ikke før jeg var üte på tur, hehe....).

Håper det går fint med farne din, Anjalef.

Så flink du har vært med shopping, namba! kos deg med Dexter!

Hei alle sammen
 Jeg har bare kosa meg idag, bestilt nytt badekar og fliser til kjøkkenet. Så dro jeg på trening og var på spa. Følte at jeg trengte en energimassasje, men nå føler jeg meg helt groggy. Deilig.... Jeg baker rundstykker og skal begynne på middagen. Håper kvelden blir like god...?!

Håper det går bra med faren din, Anjalef. Lykke til

Håper at faren din blir frisk nå Anjalef!

Har vert innom tidligere.. men ikke orket å begynne på noen skravletråd! For så lenge var Adam i paradis (er det noe som heter). Aslak er ikke i form for tiden. Det væsker fra ørene og jeg ringte øre-nese-hals i dag! Fikk komme inn med en gang og joda.. Aslak har bakterieinfeksjon i ørene! Så nå er det dråper, skylling og mikstur! Så i natt har det vert en temmelig urolig natt, og matlysten er heller laber! Hjelper ikke på at Solveig støtter lillebroren i at det er morgen kl 5.30!!!! WÆÆÆÆÆ tidlig ja! Men godt å ha god tid om morgenen.. men kjenner det på kroppen nå!

Nå har Solveig samling for dukkegjengen her, Aslak sutrer på kjøkkenet og får ikke i seg så mye mat. Får krysse fingrene for at medisinene hjelper!

Uffda Actrine.. Men noen sier det må bli verre før det blir bedre.. Er jo ikke veldig uvanlig at det blir en infeksjon etter et inngrep dessverre, men det går forhåpentligvis fort over! Masse god bedring til Aslak!

Og håper faren din blir bedre og, Anjalef!

Her er det traaavelt for tiden! [:D] Har jo begynt i full jobb igjen, og det er så morro! Jeg elsker jobben min, og det er verdens kjekkeste arbeidskolleger, så er jeg superheldig..! I tillegg så skjer det jo mye hjemme med en ettåring og en treåring, så jeg har liksom å henge fingrene i.. [:D] I forrige uke var det selskap både onsdag, på ettårsdagen, og så hadde vi et selskep i helga, og i dag var vi i selskap til søskenbarnet mitt sin jente som blei født 6 dager etter Maren.. De feira det en dag fortidlig.. Så på fredag blir det igjen selskap for et annet søskenbarn av meg sin gutt.. Hehe.. Jeg sitter jo å ser på da, siden jeg ketolyserer og ikke spiser kake.. [8D] Men det går helt fint! [:D]
Kjenner jeg enda trenger litt omstilling på dette med å stå opp tidlig, så jeg er kjempetrøtt på kveldene! Holder på å sovne her jeg sitter.. Men det er deilig det og da.. [:)]

Stakkars Aslak, nå fortjener han virkelig å være frisk og rask en stund!

Jeg er også kjempesliten og trøtt om dagen, det er kjempehektisk å være i praksis hver dag, men jeg stortrives![:D] I tillegg var jeg på jobb fredag og lørdag[:'(] da var permisjonen slutt[:(] jeg har gått ned i stilling, men jeg finner ikke motivasjoen til å gå på jobb allikevel og det er ganske slitsomt! Nå er det heldigvis to uker til neste gang så...

Ellers planlegger vi barnebursdag og familieselskap på lørdag. Orker ikke feire på fredagen siden vi skal på jobb osv først.
Ellers skjer det lite her om dagen[:)]

God bedring til Aslak.

Hvor er det du er i praksis, Mibah? Tenk at permisjonen din også er over og at du har ettåring snart. Det er ikke til å tro.

ORIGINAL: Almyrida81

Uffda Actrine.. Men noen sier det må bli verre før det blir bedre.. Er jo ikke veldig uvanlig at det blir en infeksjon etter et inngrep dessverre, men det går forhåpentligvis fort over! Masse god bedring til Aslak!

Og håper faren din blir bedre og, Anjalef!

Her er det traaavelt for tiden! [:D] Har jo begynt i full jobb igjen, og det er så morro! Jeg elsker jobben min, og det er verdens kjekkeste arbeidskolleger, så er jeg superheldig..! I tillegg så skjer det jo mye hjemme med en ettåring og en treåring, så jeg har liksom å henge fingrene i.. [:D] I forrige uke var det selskap både onsdag, på ettårsdagen, og så hadde vi et selskep i helga, og i dag var vi i selskap til søskenbarnet mitt sin jente som blei født 6 dager etter Maren.. De feira det en dag fortidlig.. Så på fredag blir det igjen selskap for et annet søskenbarn av meg sin gutt.. Hehe.. Jeg sitter jo å ser på da, siden jeg ketolyserer og ikke spiser kake.. [8D] Men det går helt fint! [:D]
Kjenner jeg enda trenger litt omstilling på dette med å stå opp tidlig, så jeg er kjempetrøtt på kveldene! Holder på å sovne her jeg sitter.. Men det er deilig det og da.. [:)]

Ja vi var forberedt på det! Han har nå fått matlysten litt tilbake og da er det straks bedre!

ORIGINAL: namba

God bedring til Aslak.

Hvor er det du er i praksis, Mibah? Tenk at permisjonen din også er over og at du har ettåring snart. Det er ikke til å tro.

På en ungdomsskole faktisk! (er egentlig 1-10 skole, men jeg er kun på 9 trinnet)
Er så interessant å se samspillet i klasserommet fra en annen vinkel enn læreren og elevene selv[8D][:D]

Men ja, det er kjemperart at lillemor er 1 år snart, hun ble jo nettopp født jo!!
Samtidig er det veldig morsomt at hun har blitt så stor og er med "med" når vi finner på ting[:D] Dessuten er hun en skikkelig ramp så vi har nok å henge fingrene i... storesøster har aldri gitt oss de utfordringene vi har med HS[8|][:D]

Hun er vel ingen baby lenger nå nei, HS. [:)]

Godt at du trives i praksis, men hva er det egentlig du gjør i klassen da?

Back
Topp