Mandag og ny uke

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
God morgen... Ligger i senga og hører på gutta ordner seg på badet. Snart stå opp. Skal til jm om 2 timer :) prøver å vente ned å stå opp til de har dratt, ellers blir Herman brått mammagutt og nekter å dra i bhg. :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Lykke til hos jordmor! :)

Har tenkt å enten legge ut litt klær tilsalgs på Finn i dag eller rydde i garnet mitt. Må selge mye av det. Kansje greit å bli kvitt det først.

I kveld skal jeg til en venninne på middag, blir koselig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har tatt livet med ro i dag, da bekkenet mitt ikke spiller på lag med meg :( håper det er bedre i morgen. Men har mine tvil. Trenger kanskje akutt litt behandling. I morgen har jeg endelig time hos jordmor, min første dette svangerskapet. Gleder meg til å få høre hjertelyden for første gang <3 håper alt står bra til med den lille.

Opp å hoppe kl fem, da Oliver proklamerte "Vil ikke sove mer!" Kunne kanskje tenkt meg en time til, men sånn er det :) I det minste går det strålende i stor seng på nytt rom! Han har sovet natta gjennom hver natt, og har ikke klatra ut av senga selv på noe tidspunkt. "Oliver flink!" som han selv sier hver morgen nå ;)

I dag må jeg få unna litt klesvask og skifte på sengene, før vi skal til jm kl 14:30. Ho ville at mannen skulle bli med i dag, så da skal vi sikkert skrive under på alle papirer i dag. Kan ikke huske at vi gjorde det så tidlig sist, men samme for meg! :)

Burde pakka inn kalendergavene i dag også, fikk aldri rota meg til det forrige uke.. Men får se om bekkenet holder først! Ha en fin tirsdag damer :)

Jeg skal også snart til jordmor :) gleder meg. Så har jeg en time til fotpleie, fikk gavekort i gave. Det skal jammen meg bli godt :) men må ringe å få meg en behandlingstime. Bekkenet mitt har låst seg noe voldsomt. Bekkenløsning kjipe greier.

Bekkenløsning suger! Jeg måtte akkurat løpe til unnsetning da guttungen klarte å falle ut av sofaen. DET var dumt.. Kos deg med fotpleie! :)

Hvilke papirer skal man skrive under på?

Jeg har hat en grusom natt, sovnet ikke før kl. 02, sovet dårlig i hele natt med både vondt i korssryggen og bekkene.

I dag kjenner jeg ag hodet krangler, ble nok litt for mye for meg i går. Er så lei en kropp som ikke virker...

Han skal skrive under på farskapspapirene :) Vi gjør det på helsestasjonen her i byen, men har skjønt at det er forskjellig fra sted til sted..

Kjedelig med dårlig søvn :( Har du mulighet til å få sovet litt eller slappet av i løpet av dagen?

Bekkenløsning suger! Jeg måtte akkurat løpe til unnsetning da guttungen klarte å falle ut av sofaen. DET var dumt.. Kos deg med fotpleie! :)

Takk :) fotpleie var akkurat det jeg trengte. Litt selvpleie oppi alle "ondter". Anbefales! Holdt på å sovne der jeg lå ;)

Fikk høre hjertelyden i dag og alt hørtes fint ut. Magemål akkurat på gjennomsnittet. Men utslag på urin igjen! Så må inn til legen med ny prøve i morgen igjen...blæh.

Han skal skrive under på farskapspapirene :) Vi gjør det på helsestasjonen her i byen, men har skjønt at det er forskjellig fra sted til sted..

Kjedelig med dårlig søvn :( Har du mulighet til å få sovet litt eller slappet av i løpet av dagen?

Aha, sånne papirer ja. Trodde det var på sykehuset.

Ja, men fikk aldri sovet noe i dag. Nok en søvnløs natt. Fikk eg raserianfall uten like på Sambo, så nå er jeg helt ør. Hei hormoner, dra deres vei!

...og etter nattens raseri anfall har jeg fått kraftig migrene i dag. Sovet 3.5t :(

Blir i senga i dag.

Æsj! :( Prøv å slapp av og bli bra igjen du nå.. Mannen leverte Oliver i bhg før han dro på jobb i dag, så kunne jeg og bekkenløsninga ta det med ro. Jeg hadde en god dag i går som jeg tenkte jeg skulle utnytte, men jeg ble litt ivrig og endte opp med å gjøre alt for mye :/ Måtte ha hjelp for å komme meg opp av sofaen i går kveld, og selv da brukte jeg 2-3 minutter.. Sofa og Netflix i dag ja!

Har også holdt sofaen i dag pga bekkenet. Skikkelig kjipt. Men har fått skvisa meg inn hos fysioen i morgen, så håper virkelig at det kan hjelpe litt. Klarer nesten ikke å gå. Er til å skrike av :( satser på bedre dager fremover :)

Var hos legen en snartur i dag for å snakke om sykemelding. Sykemeldt til neste kontroll der 17.desember. Hun forsto at jeg ikke ville tilbake. Skal snakke med lederen min, så får han muligens skrevet på det skjemaet at de ikke kan tilrettelegge mer. For de klarer det jo tydeligvis ikke.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp