Mandag og ny uke :-)

Fru+2

Forumet er livet
Heisann jenter har dere hatt en fin helg?
Her har det gått med til visning på lørdag og ingen kom :-( men hade 3 privatvisninger i forje uke så skal ikke klage. Er 2 som ordner med finansene så kan npk henne vi får inn bud i løpet av uka.
I går var vi på småbruket vårt og tok opp poteter og koste oss med pølsegrilling.

 I da har jeg vært hos legen på kontroll alt var bra med nurket jeg er fortsatt sykemeldt pga kvalmen og bekkenet så spøker nok for at jeg kommer tilbake i noe jobb før permisjonen begynner.Skulle tatt sukkerbelastning i dag men siden jeg sliter med kvalme og oppkast så måtte jeg vente

 
Så utrolig kjedelig at du skal være så klein i svangerskapet. Håpr det blir bedre før det er slutt...
Skal si dere står på med visninger iallefall! Skal se dere får solgt i løpet av uka
Linnea var hos svigers fra lørdag til søndag, så da var vi i 40-års overraskelssparty. Kjempekoselig, og jeg hadde IKKE lyst å dra hjem når vi dro, men hadde ikke lyst å labbe over 3 km. i mørket heller....

Ellers så hadde mamma bursdag på fredag og søss har idag, så d feiret sammen på fredagen. Så da var det party da og.

På lørdag så tok forresten bilen en ferie uten at VI hadde innvilget en søknad iallefall!!! Batteriet begynte å lyse i dashbordet på fredag, men ingenting virket galt ellers. Så vi ville bare kjøre innom Ford på lørdag på vei til byen. Men da var de ikke åpnet.... Så vi tok turen på kafé først. Men, da vi skulle kjør etterpå, da var det nok! Vi kom ut av parkeringshuset, og anlegget slo seg av. Ok, tenkte vi. Veldig lite strøm nå. Kjørte ut i lyskrysset, og servoen kutta. Heldigvis var neste lys grønt, så vi slapp å stoppe. Fikk hostet oss inn på nærmeste parkeringsplass akkurat idet bilen stoppet.
Vi fikk tilkalt Falcken og måtte bare vente. Linnea jublet, for jeg og ho skulle ta bussen ut til Ford  Og typisk: de hadde ingen ledige lånebiler! Men vi fikk til slutt lånt en demobil da. 
Han på Falck mente det var dynamoen. Men da de hadde prøvd å kickstarte den for å få den opp på bilen hans, så lukta det svidd, og DET skulle det ikke gjøre av dynamoen....
 Det første jeg tenkte var: takk for at vi r nesten helt frdige med julegavene iallefall
Så idag har jeg vært ute med den bilen og fått tak i leiebil. Håper ikke dette tar lang tid for å si det sånn.... Pengene flakser for hver time føler jeg....

Men men........ Ellers så bare koser jeg meg her med varm te og strikketøy frem til jeg skal på jobb kl. 15.45

Kos dere alle sammen og ha en strålende dag!!!
 
Huff nøste så kjipt at ikke bilen funker,håper du fant leiebil i går.
 
Back
Topp