Mandag og NY uke!

SuperBerta

Glad i forumet
Og den begynner på sofaen for min del..

Kjente igår at noe var på gang, og nå ligger jeg rett ut; kaldsvetter, vondt i hele kroppen og har hodepine.. Kjipt altså.. Men jeg prøver å nyte at jeg faktisk har huset for meg selv og kan slappe av hele dagen før jeg skal hente godungene igjen..

I ettermiddag er det turn for Bertine, det blir nok gøy, hun er litt usikker på om hun vil gå på turn, men hun liker det godt når hun først er der, så vi har sagt at hun må fullføre kurset før vi tar en avgjørelse, og det godtar hun. Vi synes det er viktig at hun får velge selv hva hun vil drive med, men samtidig må hun stå for det valget hun tar, og prøve det ordentlig før hun slutter..

Ha en fin dag alle sammen!
 
Så kjedelig, SuperBerta  Håper ikke det har tenkt å vare lenge.

Her har jeg ikke kommet ordentlig igang enda.... Men jeg håper å rekke å skifte på sengene, vaske badet, støvsuge, vaske gulvene og sy en vott før jeg skal på jobb i kveld. Så får vi se hvor langt jeg kommer

Linnea går på barneidretten her oppe, og det starter endelig opp igjen til onsdag! De har nemlig ferie fra mai til første uka etter høstferien.... Og når det er snø, så har de kun skikarusellen. Da har de som ikke vil gå på ski, eller ikke har ski, ingen alternativ. Kjipe her oppe altså...

Ha en fin dag alle sammen
 
Som alltid ser jeg ikke superberthas tråder. Er du sikker på du ikke har en usynlighetsinnstilling som er aktivert? Må kanskje selv sjekke om jeg har blokkert deg...

Jeg må konkludere at mandagen går fort når man ikke står opp før 10. Men har fått rydda unna rent vasketøj og støvsuget litt og vasket golv hist og her. Var tiltrengt.

Mine forldre kommer til Selbu imorgen, så fredag drar jeg og drengene dit, mens far slår følge når han er ferdig på jobb.

Må se hva annet jeg skal rekke innen Felix våkner.

Han sover en bra dupp på dagtid. men nekter å sove i sin seng om natten (og jeg orker ikke å prøve så masse. etter en liten kamp og mange tårer i går kveld sov han i senga si en time)
 
Får heller ikke leste hva superberta skirver i dag. men fikk lese innleggene din på helgepraten.
Så gratulerer med ny jobb :-) Det blir spennede å prøve noe annet.

Tar jeg livet med ro i dag etter bursdagsfeiring av christian i helga er jeg sliten. Har fått meldt meg på basseng trening for gravide i dag så begynner neste mandag. Håper dette kan hjelpe på bekkenet og skal bli deilig å bade i varmt vann.

Planer for middag i dag?
Tror det blir fiskeboller her
 
Jeg ser heller ikke innelgget ditt superberta, som vanlig.

Denne uken er det høstferie her, og alle i huset har tatt ferie. Deilig. Onsdag reiser jeg jo, så det ser jeg fram til. Håper bare bekkenet ikke krangler for mye på turen.

Huset ser helt bomba ut etter at ungene har vært hjemme hele dagen. Er jo helt ufyselig vær, så det blir inneaktiviter. Leker, perler, plastalina, kjeks osv over alt...

Ellers er jeg tilbake i strikkemodus, så det er kjekt. Er snart ferdig med en fanadress til Lukas, kjekt å komme i gang med håndarbeid igjen :-)
 
Håper at formen din er bedre Berta!!

Litt vanskelig å skrive noe her, Jago er sugen på den bolla jeg har ved siden av meg hehe!

Mandag og høstferie fra turnen (barnetrim). Like greit for mannen måtte jobbe ekstra i dag og da blir det travelt når jeg slutter 17 og turnen begynner kl 17! hehe Vi fikk oss en herlig tur på lekeplassen! Kjekt å leke ute når unger og hund er fulle av energi!

Nå er mannen gått på tur, ungene sover, Jago har lagt seg ved døra (venter nok på mannen) og jeg har banket meg i sofaen foran tv. I dag er det gøy på landet og 71grader nord!! yeeey
 
Jeg ser jo ikke mine egne innlegg engang.. det er sånn hver gang jeg starter en tråd...

Ja, ja.. skrev vel ikke noe viktig da..

Idag er formen bedre, og barna og jeg har fri.. Vi har shoppet høstsko til snuppa, nå er det soving på minsten og film på godjenta.. Jeg orker ikke å finne på noe enda kjenenr jeg.. etterpå skal vi ut i hagen, dukkestua trenger en vask, så det får vi samarbeide om etterpå tenker jeg.

