mandag og ny uke

stoltmortil4

Gift med forumet
guuuuuuuud mårning girls!!!
jeg holder alvorligtalt på å kjede livet av meg.jeg er absolutt på ingen måte skapt for å ligge/sitte på sofan dag ut og dag inn.holder på å spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy[:'(]
er jo mer bevegelig nå,men det hjelper strengt tatt ikke når jeg ikke kna gjøre noe spesielt.
*sukk*
men bortsett fra søvnløse netter og kjedsomme dager så har jeg det ganske så bra.og er uber fornøyd med resultatet!!!! ihvertfall det jeg kan se da.....
håper dere får en fin fin dag-jeg og mini er hjemme sammen så spørs om ikke vi må finne på no lurt så vi ikke kjeder oss ihjel[;)]

Nå føler jeg at jeg har gått glipp av noe[:-] resultatet når det kommer til hva?[:D]

Spennende! [;)], selv om det er kjedelig med ventetid. Når skal du fjerne sting? Eller er det sånne sting som løsner selv?

ORIGINAL: *atina*

Spennende! [;)], selv om det er kjedelig med ventetid. Når skal du fjerne sting? Eller er det sånne sting som løsner selv?

sting som løsner selv ja.men skal til legen til mandag (om en uke) og fjerne plaster osv,og legge på nytt da.
føler meg så utrolig sprengt hele tiden for må ha på et helsikkes magebelte[8D] hihi

Vi skal ha en rolig uke. Vinterferie her i kommunen og dermed er åpen bhg stengt. Mannen jobber.

Nicolas begynte å reagere med feber i går kveld på mmr vaksinen. Er i bedre form akkurat nå. Skulle egentlig ha laget ny pass til han og hentet resepten min for å utsette mensen. Skal selvfølgelig få den når vi skal i bryllupet[:'(] og det gidder jeg rett og slett ikke.

Stoltmortil4: skjønner godt at du holder på å kjede deg i hjel. Bare tenk på at resultatet blir bedre jo mere du holder deg til det legen sier[;)] Hvis du kjeder deg altfor mye og du kan kjøre bil må du bare ta en tur innom oss[:D]

Back
Topp