mandag og ny uke:)

GAH! Jeg er så ukonsentrert om oppgaven :eek:
Men jeg har funnet ut at jeg kommer til å slite med å fatte meg i korthet da vi skal skrive mellom 500 og 1500 ord (1500 er absolutt maks, det virket nesten som at de helst ville at vi var nærmest mulig 500), og det er jo ingenting!
Jeg har sitert to lovparagrafer jeg skal ha med og skrevet to setninger som innledning i hva jeg skal skrive om, og er på litt over 200 ord :eek:

Skravlefrøkna ;):p

god kveld! *phuh*
FOR en dag! :confused: Det er SLIIITSOMT å være alenemor altså! All ære til alle dere som gjør alt alene hver dag!!!
For må si det; levere i bhg, dra til universitetet, hente i bhg, svipptur hjemom å pakke stellebag inkl det som trengtes til kveldsstell, kjøre til svigers, spise sushi (YUM!), ordnestyreløpeetterbaby, kveldsstell og kjøre hjem, lempe sovende baby over i vogna, trille hjem, lempe sovende baby over i senga, rydde ut av stellebag og bhg-sekk, pakke bhg-sekk, rydde vekk leker, rydde kjøkken og sette på oppvaskmaskin, og lage mme DET TAR PÅ!!! Hjelper ikke på at ved hvert punkt gjennom dagen har hodepina mi økt med ett hakk så nå er det på randen til migrene :( Jeg savner mannen.....s hjelp!!! :p ;)

Kjenner meg helt utslitt og det er bare mandag :eek:

Dagens klagis fra meg! :p

Det er en voldsom overgang fra babyboblelivet til alenemamma/student-tilværelsen da, så ikke rart du er sliten! Det går seg til, skal du se :)

Skravlefrøkna ;):p
Ja, det er der det skorter :o
Men jeg fikk gjort endel før jeg reiste på jobb da!
Og har med mac og endel linker til lovtekster jeg kan bruke og nettforelesning. Men om jeg kan få et par timer på øyet hadde det vært bedre i grunn :D
Er ikke store jobben igjen med oppgaven, heldigvis!

Det er en voldsom overgang fra babyboblelivet til alenemamma/student-tilværelsen da, så ikke rart du er sliten! Det går seg til, skal du se :)
Ja, kjenner jeg gjerne skulle hatt er par babybobledager i uka ;)
Tror vi tar oss fri på torsdag, så får vi heller sose litt da! :)

*Surfer mobilt*

Back
Topp