Ha en strålende dag!
 
det er når du starter en tråd og noen svarer på den at innlegget ditt blir borte superberta, så du bør skrive tråden, og så quoter du deg selv i et nytt innlegg igjen, så er du der!

Her er det travel-uke - senvakt i går, tidligvakt og så bursdaglag til ettåringen til noen venner etterpå, i morgen er det tidlig og så Bernhoft-konsert (YAYYY!), og torsdag er det senvakt igjen... heldigvis fri fredag til søndag, det trenger jeg   - er ikke vant til så mye jobbing
 
Hehe.Avtalte medMonsoon at vi skal besøke dem lørdag. Fortalte Gustav at vi skal til Raphael: "bra, for han har så kule ting!" Var kommentaren til det. Søt han er.
 
Så gøy at Raphael og Gustav har funnet hverandre. Monsoon og jeg er forresten bitt av wf-basillen og kives igjen og igjen på telefon... og vi bytter på å vinne, så vi ligger nok på omtrent samme nivå (eller hva Monsoon??)

Vanngym er kjempedeilig Fru - jeg gikk med begge ungene jeg - vanvittig deilig å være vektløs med stor mage (med August var jeg faktisk på vanngymnastikk to dager før han ble født - det slår selvsagt ikke hun som løp maraton samme dag som hun fødte, men jeg synes det er bra)

Barneidrett høres bra ut, REnate - jeg synes forresten ikke synd på dere som har så "dårlig" tilbud, for her er det ingenting før man begynner på skolen...

Jeg er forresten hjemme fra jobb i dag - Johanna våknet i dag og sa at hun hadde så vondt i magen, og det gikk ikke over med litt frokost heller, så da ble det hjemmedag på oss.
 
God onsdag jenter.
Chr er hjemme i dag fra barnehagen siden han har hatt litt feber og vondt i øret siden mandag.men formen er bedre i dag.
Eller så skjer det ikke stor her i dag.

God bedring til Johanna:-) Lenemor  kos deg på konsert i kveld.
Olive76 dere er super heldig som skal til Monsoon kjempe misundelig.
 
hallo folkens!!

nå er jeg hjemme fra en fantastisk tur til praha med en god venninne.. og på nett igjen.. morten har hatt med pcen på jobbreise.. så har kun hatt mobil og ipad.. og den er så vond å skrive med..

nå er formen ganske så bra.. så nå har je g planer om å bli mer aktiv her inne.. vi må jo få liv i forumet igjen.. :) håper bare m lar pcen bli igjen hjemme.. men han får en ipad på fredag.. som han liksom har planer om å ha som jobbting.. sååå da er det håp om at jeg kan ta denne her.. :) iallfall på dagtid!

håper bassengtrening gjør underverker for bekkenet ditt fru.. må se om jeg kan finne noe slikt her og.. det er jo så god trening generelt likosm.. sååå tenkte det hadde vært greit :)
nå har superberta akkurat dratt hjem igjen.. har vært her på strikkekveld.. jeg har blitt noe bitt av strikkebasillen.. (kan ikke strikke skikkelig enda, men øvelse gjør mester..) det er så koselig nå på høsten.. så nå skal jeg strikke litt til, og oppdatere med på cæsar (ja.. jeg er avhengig... :P)

ha en herlig kveld folkens!!
får ikke delt noen bilder fra praha.. for kameraet mitt er borte.. tror jeghar glemt det i sikkerhetskontroillen.... :(
 
Da var vi kommet til torsdag uka flyr avsted.
I dag har jeg vært ute å lufta meg litt og shopet. Fått kjøpt julegave til kjetil og christian og knøttet  har fått litt klær.
Så har har jeg fått kjøpt bursdagsgave til jentene jeg er tante de har bursdag 27-29 okt, så til nå har vi bare hatt okt barn i familien min.

I morgen skal jeg til sverige å handle inn til barnebursdage med barnehagen og så skal jeg møte *tjorven*/ Lakrisbåten :-)

Trillemor høre med jm om det er noe i deres kommune var jm min så ga meg info om bassengtreningen for gravide.
Så kjipt at kamere er borte,håper du finner det igjen.
 
lenemor: Takk for tipset, skal prøve det neste gang.. disse moddene stresser ikke med å fikse problemet akkurat..

Trillemor: Lykke til! Jeg lette etter bassengtrening her i området, og det er visst noe organisert i Ski.. ellers så er det åpent varmtvannsbasseng i Moss tror jeg.. ;)


 
Back
Topp